niedziela, 30 sierpnia 2015

DESIGN

Chcesz mieć nowoczesny wygląd bloga? Nie umiesz go zrobić? Nic trudnego. Korzystając z darmowych umieszczonych w sieci szablonów wykonam go dla Ciebie z wielką przyjemnością. Nie musisz obserwować mojego bloga wystarczy ,że tylko do mnie napiszesz na e-mail: sharpeeeofc@gmail.com . Wszystko razem omówimy. Z ogromną chęcią wykonam również tło na funpage na facebook'u. Poniżej znajdziesz opinie od innych blogerek, którym wykonałam wyglądy bloga wraz  z linkami do ich blogów. Design wykonuję tylko i wyłącznie w weekendy (najczęściej niedziele). Dostosuję linki social media , ustawię strony ,wykonam nagłówek. Pisz śmiało ja nie gryzę!
UWAGA NOWE WARUNKI !
1. Abym zrobiła Ci design musisz być publicznym obserwatorem bloga.
2. Proszę o nie pytanie mnie w wiadomościach " Kiedy zrobisz?" "Już robisz?". Jestem tylko człowiekiem ,a na dodatek się uczę, więc spokojnie.
3. Jestem w stanie rozmawiać o designu drogę mailowa ,bądź na prywatnym facebook'u.
4. Jeżeli robię Ci wygląd bloga licz się z tym ,że będzie na nim ślad ,że to własnie ja Ci robiłam  (wszystko zależy od szablonu, jednak najczęściej jest to link pod opisem ,bądź przekierowanie przez użycie "stron".
5. Wszystkich traktuję tak samo ,więc istnieję kolejka :)


A tutaj możecie poczytać rekomendacje od blogerek, którym wykonałam design'y.






6 komentarzy:

  1. Jak tylko będę konkretnie wiedziała jaki chcę wygląd bloga, możesz spodziewać się wiadomości ode mnie! ;)

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, chyba do Ciebie kiedyś napiszę. Mój obecny wygląd nie jest najgorszy, najlepszy też nie jest. Ale na razie mi wystarcza :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam e-mail w sprawie designu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisałam na emaila w sprawie pomocy przy designu, liczę na szybką odpowiedź:(

    OdpowiedzUsuń
  5. napisałam ci na fb w sprawie desingu

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.