poniedziałek, 25 stycznia 2016

BLOGGING IS A CHALLENGE? + WHAT IS NANOBYTES?

" Nie jestem bardzo bystry , po prostu 
długo siedzę nad problemem."
~ A. Einstein

Zastanowiliście się kiedykolwiek ,czy blogowanie jest w pewnym sensie wyzwaniem, testem sprawnościowym? Dla wielu osób to tylko zwykłe marnowanie czasu.... "Takich blogów są miliony, a wszystkie są takie same". Jednak każdy blog to zupełnie co innego! Tak jak każdy ludzie różnią się od siebie tak jak i blogi...  Blogowanie to pasja i zadanie. Tylko o jakim stopniu trudności? 

Ostatnio zapytałam się moich znajomych czy blogowanie jest trudne, łatwe czy raczej nic nie wiedzą na ten temat.... Górowała odpowiedź ,że jest to prościzna. Przecież my jako blogerzy dostajemy darmowe ciuszki... zyskujemy sławę na portalach społecznościowych. jesteśmy rozpoznawani na ulicach. Należymy do grup, snapchatów blogowych. Ale czy to wszystko nie jest prze kolorowane? Sara co ty tu wypisujesz, ciesz się ,ze dostajesz pierdółki ze współprac ,a nie narzekaj ! Żyj sobie swoim życiem i w ogóle się nie odzywaj. Blogerem może się teraz nazwać każdy!

Dokładnie tym tandetnym blogerem nazwie się każdy ,kto wymienia się obserwacjami. Dlaczego tandeta? Istnieje taka historia, masz 100 obserwacji pisze do ciebie strona Dresslink. Azjatycka firma posiadająca praktycznie wszystko w swoim asortymencie, ale o tym kiedy indziej.  masz rację takie (nie)prawdziwe blogowanie jest nawet banalne łatwe! Jednak czy Ci prawdziwi blogerzy ? Czy oni mają łatwe wyzwanie. Tak ,blogowanie jest wyzwaniem ! Wiem co teraz myślisz " Okay zebrali swoją pracą te cholerne obserwację,ale co dalej?" 
Ty widzisz tylko mały fragment naszej pracy. Nie widzisz naszej dokładności przy tworzeniu swojego kącika.  Nie widzisz dopracowania favicony, nagłówka, kolumn bocznych, ani "zabawy" kodami html. Niektórzy z Was mogą się mocno zdziwić  i zastanawiać co to jest? To jest cały blog.  Etapy tworzenia postu też nie są proste... Nie widzisz naszej obróbki zdjęć ,dobierania odpowiedniej czcionki ,zmniejszania ich. 

A napisanie oryginalnego postu, który zainteresuje ,większość twoich czytelników? Nawet nie wiesz jak czasami ciężko dobrać słowa ,żeby dobrze ze sobą współgrały. Chociaż nie powiem jest to przyjemność. Przyjemność, która czasami wymaga poświęceń i dużo pracy. A współprace? Przecież my dostajemy te rzeczy zupełnie za darmo. Nam mogą nawet zapłacić za dobrą recenzję. Współpraca jest wynagrodzeniem za dobrze wykonaną robotę. Nie wnikam ,ani nie odpowiadam za osoby, które piszą pozytywne recenzje odpłatnie. Opinia powinna być szczera ,a nie sztuczna....

Nadal uważasz ,że blogowanie jest łatwiutkie?


A teraz już  druga część posta! 
Nanobytes chyba mało popularna firma w Polsce, chociaż pond 16 tysięcy lików na facebook'u to nie jest w cale mało? A co to w ogóle jest. Firma ze słodyczami ! Ostatnio o czekoladach ,a dzisiaj o cukierkach. Są to malutkie cudeńka. Powiem szczerze ,ze jestem chora ,ale testowanie tych cukiereczków poprawiło moje samopoczucie ,bo są naprawdę pyszne ! Paczka przyszła do mnie 2 dniach, więc naprawdę szybko. Zawartością zawartą w przesyłce  były 2 opakowania edycji limitowanej słodyczy o smaku pomarańczy , 1 opakowanie wiśniowych perełek i torba ekologiczna ,jestem jak najbardziej zadowolona z tej współpracy! Nie wiem czy można kupić Nanobytes gdzieś w sklepie stacjonarnym w Polsce. W Olsztynie jednak ich nie widziałam, ale kto wie? Jednak najserdeczniej je Wam polecam <3 
Jedliście kiedyś Nanobytes



