środa, 30 grudnia 2015

Test magicznych rękawiczek ,czyli recenzja z firmy iGloves.pl + whlista dresslink

"Zima jest jak kobieta 
Piękna na zdjęciach, a wżyciu wkurza od samego rana"

Serwus jednorożce (tak od teraz będę się ta zwracało do Was ). Na samym początku wytłumaczę ,dlaczego mnie nie było i wszystko jest opóźnione....  Przed samymi świętami się rozchorowałam i niestety leżąc z gorączką w łóżku nie miałam siły się podnieść ,więc niestety bardzo mi przykro ,ale spokojnie teraz już wszystko będzie regularnie.  Dzisiaj w sumie ciekawy post przy najmniej tak mi się wydaję. Mam do przetestowania rękawiczki takie magiczne z firmy iGloves.pl, dzięki którym możecie łatwo i sprawnie obsługiwać smartona. Jeszcze zanim przejdę do recenzji to dziękuję mojemu tacie, który służył mi za fotografa jak i testera.




Polska Zima -chyba wszyscy wiedzą co to znaczy zero śniegu dużo mrozu. Każdy z nas chciałby ulepić bałwana czy pojeździć na sankach, ale nie ,bo nie ma ani grama białego puchu na dworze. Zdejmowanie rękawiczek chociaż na chwilę nie wchodzi w grę , ponieważ i tak całe Twoje ciało drży już z zimna. Czyli co zrobić ?Osobiście nie polecam ,obsługiwania telefonu nosem czy językiem. Tak da się ,ale zostaję na ekranie niechciane wydzieliny....Aczkolwiek nie zawsze :D

Ja testowałam rękawiczki MOBIiDO [PLUS] - koloru szarego (klik) i naprawdę byłam bardzo zadowolona, ponieważ wszystko działało tak jak miało działać. Jak widzicie rękawiczki mają takie jaśniejsze końcówki paluszków, dzięki którym możecie bez najmniejszych przeszkód używać swojego smartfona, niestety palec serdeczny i mały palec w tym momencie są bezużyteczne. Zastanawiając się stwierdziłam ,iż jestem Polakiem i muszę narzekać ,bo nigdy nie używałam dwóch wcześniej wymienionych palców do obsługi telefonu....
Ale tak na serio jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo zawsze był z tym problem.  Jest to swego rodzaju sztuczką magiczną, bo kiedy siedzę na przystanku czekając na spóźniający się autobus to ludzie patrzą nam mnie jak czarodziejkę, bo paluszki mi nie marzną, telefonu używam i czuję się zadowolona.  Poprawcie sobie humor i kucie parę rękawiczek za 30 zł.
A inne podobne rękawiczki w kolorze szarym również znajdziecie . Jednak będą już droższe o 10 złotych.



A tutaj możecie zobaczyć jak pięknie udało mi się napisać mój adres bloga. Pamiętajcie tylko im większy ekran telefonu tym łatwiej napisać jakiekolwiek zdanie. Ja spiesząc się napisałam zamiast literki "h" literę "b" ,ale to tylko wina taty ,który mnie poganiał, bo był głodny :D.




Zdradziłam wcześniej ,że tata również był testerem  i tak samo jak mi ,mu również rękawiczki przypadły do gustu , jednak on wolał pokazać ,że  ma pełno plików śmieci na telefonie pokazując aplikację Clean Master  . Tata testował rękawiczki w rozmiarze M tak samo jak i ja i na niego pasowały jak ulał, na mnie są odrobinkę za dużo, więc jak macie dość małe rączki bierzcie "M", jednak będą one za duże ( nie nie ma rozmiaru "S"). Jak widzicie kolor rękawiczek jest czarny i tu wszystkie palce są "aktywne". Nie wiem po co ,ale jak chcecie próbujcie obsługiwać telefon małym paluszkiem. Mój tata był bardzo zadowolony z efektu działania rękawiczek MOBiDO [PRIME] - KOLOR CZARNY.  A tutaj znalazłam dla Was czarne rękawiczki z trzema aktywnymi palcami ,więc teraz będziecie ubezpieczeni tej zimy!



