piątek, 11 grudnia 2015

Pomysły na prezent dla Niej.

"Święta bez Coli są, 
jak święta bez prezentów. "


Hej, hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was posta, o tym co można kupić ,nie przewidywalnym kobietom. Zapamiętajcie jednak proszę ,że to co mówiła Wasza kobieta w czerwcu ,może być już nieaktualne... Na wszelki wypadek zapytajcie się jeszcze raz. Możecie też skorzystać z pewnych zniżek jakie dla Was przygotowałam.  Myślę ,że prezenty przydadzą się tak naprawdę każdej grupie wiekowej.  Mam dla Was przeróżne kategorie zaczynając na biżuterii i mody kończąc na książkach ,więc serdecznie. Zapraszam Was do czytania tego o to posta!
Ogólnie to przepraszam ,że nie ma tu zdjęć mojego autorstwa, ale niestety zdrowie mi na to nie pozwala, ani czas....


Zaczniemy od najlepszych na świecie błyskotek. Na początku chciałabym Wam przedstawić pewien cudowny sklep z biżuterią hand made - JUBIARTE . Jestem zauroczona tymi małymi cudeńkami.  Możecie dostosować biżuterię pod siebie ,albo upodobania swoich bliskich. Dogadacie się z właścicielką ustalicie kolor, fason , czas realizacji tworzenia takich perełek. Wybór jest przeogromny ,kupić możecie zestawy  pojedyńczych bransoletek, bądź komplety biżuterii.  Uważam ,że jest to świetny prezent pod choinkę ,dla Waszej mamy ,cioci czy babci. Zachęcam Was do zakupów w tym sklepie ,a uśmiech i radość w te święta macie gwarantowane.  Na facebook'u JUBIARTE znajdziesz tu KLIKAJ ♥.
.    
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Kolejne piękne bransoletki i naszyjniki , które też są pięknym dziełem handmade. Polecam Wam serdecznie ten sklep, bo najtańsze bransoletki są tam już od 3 złotych. Najserdeczniej polecam piękne bransoletki ,w zestawie 4 bransoletek, które pokażę Wam w recenzjach już za tydzień!  Najserdeczniej polecam Wam wszelkie produkty ze strony ELLMar. Biżuteria jest naprawdę cudna.  Dzisiaj pokazuję niestety tylko 3, bo przez moją nieuwagę jedna  z żyłek pękła kiedy wyjmowałam książki z plecaka - zahaczyłam o wystający klucz od mojej szafki.... Ale spokojnie do przyszłego tygodnia wszystko będzie w porządku! 
Czas przesyłki : Paczuszka szła 5 dni, ale muszę przyznać ,że warto było czekać na takie piękne ozdoby. Już za tydzień recenzja, na blogu ,więc spokojnie wszystko Wam jeszcze przybliżę.



 Born Pretty Story nie jest to polska firma, jednak nie jest to przeszkodą do zakupienia fajnego prezentu na gwiazdkę. W ofercie sklepu znajdziemy case na telefon, biżuterię ,pędzle do makijażu, akcesoria do zdobienia paznokci i wiele wiele innych. Z resztą musicie zobaczyć sami. Razem z Born Pretty Store przygotowałam dla Was małą niespodziankę ,a mianowicie kod rabatowy, które obniży Wasze zakupy o 10 %.
 !!! Kod :  EVBT10 !!!

Miłych zakupów online  Wam życzę :)










Tą książkę dostałam w piątek na Mikołajki od moje go kolegi. Dziękuję ♥ Jestem bardzo zadowolona z tego prezentu. A co to dokładnie jest? Zbiór kolorowanek z dużą ilością szczegółów. Muszę przyznać ,że świetny odstresowywacz i zajmowacz czasu. Prezent będzie naprawdę udany. Książkę możecie kupić chyba w każdej księgarni, a osoba której ją kupicie będzie bardzo zadowolona. Nie zapomnijcie do kupić kredek! Co to za kolorowanka ,która jest nie pokolorowana?!  Do dzieła! Znajdziecie tu masę różnych wzorów i obrazków. Książka jest jak najbardziej godna polecenia.











