piątek, 29 stycznia 2016

Sometimes people are a magnets.+ Case for my iPhone from Just In Case

"Kocham ludzi ,którzy obgadują mnie za plecami...
A myślą ,że się niczego nie dowiem"

Znamy wiele typów ludzi , zachowań, reakcji....  Wiemy ,że niektórzy ludzie są toksyczni, albo wspaniali. W swoim kręgach mamy "gwiazdeczki", mole książkowe, ratowników, czy wiecznych marzycieli, a znasz osobę ,która  jest magnesem?  Typ człowieka magnes?  Ten zwyczajny magnes, który przykleja się do lodówki. Tak dokładnie ten! Gdyby  nie magnes nie przykleiłbyś kartki do chłodziarki. Teoretycznie jest jeszcze klej i inne pierdółki, ale po nich może zostać ślad...
Co robią "ludzie magnesy"? Te osoby są niesamowite. Czasami zdarza się tak ,że to dzięki nim ty przyjeżdżasz do rodziny na święta, rozmawiasz ze swoim przyjacielem, bądź przyjaciółką. Często  nie zdajemy sobie z tego nawet sprawy... Ale tak jest, okazuję się to dopiero wtedy kiedy ,niektórzy już odejdą...
"Ludzie magnesy" są niesamowici, podtrzymują wszystko, do kupy, tylko po to ,żeby inni byli szczęśliwi. Są to ciepłe osoby, które zarażają innych  pozytywną energią. Nawet pod koniec  życia się uśmiechają.... Mają w sobie pełno miłości, dzięki nim ten świat jest jeszcze dobry.... Oni przyciągają innych do siebie!
A co się dzieję kiedy ten zwyczajny człowiek musi odejść. Nie ważne czy niespodziewanie czy długo już choruje. Jednak może najzwyczajniej w świecie gdzieś wyjechali... .Kiedy odczepicie magnes od lodówki karta ,która była pomiędzy spadnie na ziemię, albo wyląduje gdzieś za meblami...Nie wiadomo czy znajdziemy ją po latach... Możliwe ,że spadła tez na ziemię, fakt faktem ,że albo ją wyrzucimy, bo nie będzie nam już  potrzebna, albo przypomnimy sobie o niej po latach, o ile w ogóle o niej nie zapomnimy.... 
Jeżeli człowiek magnes nie ma swojego godnego zastępcy to wszystko się rozpadnie, nie ważne czy to rodzina czy przyjaźń. Jeżeli nikt nie będzie poczuwał się do obowiązku pełnienie roli magnesu... Wszystko wyginie, a my zorientujemy się może za klika lat, ale wtedy może być już za późno.
Dziękuję taki osobom ,że są ,albo były... Dziękuję ,że to właśnie dzięki nim czułam się sobą. Pamiętajmy ludzie szybko odchodzą i już więcej nie wracają....


A teraz chciałabym pokazać mojego case z firmy Just in Case. Case jest w ramach współpracy, więc nie płaciłam za niego. Jednak proszę sobie raz a dobrze zapamiętać (ja) Sara nie uznaję postów sponsorowanych. Opinia zawsze jest jak najbardziej szczera. Case wykonany w sumie z bardzo ciekawego materiału, którym jest przyjemny w dotyku plastik. Posiadacze iPhonów wiedzą jak trudno zdjąć plastikową obudowę z telefonu. A tu przeciwnie, idzie to bardzo łatwo i bezproblemowo. Wzory są ciekawe i bardzo ładne, więc serdecznie polecam sklep. Jedyne do czego bym się przyczepił to ,że te 50 złotych za case to jednak trochę sporo...Ale, ale mam kod zniżkowy na -15%, który ważny jest do końca marca, więc śmiało możecie z niego korzystać, kiedy będziecie robić zakupy w tym sklepie.  Ja jestem jak najbardziej zadowolona ze współpracy ,a sklep serdecznie polecam! Kod rabatowy : justincasepromo. Jeżeli chcesz takiego samego case jak ja mam, to śmiało klikaj tu. Albo sprawdź też inne case'y!

