czwartek, 7 stycznia 2016

Jestem sroką + Sevendays-blog.

"Życia nie mierzy się ilością oddechów, ale ilością chwil ,
 które zapierają dech w piersiach."

Cześć jednorożce! 
Mam dla Was dzisiaj post skierowany do czytelniczek bloga, więc Panowie możecie albo zamknąć tego bloga, poczytać o  ciekawych rękawiczkach (klikając tu), bądź jednak tu pozostać. Wasz wybór.  Dzisiejszy post przybliży Wam odrobinkę życie marudnej nastolatki, chociaż nie.... Dzisiaj poznamy bliżej firmę ELLMar, czyli świetną firmę ,która produkuję perełki handmade , a zresztą zobaczcie sami !




         Jestem sroką? Tak! Mimo ,iż moja szafa składa się się     w większości tylko z czarnych ciuchów to jednak zostały we mnie cząstki zwykłej dziewczyny czy "Barbie"?  Uwielbiam wszystko co się świecie, co tylko zwróci moją uwagę! Przechodząc olsztyńską starówką uwielbiam zaglądając przez szybę na witryny sklepów jubilerskich. Moim okiem poszukuję czegoś co zwróci moją uwagę ,a mój portfel nie będzie mocno poszkodowany.  Jednak trudno znaleźć coś co spełni oba warunki, a szczególnie ten drugi! Co można w takim razie zrobić?  Rozwiązanie banalne dla Ciebie i Twojego portfela! To właśnie sklep ELLMar!  Nic trudniejszego. Z tego co widziałam najtańsze bransoletki można kupić już za 3 zł ,a przyznajmy to już jest naprawdę Tanio!
Z przyjemnością podlinkuję Wam tutaj kilka tych najtańszych bransoletek.  KLIK KLIK KLIK. Czemu akurat kolory niebiesko-białe? W sumie to prosiłam coś w tonacji czarno-białej ,ale wtedy Panie nie miały materiałów i postanowiły mi coś wykonać w właśnie takiej kolorystyce.... Szczerze mówiąc nie byłam zachwycona tym pomysłem ,no ale cóż..... Byłam tak pozytywnie zaskoczona ,że nie jestem w stanie tego opisać. Bransoletki są cudowne. Z kontaktu jestem tez oczywiście bardzo zadowolona. A teraz opowiem Wam o moich cudeńkach, które zostały wykonane specjalnie ,dla mnie. Uwielbiam te bransoletki,
 bo mogę je nosić ,oddzielnie razem ,bądź osobno z inną biżuterią!  Zestaw 4 bransoletek jest wykonany z kulek powlekanych, metalowych przywieszek, blaszki, listka oraz rzemienia ekologicznego. Zestaw 4 bransoletek to koszt około 35 zł, więc uważam ,że jest to naprawdę tanie ,jak na takie piękności.  Jak nie dla Was to może przyjaciółki ,cioci, mamy ,kuzynki czy babci? Może dla waszej żony, narzeczonej albo dziewczyny. Na prezent idealne! Ale tak 100% bez wad? Jedyną małą niedoskonałością jest to ,że jedna z bransoletek była wykona zza słabej żyłki i niestety się rozleciała ,kiedy ją zdejmowałam ,ale teraz jest już okay....
Wile osób pyta się mnie gdzie znajduję takie perełki, to bardzo proste wystarczy polubić na facebook'u funpage firmy ELLMar (klikaj). A czemu? Warto zaobserwować stronę, ponieważ  właścicielki wstawiają tam bransoletki, które nie są udostępniane w sklepie ,więc warto zaobserwować sklep dając like'a ,a nic Wam nie umknie. Jeszcze do dam ,ze post nie jest sponsorowany,  jak żadny z moich postów, jest to oczywiście jak najbardziej szczera opinia, więc spokojnie możecie mi ufać :)
Teraz już druga część postu, wiele z Was mogło słyszeć o Sevenday-blog , niestety Nikola J. ,która była założycielką snapchata odeszła i zostawiła ekipę 4 osób zupełnie samych. Jednak pozbierałyśmy całą ekipę i wszystko miało być jak  dawniej niestety pani N. nie umiała się z tym pogodzić i zrobiła dziką awanturę , zlitowałyśmy się nad nią. I 12 latka nas oszukała i usunęła naszą perełkę. Jednak nie my się nie poddajemy i nadal dążymy za pasją! Jeżeli chcecie być z 7 zakręconymi nastolatkami to dodajcie na swoim snapchacie Sevendays-blog ( w końcu przynajmniej nazwa poprawnie utworzona), więc ja Was serdecznie zapraszam i do zobaczenia <3

Serdecznie zapraszam ,dawka humoru, pogadanek i emocji gwarantowana !


20 komentarzy:

  1. Śliczne bransoletki i oby się nosiły jak najdłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. To wprost przeciwnie do mnie bo ja nie lubię biżuterii, haha :-)) ,ale bardzo ładna! Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne bransoletki :D ja sama tez bardzo lubie nosic bizuterie na nadgarstku ale wole takie troche cieńsze ;pp
    kochana zapraszam do mnie
    www.marijory.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za biżuterią :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze ta kolorystyka ostatecznie tak przypadła ci do gustu;) śliczne są te bransoletki:) bardzo dobrze, ze piszesz szczere recenzje, niespowodowane i przymusowe:)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne bransoletki ☺ niestety ja nie lubię biżuterii... a co do snapa, to wiesz to&owo o mnie 😅

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładna biżuteria! :D Uwielbiam taką :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bransoletka ;_)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne bransoletki! Moja szafa to również czarne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też jestem sroką, nie zaprzeczę :) Najbardziej podoba mi się ta największa bransoletka z białymi, dużymi koralikami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie się prezentują :D http://za-czarnymi-chmurami.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie Alex ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te bransolentki i świetna cena. Może kiedyś zainwestuję w coś w tym sklepie :)

    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńka! Po prostu prawdziwe arcydzieła! <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bransoletki!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna biżuteria,uwielbiam tego typu bransoletki. :)

    Kochana obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Również bardzo lubię biżuterię ;3
    http://petitkielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.