Najpiękniejszy wynalazek XXI w. czyli magiczne rękawiczki, dzięki którym nie musimy obśliniać swojego smartfona czy zostawiać wydzielinę z nosa. Przyznajcie się bez bicia, komu w zimę nie chciało się zdejmować rękawiczek i próbował odblokować telefon wcześniej wspomnianymi częściami twarzy? Widzicie nie mamy już tego  problemu, ponieważ sklep iGloves.pl oferuje takie magiczne rękawiczki, które nie wiem jak działają. Również będzie recenzja :). Zachęcam Was do zakupu ,bo fajna sprawa :)



Teraz już mój ulubiony sklep z odzieżą damską (czyt. bluzki). Wzory są naprawdę mega. Dzięki temu możemy wyrazić siebie, po lewej stronie możecie ujrzeć mojego ulubieńca całego sklepu XOXO Shop. Jestem zakochana w świetnym materiale, oryginalnym wzorze. Cudo, miód ,malina Najserdeczniej Wam polecam. Cena bluzek jest jak najbardziej odpowiednia, a Wasi znajomi będą się tylko pytać skąd macie takie świetne rzeczy ! Tutaj też niespodzianka wpisując taki mały fajny kod otrzymacie 10% zniżki.

Brzmiący : Sharpeee10

Przeglądajcie sklep i wybierzcie wzór pasujący do Was!




Lisia Nora to naprawdę niesamowita polska firma oferująca ubrania dla właścicieli czworonogów i nie tylko.... Znajdziecie masę świetnych wzorów ,a materiał również jest świetnie wykonany. Przesyłka szła do mnie około 7 dni i przyznam ,że jestem bardzo zadowolona. Wszystko jest jak najbardziej zadowalające. Wzory są najróżniejsze....,a każde z nich są najróżniejsze i bardzo ciekawe . Niestety nie mam dla Was przygotowanych żadnych kuponów rabatowych, ale w sklepie są obecnie świąteczne promocje ,więc serdecznie Was tam zapraszam !








Wyobrażacie sobie święta bez słodyczy? Ja nie! A najlepsza czekolada jaką jadłam to właśnie czekolada firmy Chocokiss. Bezglutenowa ,a jeszcze lepsza od tych znajdujących się w sklepie. Oryginalne opakowanie? Chyba nie ma nic lepszego.... Najtańsze czekolady już od 8 zł.




Smacznego!





Kochani mam plany na nową serię na końcu grudnia ,więc spokojnie będzie coś nowego i nie zanudzicie się tu ze mną.  Do zobaczenia za tydzień!

60 komentarzy:

  1. Lisia nora Super :D Uwielbiam koszulki z nadrukami zwierząt.
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i bardzo interesujący post, bardzo podoba mi się jak piszesz, z niecierpliwoscia czekam na kolejne posty bo sa naprawde bardzo dobre :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myslalam o kupnie tajemniczego ogrodu dla kogoś!
    Super design
    imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bornprettystore maja naprawde bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuteria to bardzo udany prezent. Ja bardzo lubię bransoletki Lilou ♥
    Obserwuję !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie fajnym i użytecznym prezentem jest na pewno swieczka :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha cytat na samej górze, najlepszy. ;D Zobaczyłam go w sumie dopiero za drugim razem, bo za pierwszym od razu poleciałam do zdjęć ;) "Święta bez Coli są, jak Święta bez prezentów". Uważam, że biżuteria pod choinkę lub na mikołajki to super pomysł. Są naszyjniki, branzoletki, pierścionki, kolczyki itd. każdy ma wiele wzorów i kolorów. Można ją również wykonać własnoręcznie, dzięki czemu będzie jedyna i niepowtarzalna. ;)