31 komentarzy:

  1. Blogowanie jest żmudną czynnością pochłaniającą wiele dobrych godzin. Postu nie da się napisać od tak. Dlatego się z Tobą zgadzam. Sama widzę po sobie, ile mi to czasu zajmuje. Ale ważne, że otrzymujemy jeszcze coś w zamian- satysfakcję. Myślę że to w głównej mierze nas przy tym podtrzymuje.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo tak blogowanie z pewnością nie jest proste! Nic dodać, nic ująć do twojego posto na ten temat.:) Myślę, że osoba która twierdzi, że blogowanie to nic takiego powinna choć raz spróbować, założyć bloga, pisać tak, aby uzyskać więcej czytelników itp., żeby zobaczyć jaka to ciężka praca.:) Co do słodyczy - coś świetnego! :)
    http://adriana-ade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, najsmutniejsze jest to że muszę się z tobą zgodzić "blogerem może teraz nazwać się każdy" bo może i nikt nie ma prawa mu zabronić, chodź kiedyś pisanie dla współprac i sławy było nie do pomyślenia. Gdy zaczynałam blogowanie, około siedmiu lat temu większość blogów to były opowiadania, reszta pamiętniki i kilka blogów tematycznych, o bajkach czy zwierzętach. Nie było czegoś takiego jak lifestyle, swag, yolo... nie szukało się w kimś inspiracji bo w tedy każdy mógł być inspiracją. Pisało się dla siebie, dla swojej przyjemności, dla chęci podzielenia się swoją twórczością ze światem. Szukam tego w dzisiejszych blogach. Oczywiście znajduję, większość blogów z którymi miałam styczność to naprawdę pracowite i świetne wyniki wkładu swojego serca i czasu blogerek. Troszkę to co napisałam może być bez sensu, ale gdy zaczynam pisać na takie tematy, bardzo wiele myśli naraz kotłuje się w mojej głowie. Oczywiście pisanie bloga może być proste, jeżeli nie wkładamy w niego nic oprócz zdjęć i słów. Emocje, charyzma, serce a czasem nawet odwaga, znajdują się w blogach, ale żeby to dostrzec, trzeba najpierw zrozumieć czym jest blog. Nie zwyczajnym pamiętnikiem, a częścią każdej blogerki.

    Masz wspaniałego bloga, a sama jesteś naprawdę dobrą blogerką.
    wykonałaś bardzo ładny desing bloga, a twoje posty wciągają <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie zgadzam się z pierwszą częścią posta!
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia świetnej jakości. A co do argumentów na temat blogowania się zgadzam. Trzeba się nauczyć pisać. http://karty-pamietnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny post i blog :)

    http://easternblocklatino.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie blogowanie to systematyczność, która nie jest taka łatwa... ale z tym snap em to się nie zgodzę, bo nie każdy tworzy bloga tylko po to, aby mieć więcej widzów na snapie. Mi np się nie podoba ta nowoczesność blogów. Taka reklama "Jeśli chcesz się o mnie czegoś dowiedzieć, wbijajcie na mojego snapa", wchodzisz a tam zwyczajne zdjęcia tego co można zauważyć u swoim znajomych profilach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy, owszem ,ale istnieją takie osoby. Ja osobiście bardzo lubię takie snapy i nie mam nic do nich :)

