niedziela, 29 listopada 2015

Podjęłam się misji. + KONKURS

" Mimo,że czasem się kłócimy,
wymieniamy nie przyjemne zdania,
mimo, że nie jest nam łatwo,
nigdy nie zamieniłabym swojej rodziny, na 
żadną inną. "

Witajcie osóbki!
Jestem zaskoczona tym co się tu dzieje - jest nas już ponad 100 osób! Jestem pod ogromnym wrażeniem ,nigdy nie spodziewałabym się ,że coś co robię , pielęgnuję ,a to osiąga jakiś "sukces".

Już niedługo święta! Malutko już zostało, przypominają nam o tym wszystkie galerie i markety, aby tylko nie zapomnieć ,aby to właśnie u nich kupić prezenty dla bliskich? Ale czy w XXI w. nie zapominamy o rodzinie, rozmowie, czułościach? Nie chodzi mi o emotikonki  na facebook'u czy " upchane plastikiem " komentarze na instagramie pamiętacie, żeby pomóc swojej mamie nieść zakupy ? Spokojnie jeszcze nie jest za późno, żeby to naprawić.  Jest jeszcze rzecz a właściwe książka, która zbliży nas do siebie i sprawi dużo radości. A mianowicie "Misja Rodzinka" autorstwa Johna- Paula Fllintoff i Harriet Green.



Podobieństwo "Zniszcz ten Dziennik" albo "To nie książka"? Owszem ale szczerze przyznam, że posiadając ZTD - Zniszcz ten dziennik to nie byłam zbytnio zadowolona, bo pierwsza wizją to zdecydowanie było niszczenie książki...  Chyba,że oblewanie jej kawą czy brania prysznica odbieracie jako kreatywną zabawę to dobrze. "To nie książkę" również posiadam ale najzwyczajniej w świecie brakuje mi w niej czegoś. Natomiast nasz łączy ciel więzów rodzinnych jest świetnym pomysłem ! Możemy podarować go jako prezent na wspomniane już zbliżających się święta. Nadaje się też również jako upominek na urodziny koleżanki bądź kolegi, ale za pewne chcielibyście ujrzeć jakieś zadania z książki. Więc zaczynajmy naszą misję!

Pierwszym zadaniem jakie wybrałam,a raczej los . Polegało na tym aby stworzyć Menu swoich ulubionych potraw jak i tych znienawidzonych . Przyjęłam zasadę losowania aby było spontanicznie i ciekawie!

Łączmy się w ból, przeciwnicy krupniku i wątróbki oraz ciasta śliwkowego. Chyba, że jestem "stworem potworem" i tylko ja nie lubię tych rzeczy...

Kolejne zadanie jest naprawdę wspaniałe i muszę przyznać,że bardzo mi się podoba . A mianowicie chodziło o napisanie listu do osoby, która już umarła albo do takiej ,z którą nie utrzymujemy kontaktu, bądź go straciliśmy...



Trzecie zadanie polega na tym ,aby zastanowić się "Jaki wpływ mają na nas zmarli,a jaki chcielibyśmy,żeby miel?" Uważam ,że takie zdanie to naprawdę świetny pomysł. Kurczę, bo gdyby się tak zastanowić to.... No właśnie to zostawiam Wam !


I ostatnim zadaniem, które ujawnię z książki jest zadanie ,które polega na napisaniu listu do przyszłych pokoleń. Powiem tak bardo fajnie się bawiłam wypełniając to! W sumie jestem ciekawa jak ten świat będzie wyglądał za kilkadziesiąt lat, albo nawet kilkaset!


Włączyłam też do zabawy babcię, która nie była szczególnie zadowolona, bo nie mogła obejrzeć jednego z ulubionych programów telewizyjnych.... Jednak fakt faktem spodobało jej się to!

