poniedziałek, 2 listopada 2015

Jak spędziłam Halloween 2015?

"Mam gdzieś "przyjaciół ",którzy za moimi plecami
mówią o mnie źle ,a w oczy mówią ,że mnie kochają..."

Guten Morgen!
Wiem,że Wasze zdania na temat Halloween są podzielone i dla niektórych jest to święto szatana (?), a dla niektórych to zwykła maskarada, przy której można pobawić się na którejś imprezie, a dla mnie? Dla mnie to  zwykła noc dzięki której jesteśmy kilka kilogramów do przodu. Jednak jest w tym coś świetnego w tym święcie coś fajnego i niezwykłego, ponieważ to jedyny dzień w roku w,którym bezlitośnie możemy najeść się słodyczy i nawet jak makijaż nam nie wyjdzie nikt tego nie zauważy! Możemy przebrać się za kogo chcemy! Możemy odwiedzić sąsiadów ,a nawet chwilkę z nimi porozmawiać! Jednak dziś nie będę już o tym mówiła, chce się skupić na tym jak spędziłam Halloween  w domu! Jeszcze tylko na wstępie muszę przyznać ,że  ludzie już przyzwyczajają się do tego święta co jest naprawdę świetnym znakiem!



Halloween spędziłam z 3 koleżankami : Weroniką, Julką i Carlą (kilk) i muszę od razu przyznać ,że czas spędziłam świetnie. Każda z nas miała inne przebranie i inną charakteryzację, a każda z nas wyglądała świetnie. Jestem zadowolona z efektu mojej charakteryzacji,a teraz możecie popatrzeć jak się przemieniłam się w Banshee według instrukcji Agnieszki Grzelak. Od razu powiem ,że te 2 zdjęcie to przemiana. :)

Metamorfoza wyszła jak wyszła....  Nie jest ona może jakaś profesjonalna ,ale wiem ,że jest moja! Mniejsza już o to! Byłam bardzo zadowolona ,że tyle osób otwiera nam drzwi z uśmiechem na ustach i wsypują garście słodyczy! Podsumowując nazbierałyśmy około taką 1 jedną biedronkową reklamówkę.


 A co jest najważniejsze ,żeby zebrać taką reklamówkę?  Musicie chodzić po domkach jednorodzinnych,a nie blokach, bo stracicie tylko czas! Ludzie byli naprawdę wspaniali i prócz słodyczy nagradzali nas jeszcze najserdeczniejszym na świecie uśmiechem. Przed domami widniały lampiony zrobione z dyni....oraz powieszony strój Strachu. Na początku nie widząc go naprawdę się wystraszyłyśmy!
Dziewczynom należą się szczególne podziękowania, bo gdyby nie one to nie spędziłabym czasu tak świetnie,tylko leżała przed telewizorem oglądając film! A tak razem się pośmiałyśmy i pochodziłyśmy. Było naprawdę świetnie. Mam nadzieję ,ze dziewczyny znajdą czas też w przyszłym roku!


A wy jeżeli następnym razem chcecie być na bieżąco to zapraszam na mojego Snapchata : sahara2303.  A wam teraz życzę miłego tygodnia!


63 komentarze:

  1. To musiała być świetna zabawa. Ja spędziłam ten dzień w domu, ponieważ nikt z moich znajomych nie chce się bawić tego dnia. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja halloween spędziłam oglądając horrory :)
    http://nixstaystrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny masz make up :) A co do Halloween to ja nie obchodzę, aczkolwiek uważam, że to jest dobra zabawa, więc nie rozumiem tych ludzi, którzy tak bardzo się do tego przyczepiają.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem nie powinniśmy się przyzwyczajać do tego święta :) Jak mówisz, zdania są podzielone, ja nie obchodzę, aczkolwiek też nie krytykuję :)
    świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie obchodzę ;)
    Zdjęcia fajne :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawa w doborowym towarzystwie jest najlepsza ☺ ja to w sumie nic nie robiłam podczas Halloween 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także spędziłam Halloween z koleżankami.
    Było fajnie, dużo się smialysmy.
    Na pewno lepiej tak spedzic ten dzien niz samemu.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne!! Pozdrawiam :)

    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tylko chodziłam chwilkę z koleżankami/kolegą :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo że nie obchodzę Halloween to ty Saro bardzo fajnie spędziłaś ten wieczór :)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wieczór! :)

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/ulubiency-miesiaca-pazdziernik.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post, ja osobiście bardzo lubie Halloween ! :)
    Wróciłam do bloggera, serdecznie zapraszam ! :) ----- > aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Halloweenowy post :) Moze wspolna obserwacja ?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie trzeba wielu osób by bawić się świetnie, wystarczą te najbliższe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam Halloween i żałuję, że w Polsce nie obchodzi się go tak jak np. w Stanach. Coś fajnego, tyle zabawy z przebieraniem, słodyczami i tymi wszystkimi domami strachu :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna notka :)
    zapraszam do mnie,mile widzane komentarze i obserwacja blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać że spędziłaś cudownie ten halloweenowy czas :)) Najważniejsze mieć szczerych przyjaciół.
    Ślicznie wyglądałaś :*