      Usuń
  10. To prawda, że wiele ludzi nie docenia tego ile czasu twórca poświęca w tworzenie swojej strony. Dla mnie jest to głównie pasja, która sprawia mi ogrom radości! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama bloguje, więc wiem jakie to ciężkie :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post. Również jestem blogerką, więc Cię rozumie ;)
    Pozdrawiam,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Też nie przepadam za blogami, gdzie chodzi wyłącznie o obserwacje. Powinno się je zdobywać oryginalnością i szczerością. Pisanie bloga, prowadzenie go wcale nie jest proste, ci z zewnątrz nie wiedzą ile czasu trzeba poświęcić na np pisanie notki. Co do Nanobytes to nigdy nie jadłam, ale wd recenzji wyglądają na pyszne :).
    Pozdrawiam
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Blogowanie to dobra zabawa ale i praca, która wymaga od nas systematyczności! To nie tak, że pomysły rodzą się same, a czytelnicy mnożą bez żadnej reklamy...
    A takie cukierki bym kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aww cukiereczki <3 Hm.. dla mnie blogowanie jest odskocznią od codzienności oraz podzieleniem się mojej pasji z ludźmi. Nie jestem tu dla współprac (chociaż jak nadarzy się okazja to skorzystam) czy milionów obserwujących z czego z 10 jest prawdziwych. I niestety takie blogi, które polegają na błaganiu o obserwację to szybko upadają. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje! ; )
    Świetny blog! Na prawdę mi się podoba ^^
    I genialne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie! Cała prawda! Ludzie nawet nie wiedzą ile czasu musimy poświęcić na pracę włożoną w nasze blogi.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog to naprawdę powód do dumy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie każdy bloguje dla sławy , ja robię to z przyjemności i ty chyba też ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem na Twoim blogu pierwszy i na pewno nie ostatni raz ! :) Uwielbiam blogi, które są pisane z serca, nie dla popularności. Da sie, od razu wyczuć kto wymusza obserwacje, a kto po prostu na nie zasłużył.. Pozdrawiam :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Blogowanie to kupa pracy i czasu

    OdpowiedzUsuń
  22. Smutne jest gdy ktoś prowadzi bloga tylko dla współprac..
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Każda czynność, która wykonywana jest z szczerą chęcią i zapałem kosztuje trochę wysiłku. Z blogiem jest identycznie. Z pozoru prościzna, wymaga ogromnego nakładu pracy i działania. Zajęciu temu sprostają tylko najwytrwalsi, osoby dla których jest to prawdziwa pasja, a nie sposób zysku ;)

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy post. Blogowanie nie jest ładne. My dopiero zaczynamy.
    Wpadniesz do nas, jak będziesz miała czas?
    niespotykanne.blogspot.com
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Blogowanie łatwe, proste i przyjemne? Zdecydowanie tylko przyjemne. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego ile to nocy nieprzespanych, ile godzin poświęconych ile czasu ile nauki w plecy. Wszytko dla marzeń. Wszystko by osiągnąć cel, by być lepszym i nieprzeciętnym. By przypaść do gustu odbiorców.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie http://pannanataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. jaki masz uroczy nagłówek *.* cudo ♥
    fajny ten wpis, zdecydowanie bycie bloggerem, który stara się być pełnoetatowy to czasem jak praca..tyle że w wymarzonym zawodzie :D.
    przy każdym wpisie trzeba się napracować, dopóki ktoś nie założy własnego bloga i nie spróbuje jak to jest to nigdy nie powie wartościowej opinii, nie pochwali wysiłku.
    ciekawe te słodycze, nigdy ich jeszcze nie jadłam o.O
    pozdrawiam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgodzę się z Tobą w 100% :D To wcale nie takie proste jak się wydaje :>

    Więcej uśmiechu! ;)

    Zapraszam serdecznie do mnie
    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się z tobą!!! Blogowanie nie jest proste. Miałam kilka blogów z czego żaden nie wypalił. :/ wierzę w Ciebie, nie poddawaj się bo jesteś świetna w tym co robisz!:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    A jeśli chodzi o Nanobytes to jadłam kiedyś. ^^ Kupiłam w Olsztynie w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam napisać, że można je kupić w Rossmanie, ale mi to umknęło :D. Dziękuję za tak miłe słowa . Również pozdrawiam :)

      Usuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.