A teraz rzecz na którą wszyscy czekali, KONKURS! Mam do rozdania jeszcze jedną książkę i jakieś słodycze. A teraz co trzeba zrobić ,żeby stać się posiadaczem "łączyciela więzów rodzinnych" ,to bardzo poste!
Wystarczy stać się publicznym obserwatorem mojego bloga.
I polubić moją stronę na facebook'u KLIK ♥
 Podać swój adres e-mail, abym mogła powiadomić zwycięzce o wygranej.
Oraz napisać w komentarzu ,dlaczego czytasz mojego bloga.
W konkursie mogą wziąć udział osoby niepełnoletnie za zgodą rodziców.
Konkurs trwa
Wszystkim uczestnikom życzę powodzenia!

Przykładowy komentarz :
Obserwuję jako : Sara Gołaś
Lubię jako : Sara Gołaś
Mój e-mail : sharpeeeofc@gmail.com
Konkurs trwa do 13 grudnia 2015 roku.


Bransoletka - ELLMar

21 komentarzy:

  1. Fajna zabawa z tą książką :D Widziałam ją u Mary haha :D Moja babcia jak ogląda "Wspaniałe Stulecie" to ma być cisza i spokój haha :D Sorry mordko, ale jak to ja nie mogę brać udziału w takich konkursach :<<
    Ale miejmy nadzieję, ze ktoś się zgłosi :D
    Powodzenia dla Was hahah

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna książka :)
    Zapraszam do mnie http://zpamietnikablondynki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O książce słyszałam, wygląda ciekawie! Na pewno bardziej przypadła mi do gustu, niż ZTD lub TNK! Z wielką chęcią poznam ją bliżej z Tobą, czekam na kolejne posty dlatego- obserwuję! ;))
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, sliczne bransoletki! I cudowny wyglad bloga<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako Aga Ta, lubię jako Agata Rokieta, e mail agata.rokieta@op.pl :)
    Twój blog jest ciekawie napisany, moim zdaniem masz talent do zachęcania innych do poświęcenia czasu na Twoje posty ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszyłam się po przeczytaniu "listów" do osób, które odeszły...
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa ta ksiażka! Lubie czytać twojego bloga, ma interesujace treści, ciekawie piszesz. :) E-mail: julka199966@wp.pl
    http://julia-skorupka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię książek tego typu. Zwyczajnie mnie nudzą. Ale życzę powodzenia wszystkim osobom biorącym udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaka świetna książka! :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcześniej nie widziałam twojego bloga bo gdybym go widziała to bym na pewno została na dłużej. Twój blog jest estetyczny dobrze zorganizowany, lifestylowy, i da się go roszczytać. Zostaje na dłużej bo interesuje mnie co piszesz i wkładasz ww to dużo pasji <3
    Obserwuję jako : Patuu 12
    Lubię jako : Patrycja Nowak
    Mój e-mail : patrycja587.2002@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam tą książkę u Mary :) Wydaje się być ciekawa, ale obecnie nie mam czasu na takie "zabawy" :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog jest taki nie typowy inny, swojski bardzo go lubię czytań nie lubie ale uwielbiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ukrywam, że nie przekonują mnie tego typu "książki". Raczej nie zmobilizowałabym się aby to wypełnić. Może kiedyś, w podstawówce by mnie to zainteresowało ale nie teraz, gdy mam już własną rodzinę i wiele obowiązków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię twój blog, bo jest ciekawy i śmieszny :D
    Dajesz fajne cytaty na początku każdego posta.
    Obserwuje jako: Żófff102
    Lubię jako: Wojtek Grzelewski
    Mój e-mail: rybosom666@gmail.com
    (pewnie i tak nie wygram :P)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super książka i do tego ładniutkie bransoletki. Zapewne później wezmę udział
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna bransoletka :) Ja też widziałam tę książkę u Mary.
    Pozdrawiam, Majaa
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda ze sie spoznilem :C takie fajne do wygrania, że nawet mnie 18 latka cieszą
    chcialbym takie cos <3
    pozdrawiam
    brajank.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że już po konkursie, ale fanpage jest polubiony. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam, Alicja
    z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.