piątek, 20 listopada 2015

6 typów ludzi / zachowań, których nie lubię !

" One day I will leave
and never come back..."

Witajcie wszyscy!
Każdy z nas tak ma ,że nie lubi niektórych ludzi i nie chodzi o to ,że może jestem nie tolerancyjna tylko po prostu znamy niektóre ,które zachowują się jak zachowują i no bądźmy szczerzy wielu osobom to nie odpowiada. Ja tu nikogo nie zamierzam krytykować,bo to nie ma najmniejszego sensu. Opinia jest tylko moja ,ale spokojnie nie musicie się z nią zgadzać ! Wszystkie przedstawione sytuacje przedstawione w poście są prawdziwe...


1. "GDY DUMA MI NA TO NIE POZWALA"
Wiele osób potrafi kłamać, ale czy jak prawda się wyda to potrafią się przyznać?  Bardzo nie lubię takich sytuacji i ludzi, bo mnie zwyczajnie denerwują. Weźmy taką sytuację przykładową, ktoś próbuje mi wmówić ,że rysunek jest na pewno jego, ale kurczę skoro wiem ,że widziałam go wcześniej w internecie miliony razy go widziałam. Ale jeżeli osoba na upartego pisze mi ,że rysunek jest jej, a później udowadniam jej ,a ona najzwyczajniej mnie ignoruje? Nawet nie przyzna się do błędu. Zdecydowanie tego nie lubię :(


2.  JESTEM DOROSŁY MOGĘ WIĘCEJ
Nie rozumiem dlaczego ,jest tak ,że istnieją tacy ludzie, którzy myślą ,że są dorośli i automatycznie mogą krytykować innych. Ostatnio szłam sobie wraz z koleżankami gdy nagle jakaś kobieta nagle z tyłu się odezwała ,żebyśmy przyśpieszyły kroku. Proszę pani ,ale miała pani wolną drugą połową chodnika. Nikt nie szedł po tej drugiej stronie ,to dlaczego ta pani nie mogła nas ominąć tylko musiała od razu krytykować jak to my źle idziemy...

Bluzka - Kilk


3. POUDAJE SOBIE GŁUPIĄ.

Moja klasa jest dzielona na dwie grupy w czasie gdy jedna ma biologię to reszta klasy ma fizykę i tak na zmianę. Na początku września siedziałam sobie pod salą gdy nagle podeszła do  nas dziewczyna z innej klasy i pyta się czy jest tutaj moja koleżanka, na co druga odpowiada ,że nie. Następnie do mojej rówieśniczki padło pytanie " To gdzie mogę ją znaleźć?". Ja się wtrąciłam do dyskusji i odpowiedziałam ,że w sali 48.  A ona na to ,że faktycznie widziała tam resztę klasy. Ja naprawdę nie rozumiem po co się pytać jak się wie?!


4.  TYPOWE GIMBY
Ja sobie zdaję sobie świetnie sprawę z tego ,że ja sama jestem tym "gimbusem" ,ale muszę o tym napisać.  Niestety w  sumie skupię się na dziewczynach. Są 2 rzeczy w tej kategorii czego nienawidzę.
1) To właśnie ten moment kiedy gimnazjalistki staną sobie na środku chodnika ,aby zrobić sobie selfie. ty stoisz jak głupi i patrzysz się na nie ,bo nie możesz nawet przejść...
2) Kiedy dziewczyny na przywitanie przytulają się do siebie  ,a gdy któraś "zniknie za rogiem" zaraz obgadują jej zachowanie i ubranie.

Bluzka - Kilk
5.  NIE ZASŁUGUJESZ NA TO!
W czwartek pojechałam sobie do Warszawy i ominęły mi lekcję. Stwierdziłam ,że poproszę lekcji wykorzystując mojego prywatnego facebook'a pisząc na grupie klasowej pytanie ,ap ropo szkoły. Post przeczytało 15 osób  ,ale nikt nie raczył odpowiedzieć. Napisałam tylko ,że bardzo dziękuje za pomoc ,po czym mój kolega  stwierdził iż najwidoczniej nie zasługuję na to ,albo jestem za mało lubiana....  Szkoda ,że mamy wyścig szczurów w naszej klasie i wszyscy chcą być za wszelką cenę najlepsi!
6. ZA JEDNYM RAZEM
Określiłabym tak ludzi ,którzy uwielbiają wykorzystać co zrobiłam, w sumie ostatnio była taka sytuacja, ale nie chcę o niej pisać powiem Wam tak ,jeżeli czegoś chcecie to powinniście  dojść do tego sami ,oczywiście możecie poprosić o pomoc,ale nie wykorzystujcie tego ,bo ktoś chciał coś powiedzieć ,a wy to wykorzystujecie!