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetną zabawę miałyście :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Skąd wzięłaś szablon? Jest cudowny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to wiele osób mnie o to pyta, ale niestety nie pamiętam :( Nie wynika to z mojej złośliwości , tylko najzwyczajniej w świecie nie pamiętam :/

      Usuń
    2. Nie szkodzi :) A tak wgl, to świetny blog! Pisz częściej ^^

      historia-pewnego-kota.blogspot.com

      Usuń
    3. Dziękuję i mam dobra wiadomość znalazłam. Wzięłam go z tej strony :)

      http://www.themexpose.com/

      Usuń
  21. upiornie :)
    Obserwuję za kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestes bardzo ładna dziewczyna ! Ja na hallowen oglądałam horrory :)
    Obserwujemy? 😊 Zapraszam do mnie do komentowania ❤
    http://patrycja-okroj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post!
    Extra makijaż :D fajnie, że tak miło spędziłas Halloween!
    Pozdrawiam!
    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. haha, a moje halloween - zrobić make up, samojebke, zmyć tapetę, powrót do oglądania serialu :D raz w życiu obchodziłam halloween w pierwszej gimnazjum :)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądałaś! Ja w tym roku nie byłam wyjątkowo na żadnym halloweenowym evencie ;(
    Obserwuję i czekam na kolejne posty!

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tam uwielbiam Halloween! Swietna ci wyszla Banshee ja tam tez sie pomalowalam i nie mialam jakos z tym problemow xD Jedyne co to nei chodze po domach no i szybko zmywam ten makijaz bo w Halloween uwielbiam siedziec i ogladac filmy :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  27. ten makijaz jest super ;) tez malowałam tak młodsza siostre

    Pozdrawiam i zapraszam na bloga 21-letniej mamy ;)
    fashion beauty lifestyle
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny makijaż! I fajny wpis :*
    Dziękuję za komentarz u mnie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja Halloween nie obchodzę, ale raczej nic do tego nie mam :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mieszkam w takiej miejscowości, w której nie ma ludzi w moim ani nawet w podobnym wieku.
    Ciekawe, ile osób w mojej miejscowości słyszało o Hallowen :)
    Ciekawe przeprania. Widać, że fanie spędziłyście czas.

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za obserwację i poświęcenie chwili na skomentowanie mojego bloga.
    Uwielbiam sposób w jaki piszesz notki, szablon bloga, wszystło ładnie i estetycznie.
    Pozdrawiam<3

    madziuchnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja raczej nie obchodzę Halloween ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. dla mnie to zwykły dzień :C
    Zapraszam do mnie i proszę o klikanie w linki z dresslink :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie obchodzilam halloween ;))
    Zapraszam do mnie !
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna charakteryzacja, uwielbiam klimat halloween i zbieranie cuksów po domach.
    fajny post! :D
    amputeex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świeeetne stylizacje! Dobrze że ten dzień upłynął Ci na zabawie, na dobrej zabawie /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  37. oj widzę że całkiem nieźle sie halloween przyjęło

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja nie obchodzę jakoś szczególnie Halloween ale uwielbiam patrzeć na te przeróżne kostiumy i ozdoby ;D

    magdalens-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Strasznie ładna jakość zdjęć! <3 jaki to aparat?

    http://jessica1209240.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze ta zależy ale wszystkie były robione smartfonami głównie : Samsung Galaxy Core Prime, Samsung Galalaxy SII i IV.

      Usuń
  40. Wow make up godny podziwu :))
    Zapraszam http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądałaś :)

    Obserwuję i zapraszam: http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja tam nie obchodzę Halloween .
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja nie obchodzę Haloween, ale widać po zdjęciach, że bawiłyście się super. Wyglądałyście świetnie. *-*
    Obserwuję i liczę na rewanż. ;))
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super blog!!
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj , to daje mi ogromne szczęści,że mam dla kogo pisać ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja osobiście nie obchodzę Halloween, ale nie mam nic przeciwko tej zabawie ;))
    Świetnie wyglądałyście! Mega efektowne makijaże *.*
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja jakoś nie szczególnie nie świętuję, tylko przejdę się po sąsiadach po cukierki i to wszystko :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja w tym roku nie byłem nawet w Polsce, i niestety nie załapałem się na to, lecz za rok zrobię najlepszą impreze haloweenową :) :) asrealikeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Też uważam to za zwykły dzień dużo bardziej wolę Andrzejki :)

    The Style Researcher

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.