sobota, 23 kwietnia 2016

THAT'S AMAZING

Niesamowite, no właśnie! Przez jedną małą spontaniczną decyzje w grudniu 2014 roku, jestem teraz tutaj! Teoretycznie nie osiągnęłam wiele, ale i tak jestem z siebie dumna. Te miejsce to jedyne miejsce, w którym nie potrzebuje pochwały rodziców, jednak i tak mnie wspierają. To co tutaj robię jest czymś co jest tylko moje i nikt nie powie mi, że stać mnie na więcej. Właśnie na tym blogu jestem z serca i pasji, a nie żeby komuś coś udowodnić.


Może nie jestem szóstkową uczennicą, ale nikt, nigdy w życiu nikt powie mi, że nie osiągnęłam nic w życiu. Spełniłam swoje marzenia i zapamiętam to do końca. To, że nie bałam się mówić o tym o czym myślę, że zachowywałam się inaczej.... Ten blog na chwilę obecną obserwuję ponad 200 osób - niby nic. Ale wyobraź sobie, że stoisz między 2 setką tych ludzi i jesteś z nimi. Wtedy jest wielkie "wow!" Ile osób! A ja jestem wdzięczna, że te 200 osób chce czytać  to o czym napiszę i jest to dla mnie naprawdę niesamowite!

A wyświetlenia? Teoretycznie to nic takiego, ale odwiedzić jedną stronę ponad 20 tysięcy razy... Nie, ja nadal nie umiem uwierzyć w to co się tutaj dzieje. Ktoś czyta to o czym napisałam.... Wchodzi tu i przegląda cały ten blog. Patrzy na design... A później "marnuje" czas i maluje mnie... Czasami zdarza mi się dostać od Was miłe komentarze czy wiadomości o tym, że dziękujecie mi ,że jestem.


Jednak dzisiaj to ja chciałabym podziękować Wam moim czytelnikom, którzy tutaj są, odwiedzają ten blog! Wspierają mnie i chcą ze mną rozmawiać. Akceptują mnie. To właśnie dzisiaj chciałam podziękować za każdy komentarz, za każde wejście, za każdą poradą za każdy fanart. Za najmniejszą chwilę poświęconą mi lub mojemu blogowi. Cieszę się, że to właśnie tu mogę się rozwijać i spełniać swoje marzenia. Jednak największe podziękowania należą się osobom, które w pewnym sensie pomagają mi tworzyć te miejsce. Robiły mi zdjęcia, czy sprawdzały tekst! Dziękuję!

A już najbardziej dziękuję moim rodzicom, którzy wspierają mnie w tym co robię ♥

23 komentarze:

  1. Świetne! Powodzenia w dalszym blogowaniu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie 200 osób to bardzo dużo, gratuluję ci! Widać, że piszesz bloga z pasji, tak trzymać! :D Za rok będzie o wiele więcej osób, bo naprawdę warto poswięcić czas tej stronie, wydajesz się bardzo ciekawą osobą. :D Życzę powodzenia i mnóstwa czytelników, mnie już zdobyłas, obserwuję :D


    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądrze napisane, a ponad 200 obserwatorów to na prawdę świetny wynik. Ja mam zaledwie 60. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :*
    http://poplataneblogowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje tak świetnego wyniku! Najważniejsze to robić coś co się uwielbia!
    zapraszam do siebie http://mydreamand-i.blogspot.com/2016/04/co-warto-kupic-na-promocji-w-rossmannie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. I właśnie o to chodzi!
    Aby spełniać marzenia, bo pamiętajmy że człowiek jest stworzony aby osiągać sukcesy, a nie przegrywać. Najważniejsze abyś Ty była z siebie zadowolona.
    Co do obserwacji, wyświetleń itd to powiem Ci, że czasem lepszy mniejszy a solidny fundament - wtedy jest się właśnie z czego cieszyć a 200 osób to serio piękny wynik:)

    Co do spełniania marzeń, to zapraszam do siebie również - właśnie o tym jak pasja potrafi zmienić człowieka i dać mu przysłowiowego 'kopa'! <3
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Przez ten klimat, pojechałabym nad morze :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako anonim, pisze Ci ze ciesze sie ze sie cieszysz, mimo to ze jestem tu pierwszy raz. Pozdrawiam Bastian :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 200 obs! :) Jak dla mnie jest to bardzo wielkie osiągniecie ;)! Oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje tylu czytelników! :)
    Fajna kurtka i spodnie, sama bym te rzeczy kupiła ;)
    Zapraszam http://tajemnicze--drzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tylu czytelników i życzę ich jeszcze więcej, gdyż naprawdę na nich zasługujesz!
    Ładne zdjęcia! Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tego co osiągnęłaś i życzę powodzenia :) Już chyba mówiłem że ładne zdjęcia <3
    Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie. Tak na prawdę w internecie nie czuje się ile osób cię widzi. I to w pewien sposób jest piękne :) Gratuluję 200 obs ♥
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję bardzo serdecznie i życzę powodzenia abyś miała satysfakcję z blogowania i zyskiwała nowych czytelników. :)

    http://karox96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje i życzę powodzenia w blogowaniu :)
    Świetne zdjęcia!

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/
    snapchat - meowtix

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 200 obserwatorów ! Ja mam 100 razy mniej : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Stworzenie bloga - krótka chwila, a moze w przyszłosći tyle zmienić. U mnie też załozenie bloga jest rzeczą neismaowitą, nie mogę bez tego żyuć, no bo to jest taki mały mój sukces, który osiagnęłam absolutnie sama, z pomocą czytelników, którzy zawsze mnie wspierają. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Blogowanie to naprawdę piękna pasja, nasza ogromna duma! Prześliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. To cudowne uczucie, kiedy wiesz że to co robisz, komuś pomaga. :)

    nieprzescigniona.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post i zdjęcia! Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu.:)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://xmovist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia! <3 http://julladde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Osiągnęłaś bardzo dużo w życiu i w blogowaniu! I naprawdę Ci gratuluję bo jak nikt inny na to zasługujesz! :)
    Masz wspaniałego bloga i naprawdę dużo się poświęcasz dla niego!
    Motywujesz nas, piszesz o wszystkim co tak naprawdę nas dotyczny!
    Jesteś naprawdę świetna i sądze że za kilka lat o Twoim blogu będą słyszały miliony! ♥
    Życzę Ci dalszych sukcesów :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję tego wszystkiego! Spełnienia więcej marzeń, więcej obserwatorów i wyświetleń :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.