Ja się już z Wami żegnam wspomnę tylko ,że wiem ,że ja, ty ,ona bądź oni możemy się tak zachowywać ,ale musimy się zastanowić jak to wygląda oczami osoby trzeciej! Zastanówmy się co robimy i zmieńmy to!

Bluzka - Kilk




Dziękuję jeszcze Carli najlepszemu fotografowi ,który mógł mi ostatnio towarzyszyć i świetnej początkującej blogerce  ♥ KLIKAJ ♥ KONIECZNIE ♥

Najserdeczniejsze podziękowania dla wspaniałej i oryginalnej firmy One Mug a Day, współpraca byłą naprawdę świetna , wspaniali ludzie! Oryginalne nadruki,  świetne !
Widzimy się przy następnym poście! ♥


81 komentarzy:

  1. Masz rację z niektórymi typami ludźmi. I z tego co tu przeczytałam, jestem gimbusem bo czasami stoję na chodniku po to, aby zrobić sobie #selfie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie nawiązane...Ja nienawidzę takich gimbusów...za 2lata tym gimbusem nie będę...ale takie typowe gimbusów sie malują,pindolą (ze tak powiem) i szelfie w szkole ciagle...jak widzę takie osoby to myśle...co ona ma w głowie.
    Cudny post moja Sarciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OJ tak! Ja jestem w kalsie osobą, która zawsze uwaaża na lekcji i zawsze da zadanie czy lekcje. Ale jak ja jestem chora, to nagle wszysycy nie mają czasu wsyałać klilku zdjęć zeszytów.... ;_;
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nienawidzę ludzi, którzy myślą że są już na tyle dorośli, że nie wiadomo co mogą, wtedy widać po ich zachowaniu tylko jedno, że niestety nie są dorośli ;)
    Ciekawy post!
    Mój Blog - zerknij! Zachęcam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również denerwują wszystkie wymienione typy ;-; Masz w 100% rację.

    Zapraszam też do mnie ^^
    ---> http://mylosinghope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie opisałaś te 6 typów zachowań które nie nawidzisz :)
    Haha jestem gimbusem xD :D
    I wogule masz fajnego bloga :)
    nattfashionn.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha świetny post!
    apprecave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre z zachowań nawet przerastają nauczycieli! To jest dopiero faux pas. Ciekawy blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie typowe gimby... eh...
    bardzo dobrze napisane,
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha z tą panią to było ze mną xd

    OdpowiedzUsuń
  11. super!

    Zaobserwowałam cię i liczę na rewanż (: :
    http://lovemydream-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. też nienawidzę niektórych zachowań, które przedstawiłaś uh
    zapraszam do siebie: cyniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre zachowania są okropne, a zwłaszcza "typowy gimbus"
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hahah te typowe gimbusy są najgorsze ;'D

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. A porpo nie zasługujesz na to...
    Lekcja polskiego i próby na 11 listopada. Chłopak chciał w ławce usiąść z kolegą, a nauczycielka-wychowawczyni do niego ,,Damian ty nie zasługujesz by z kimś siedzieć, idź tam (pusta ławka)" xDD Długi czas mieliśmy ,,bekę" z niej i jej tekstów w klasie :)
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie lubię wszystkich zachowań które wymieniłaś.Co do " gimbów " cała moja klasa tak się zachowuje niestety :/
    dziękuję za wizytę u mnie ♥
    colorss-of-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie to napisałaś Sara :))
    no i co ty byś zrobiła bez fotografa nie??
    http://forestfire02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze napisane. Z wymienionych typów ja najbardziej nie popieram udawania głupka, zwłaszcza wtedy, gdy się nim nie jest.

    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post, ja z większością się zgadzam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Praktycznie z każdym z punktów mogę się zgodzić, ale nie wiesz nie tylko "gimby" taj się zachowują. Ja chodzę do liceum i dziewczyny robią tak samo haha :)
    http://ann-soul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgodzę się z tymi gimbusami, na szczęście wszystkie te okropne gimbusiary już wyszły z naszej szkoły więc mam spokój :D
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czwarty punkt szczególnie prawdziwy, choć też jestem w gimnazjum ! :c
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nr 4 to dla mnie najgorszy typ.