    obserwuję ;)
    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, biżuteria to niby takie proste rozwiązanie, a ucieszy.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na prezenty dla niego :)
    I ciąg dalszy tego wpisa. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. swieta bez czekolady nie ma opcji ! :) zawsze do kazdego prezentu dodaje czekolade
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba jestem zbyt wymagająca i wolę bardziej wyszukane prezenty! :P Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://jabluszkooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne propozycje ;)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pomysły :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)
    Będę zaglądać częściej :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne, sprawdzone pomysły na prezenty:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Biżuteria to chyba najlepszy pomysł :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne propozycje prezentu :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysły na prezenty! Zapraszam do mnie. :)

    http://patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten pierwszy sklep z biżuterią do tanich nie należy. To trzeba przyznać. Rzeczy są ładne, ale zdecydowanie nie na każdą kieszeń. Książki-kolorowanki są świetne. Sama mam jedną. Nie tą samą, ale w tym rodzaju :) Zwykłe t-shirty, nawet z ciekawymi nadrukami, nieszczególnie mi się podobają, ale jeśli ktoś lubi to jasne, czemu nie :)

    http://schioko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne wybrałaś prezenty. Pewno każda dziewczyna bardzo by się z nim ucieszyła. Miło, że od kolegi dostałaś taki zbiór kolorowanek!

    Obserwuję i Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Książka i biżuteria sprawdzą się zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  24. ta koszulka z wilkiem mi sie bardzo podoba
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny post, pierwszy Raz widze post o prezencie dla NIEJ. Zawsze sa to prezenty na mikolajki Lub swieta.

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne pomysły ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. widziałam te czekolady w Piotrze i Pawle... super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne pomysły ;)

    http://bajeerancko.blogspot.com/ Zapraszam i zachęcam do obserwacji ;) Prowadzę też kanał na yt https://www.youtube.com/channel/UCEOjrV68FaP0jfv1hoBMaCw

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już prezenty mam kupione, a co do tych przedstawionych w poście to do najlepszych z nich należą według mnie czekolady i kolorowanka ;)

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. super blog obserwuje !
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. great post
    would you like to follow each other?
    I'll follow back after it

    www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne pomysły na prezenty! Te drugie bransoletki od góry są ładne :*
    Pozdrawiam, Majaa
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysły bardzo fajne :D Na szczescie ja juz mam dla wszystkich :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne pomysły, sama bym chętnie dostała kilka takich rzeczy :D Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysły :* Mam podobne rękawiczki :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne pomysły, mam podobną kolorowankę :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Chciałabym tą bluzkę z lisem! Ale już po świętach. Może wypróbuję kupić jakiś prezent podobny do tych na urodziny?

    Świetny post

    Pozdrówka xoxo.
    http://cantbreakmycrown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja bym chciała wszystko ♥♥

    Zajrzysz? →http://jimeika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy post, super pomysły :-) Fajnie, że podałaś sklepy dostępne online. To wieeele ułatwia <3 Czekam na recenzję tych rękawiczek...mrr
    ~Muff
    http://muff-and-muff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Planuję sobie kupić tę kolorowankę Tajemny Ogród ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tajemny ogród jest super :).
    pozdrawiam :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super pomysły! Kolorowankę "Tajemniczy ogród" nawet mój przyjaciel kupił swojej mamie! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe pomysły na prezenty :D
    Te czekoladki są genialne, haha
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawe pomysły. Interesujący blog:) Pozdrawiam i życzę miłego dnia!;*

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne pomysły na prezenty.Może za rok je wykorzystam :)
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Koszulka z napisem jest fantastyczna, już 'obczajam' sklep. Bardzo podobają mi się Twoje pomysły na prezent, są takie ludzkie i na prawdę praktyczne, a przy tym nie za drogie. Świetny pomysł na post. :)

    Zapraszam do mnie:
    www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Dorzuciłabym do tego jakiś perfum oraz kocyk - tego też potrzebują kobiety 😁

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo kreatywne pomysły! Na pewno spodobają się każdej kobiecie :3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny post. I rzeczywiście bluzki z xoxo są świetne. Nie zamawiana ale wzory są mega.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja zdecydowanie lubię korzystać z biżuterii jako prezentu, bo wiem że to ponadczasowe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.