Co do całej współpracy jestem jak najbardziej zadowolona ,bo produkt się świetnie spisał , kontakt  z właścicielem sklepu iGloves.pl były tak naprawdę dobry w sumie to nawet świetny ,a na dodatek rękawiczki nadają się na świetny prezent dla niej jak i dla niego. Potwierdzi to mój tata i przyjaciółka. Dziękuję za tak miłą ofertę współpracy ♥


No i druga część post z której nie do końca jestem zadowolona, bo współpraca z firmą dresslink.com jest mocno skomplikowana, bo jeżeli chcę się o coś zapytać to Zofia odpowiada dopiero po 24 godzinach ,no ale jest przecież czat online ,który zazwyczaj jest offline. Współpraca z dreslinkiem tylko dla ludzi o stalowych nerwach.  No i co oczywiście bez whistly się nie obejdzie ,a no i oczywiście jeżeli poklikacie w linki będę dozgonnie wdzięczna ♥


Już jutro Sylwester ,a po jutrze Nowy Rok ,więc jak najlepsze życzenia Wam składam, jak najwięcej zdrowia, szczęścia ,pomyślności i dużo sukcesów♥


42 komentarze:

  1. Super rękawiczki :) naprawdę świetne wyjście gdy na polu jest mróz a musimy wyciągnąć telefon chociaż na chwilę :) może sama sprawie sobie takie rękawiczki.

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też chcę takie rękawiczki xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rękawiczki :) muszę sobie kupić takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te rękawiczki!
    Ja kupuję podobne w decathlonie
    Zakładam je pod rękawice narciarskie i jest idealnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Rękawiczki XXI wieku. Hahaha, super post! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śmieszne takie rękawiczki

    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rękawiczki!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te rękawiczki. Co do firmy DRESSLINK, to również niedawno nawiązałam z nimi współpracę i właśnie czekam na pierwszą paczkę. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam, Alicja
    z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Magiczne rękawiczki jak je nazwałaś wydają mi się być całkiem ciekawe choć sama nigdy ich nie miałam. Szczęśliwego nowego roku!
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rękawiczki mam takie polecam też!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rękawiczki, chyba je sobie kupię :)
    Pozdrawiam ;) stvokrotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w końcu muszę zakupić takie rękawiczki ;)
    Pozdrawiam!
    U mnie konkurs zapraszam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ♥ PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! ♥

    ---->SYDNEYSLEEK.BLOGSPOT.COM<<----

    OdpowiedzUsuń
  14. poklikałam uczciwie, uważam że świetne rzeczy wybrałaś i z niecierpliwością oczekuje recenzji :)
    takie rękawiczki wyglądają obiecująco :) pozdrawiam - wessper

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę pomyśleć nad kupnem takich rękawiczek :)
    Poklikałam.

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. W niektórych smartfonach jest po prostu opcja obslugi w rękawiczkach. Sony xperia z3 np ma. :)

    Mój blog
    Mój fanpage
    rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna recenzja. Niestety nie muszę kupować takich rękawiczek, bo mam w telefonie taką funkcję, że mogę go używać, kiedy jestem w rękawiczkach i ją już kilka razy wypróbowałam i się sprawdzała ☺ o, masz iPhone'a.... Od kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rękawiczki muszę przetestować :)
    http://szarokolorowabyandzelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. super rękawiczki :) chyba muszę takie zaukupić!

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne rękawiczki. Przydałby mi się takie :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super rękawiczki! :D
    Szczęścia w 2016. :*

    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te rękawiczki ... o widzę że nie tylko ja zachorowałem w święta ^^

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie rękawiczki to świetna sprawa, już szukam na tej stronce jakiś dla siebie. Poklikałam
    Nowy post, serdecznie zapraszam
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne rękawiczki, chyba będę musiala takie kupić bo zawsze mam z tym problem :D

    my-time-alessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post i życzę szczęśliwego 2016 !
    Wspólna obs ?
    Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję. Jak blog Ci się podoba to zaobserwuj, jednak nie bawię się w obs za obs :)

      Usuń
  27. Bardzo fajne rękawiczki mam też, ale z avon. Nie jest z nich zbytnio zadowolona bo palce na końcu są splaszczone i trudno się co oliwek robi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze mnie wkurza to że musze ściągać rękawiczki, żeby użyć telefonu, ahah :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, w końcu ktoś wymyślił te rękawiczki xD. Pewnie i tak nie kupie, ale na obecne mrozy nadają się idealnie /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie rękawiczki to całkiem fajny gadżet. ;) Co do dresslink to rzeczy wyglądają na prawdę fajnie, szczególnie spodobał mi się 1 zestaw pędzli. Nie jesteś zadowolona ze współpracy?

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.