    OdpowiedzUsuń
  24. "Jestem dorosły mogę więcej" Nie cierpię tego... Serio -.- poza tym jestem gimbusem, bo też robię sobie selfie na chodniku ;p pamiętaj, że te niektóre "wymalowane lale" mogą okazać się w porządku! Sama zle oceniłam moją obecną dobrą koleżankę ;) fajny post!

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób mnie źle zrozumiało chodziło mi o to ,że często jest tak , że dziewczyny stanął na środku chodnika... I nie można przejść ale jeżeli stajemy gdzieś z boku nieprzeszkadzając innym to jest OK. :)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  25. Ja bardzo nie lubię ludzi, którzy myślą że są lepsi bo ich rodzice pracują w dużym korpo.
    Co do innych punktów zgadzam się z Tobą w 100% :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Doskonałe Cię rozumiem. Przez całe swoje życie spotkałam wszędzie takie osoby które swoim zachowaniem nie tylko irytowaly mnie ale i pozostałych. Idąc na studia myślałam że wchodzę w krąg dorosłych ludzi ale po tych dwóch miesiącach zauważyłam że nie wszyscy jeszcze dorośli. Całego świata nie zmienimy ale możemy pamiętać o tym żebyśmy tych błędów nie popelniali co inni. eternalrebel55.blogspot.com Pozdrawiam Rebel

    OdpowiedzUsuń
  27. Niestety tak to wygląda że osoby które kłamią nie umieją się do tego przyznać ...
    Ja też tych wszystkich rzeczy nie lubię .

    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem typem, który mówi to co myśli :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też miałam podobną sytuację na chodniku. Też nie lubię tego typu ludzi ..


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <----Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post ! Każdy człowiek jest inny, każdego co innego wkurza :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Każdego typu nienawidzę! Dobrze napisane.
    Dodałabym jeszcze ludzi, którzy nie potrafią być oryginalni i kopiują Twój styl lub co innego. Bardzo mnie to irytuje >:(
    Pozdrawiam!
    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. też nie lubię tych typów ludzi ...

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Najprawdziwsza prawda zawarta w tym poście, mnie najbardziej denerwują takie typowe gimby. Bardzo ciekawy pomysł na post, no i ładny wygląd bloga. Pozdrawiam, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nienawidzę ludzi, którzy wiecznie na coś narzekają, mimo, że mają wszystko czego im potrzeba x.x

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Podzielam Twoje zdanie :-) ,bardzo fajna notka,buziaki Kochana
    Jasne, ja juz obs i czekam na Ciebie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/11/shein-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Szczerze współczuję, że masz taką klasę...

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mądrze piszesz, mam podobne typy jak Ty . ;-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawie ^^Też nienawidzę,jak ktoś udaje głupią -,- mam w klasie taką osobę no i po prostu czasem mam ochotę powiedzieć o jedno słowo za dużo..Potrafi się zapytać w ciągu jednej przerwy aż 4 razy o to samo!No ludzie...Błagam...
    oddajmimojeciastko.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
  39. podoba mi się ten wpis i wgl twój blog dlatego z checia ZAOBSERWUJĘ !
    zapraszam do konkursu na moim blogu(poprzedni post) do wygrania super nagrody <3

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie w gimnazjum było podobnie z klasą, że każdy tylko dbał o swój tyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia są super :)
    Zgadzam się i bardzo podoba mi się ten wpis :) zaobserwowałam z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prawda jest taka ze ludzie potrafia być bardzo chamscy. To nie fajne ze prosząc o pomoc się jej nie uzyskuje. Warto jednak nie iść w ich ślady i potrafić pomoc innym mimo to wraca.
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  43. super post!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nr 1 może mieć dwa dna. Po pierwsze dziewczyna mogła po prostu rysować patrząc na obrazek i nie jest to nic złego, wtedy miała rację, że rysunek jest jej. Co innego kiedy wydrukowała i przypisała sobie to dzieło, to jest drugie dno. Krytyka to inaczej wyrażanie swojej opinie po przeanalizowaniu tematu. Nie, to nie jest tylko mówienie co się nie podoba jak myśli 80% społeczności, bo słowo agresywnie brzmi. Ta kobieta była po prostu lekko toksyczna, zirytowana. Kto wie, może akurat miała gorszy dzień. Każdemu mogło się zdarzyć, ale ludzie nie myślą o powodzie, tylko o tym co dostają. ;p

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    Rozdanie matowej palety do cieni, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ona go wydrukowała i pisała ,że to jej.... Ja rozumiem ,że ktoś ma gorszy dzień ,ale czy od razu mamy się wyżywać na innych?