                              Case dmuchawiec            Case z Kredkami         Case Niebo      Case stokrotki

37 komentarzy:

  1. Świetny post Saruniu ♥
    Znam wiele takich ludzi których uważałam za magnes, a one mnie nadzwyczajnie zostawiły.
    Nie myśląc o niczym...
    Case śliczniutki, widziałam na snapie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie: aagnesblog.blogspot.com
    I na mojego SNAPCHATA: ladyaagnes

    OdpowiedzUsuń
  3. case wygląda zachęcająco, szkoda, że ludzi, o których wspomniałaś, czasem tak trudno znaleźć..

    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój case jest prześliczny! Muszę zajrzeć na ich stronkę ;)
    Pozdrawiam i obserwuję,
    ♥Kaliope♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post i piękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety już tak jest. Świetne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!
    zapraszam! ---> http://ptysiiaczekkk.blogspot.com/ <---

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba znam kilka osób co tak mega do siebie przyciągają. Śliczny case.


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny case ♥ Wspaniały post jak zawsze ♥

    zapraszam do mnie :)
    http://szarokolorowabyandzelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety tak już jest. Bardzo podoba mi się ten case.
    Napisałam do Ciebie maila.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i cudne zdjęcia. :*
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam koleżankę, która jest dosłownie jak magnes. Przyciąga każdego. Co do etui, piękne! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł na post! Aż w swoim otoczeniu myślałam kto jest tym magnesem co trzyma nas w kupię i nie pozwala zlecieć.
    A co do etui to jest bardzo ładne i masz racje, 50 zł to dużo za case szczególnie, że jest dużo konkurencyjnych firm gdzie mają tańsze i równie dobre produkty.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Woow :D Dawno mnie tu nie było na Twoim blogu :3 Wygląda teraz prześlicznie i czuję jak bym była na blogu jakiejś mega sławnej blogerki :D Cudowny post :D Mega mądry itd ;3 I fajny case :D xDD
    \Miód Malina.

    OdpowiedzUsuń
  15. Odrobinę ja jestem jak taki człowiek-magnes.. Co w sumie jest dla mnie naturalne, bo nigdy nic specjalnego (według mnie) nie robię.


    Zapraszam do mnie
    epohmis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Za komuny nikt nie przyczepiał sie lodówek bo nic w nich nie było. Pozdrawiam cieplutko Józef Stalin

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie było lodówek...

    Mezosom666

    OdpowiedzUsuń
  18. A są casy na komory gazowe? Pozdrawiam cieplutko Adolf Hitler

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego Ajfona to najlepiej do łagrów!

    Putin

    OdpowiedzUsuń
  20. Allea iacta est. Pozdrawiam Gajusz Juliusz Cezar

    OdpowiedzUsuń
  21. Kasia ty to szalona podpadać Stalinowi

    - Józef Piłsudski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hannibal ante portas!
      Pozdro
      Andrzej Duda

      Usuń
  22. Przepiękny nagłówek na blogu! Bardzo tutaj oryginalnie.
    Mam w gronie znajomych kilka ludzi, których mogłabym nazwać magnesami. Ja akurat działam tak tylko na dzieci :D
    Fajna obudowa! :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Z doświadczenia wiem, że takich ludzi się nie docenia. Oni są pomocni, a często sami są wykorzystywani przez swoją dobroć i niekiedy naiwność. Jestem szczęściarą, bo mam takiego człowieka przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzięki takim ludziom ten świat jakoś jeszcze funkcjonuje :)
    świetne obudowy :)
    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne Case'y! *-*
    http://petitkielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie poznałam jeszcze takiego kogoś, kto byłby jak magnes dla mnie.. Może kiedyś znajdę.

    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Te case'y są cudne
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja się czasem czuje jak taki magnez. Heh. Świetna notka. Bardzo oryginalna pierwszy raz się z taką spotykam :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Oo bardzo oryginalnie piszesz, świetne!
    Jeżeli chodzi o sam temat wpisu, to tak, ludzie są jak magnez, tylko zbyt bardzo się do nich przywiązujemy, potem cierpimy przez to, gdy odchodzą. Mam teraz taką sytuację w swoim prywatnym życiu, nic miłego. Nie traktujmy ludzi jak magnez, dajmy im wolność, dajmy im żyć.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.