      Usuń
  45. Zgadzam się, zdjęcia są naprawdę śliczne :)

    http://oleksandrao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowny, przejrzysty blog ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny pościk :)) Zgadzam się z Tobą, co do typów ludzi, niektóre osoby potrafią zdenerwować...
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com
    /Maja ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. 2, 4 , 5 masakra tacy ludzie... będę zaglądał bo bardzo ciekawy blog. :* zapraszam na mojego.
    Brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. 2, 4 , 5 masakra tacy ludzie... będę zaglądał bo bardzo ciekawy blog. :* zapraszam na mojego.
    Brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ciekawy pomysł, ogółem Twój blog mega mi się spodobał :)
    http://youngxelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny blog
    Widać ze jestes mądra dziewczyna i piszesz z sensem :) http://borawsca.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny pomysł na post i bardzo fajnie napisane ;)
    http://necia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. dobrze to ujelas:) szczerze to ja tez takiego typu ludzi nie lubie...

    obserwuje :*

    Kochana mam prośbę:* poklikasz? http://marijory.blogspot.com/2015/11/przeglad-wholesalebuying.html
    dziekuje i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie to wszystko opisałaś! Nie lubię podobnych zachowań m.in. takich typowych gimbusów. Czyli te dziewczyny, które na każdej przerwie chodzą poprawic włosy i przypudrowac nosek i robią sobie miliony zdjęc w łazience. Zresztą ten typ dziewczyn jedyne czym się interesuję to zakupy i plotki..
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo dobry post!!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo fajnie to wszystko ujęłaś :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. "Kiedy dziewczyny na przywitanie przytulają się do siebie ,a gdy któraś "zniknie za rogiem" zaraz obgadują jej zachowanie i ubranie." - chyba wszyscy to znają :(

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Też nie lubię takich osób ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo dobrze napisałaś!
    Mnie wkurzają tacy sami ludzie jak ciebie, i w sumie jeszcze więcej innych zachowań,też mnie wkurza,
    Czy mogłabym te napisać taki post?
    Niepogniewasz się?
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo dobrze, że napisałaś taką notkę :). Niestety czasem zdarzają się tacy ludzie, jak z wymienionych sytuacji. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. W 100% się z Tobą zgadzam !
    Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  62. Zanim weszłam do technikum właśnie zastanowiłam się nad swoim zachowaniem i wgl nad wszystkim. Faktycznie było trochę co pozmieniać. ;)
    Bardzo ładne zdjęcia oraz pomysłowy post.
    Pozdrawiam oraz obserwuję♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Super post i fajne zdjęcia :) Idealnie opisałaś te typy zachowań :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeju, ale świetna bluzka!
    Gdyby była jeszcze czarna.. idealna dla mnie :))
    https://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Absolutnie się z tobą zgadzam. Świetny post, a wygląd twojego bloga jest rewelacyjny. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Okropne typy ludzi :( U nas na uczelni żeby dostać notatki razie choroby to nie wiem co trzeba zrobić, chyba stanąćna głowie i klaskać brwiami :(
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  67. super post! Mam podobne zdanie o niektórych zachowaniach,a tak po za tym fajna koszulka ;)

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. z punktem 2 zdecydowanie sie zgadzam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  69. śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post http://locastrica.blogspot.com/2016/01/pink-sweatshirt-and-cherries.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Gimnazjum to zdecydowanie był najbardziej burzliwy okres mojego życia

    OdpowiedzUsuń
  71. Widzę, że obie chodzimy do gimnazjum i mamy takie samo zdanie :D
    Znam mnóstwo osób, które udają miłe kiedy przyjdzie co do czego a gdy ten ktoś tego nie widzi/słyszy zaczynają wytykać wszystkie jego błędy, ale cóż....
    Co powiesz na wspólną obserwację ?

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.