niedziela, 17 kwietnia 2016

WITHOUT PHONE + Cooperation with Languo.eu

Telefon - zwykły przedmiot, który pozwala ci na wiele przydatnych jak i zbędnych rzeczy, możesz się przez niego komunikować, robić zdjęcia przeglądać wszystkie social media, ale czy w tym XXI wieku da się przeżyć chociaż kilka dni bez smartfona. Odpowiedź jest prosta. Tak to jest możliwe! I powiem szczerze, że wcale nie takie trudne! Aczkolwiek brakuje mi nagrywania vlogów na mojego snapchata (sharpeeeofc), jednak mimo wszystko daje radę. Wymaga poświęceń, ale da się przeżyć!


Dopiero kiedy odłożyłam telefon zauważyłam jak to wygląda z boku. Młodzi, a nawet starsi ludzie korzystają z telefonów  w środkach komunikacji miejskiej. Wyłączają się, nie zamierzają popatrzyć na drogę czy na budynki, które znajdują się tuż za szybą  pojazdu. A Facebook i milion powiadomień z niego? Huhu mówię o wiele spokojniej bez niego. Świat wirtualny to wyobrażenie wszystkiego co piękne, kolorowe i milutkie. Dlatego wciąga i czasami nie pozwala uwolnić się od niego. Ale życie bez telefonu jest przyjemne! Nie martwię się, że go zgubię , że nie odbiorę połączenia. Czuję się w pewnym sensie wolna.


Jak długo? Nie wiem... Szczerze nawet pasuje mi to, że nie używam mojego telefonu. Dzięki temu w końcu mam czas na poznanie siebie na zobaczenie, tego czego nie widzi się przez telefon. Można porozmawiać z kimś na przerwie. Poprawić oceny, bo telefon niestety od nauki odciąga. A nawet przeczytać książkę, której wcześniej nie mogłeś nawet otworzyć z powodu braku czasu. Dasz radę odłożyć telefon chociaż na 3 dni. Wyłączyć i zdjąć wirtualną obrożę? Wierzę, że przy odrobinie silnej woli ty również dasz radę i wytrzymasz. To tylko 72 godziny i ty miałbyś nie dać rady? Dlaczego? Wyłącz się chociaż na chwilę :).



Dodatkowo chciałam Wam dzisiaj przedstawić pewną ciekawą firmę, która sprzedaje głównie rzeczy, które przydadzą się Wam w szkole, także dzisiaj pokażę, Wam że rzeczy, które można znaleźć w zwykłej torbie. Ja dzisiaj miałam okazję przetestować kosmetyczkę, notesik oraz piórnik. Oczywiście linki do wszystkich produktów wraz z kodem zniżkowym specjalnie dla moich czytelników znajdziecie troszeczkę niżej.  Współpracę ze sklepem Languo.eu oceniam jak najbardziej pozytywnie. Szczerze mówiąc cały przebieg kooperacji przebiegł jak najbardziej pozytywnie.  Ateraz czas pokazać Wam produkty!
            Kosmetyczka Flower Style - green                                                                                       Piórnik Fruit Style - arbuz

Z kosmetyczki jak i piórnika jestem jak najbardziej zadowolona, bo w pełni spełniają moje oczekiwania, a co najważniejsze o dziwo rzeczy są bardzo trwałe i nie psują się po kilku dniach. Śmiało mogę Wam polecić te produkty, jednak jeżeli macie mnóstwo kredek, które chcecie włożyć do piórnika. To zalecam kupić większy piórnik niż ten przedstawiony na zdjęciu, ponieważ będzie on pewnie za mały.

Notesik również wygląda bardzo zachęcająco i również bardzo dobrze się sprawdza. Jego wymiary idealnie pozwalają na schowanie go do torebki. Notes ma 80 kartek, po których  pisze się ładnie i wygodnie. Także jeżeli potrzebujecie małego notatnika, który można wszędzie ze sobą zabrać to polecam wam właśnie ten. Dajcie znać czy rzeczy z tego sklepu się Wam podobały i czy wy dalibyście radę wytrzymać 3 dni bez telefonu! A ja na sam koniec tego posta życzę wszystkim przyszłym licealistom powodzenia na sprawdzianie gimnazjalnym.

15 komentarzy:

  1. Ja w życiu bym nie wytrzymała 3 dni bez telefonu, muszę mieć jakiś kontakt ze znajomymi, a bez telefonu byłoby to bardzo ciężkie. Świetne produkty, bardzo ładne :)
    jagospiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety mój tryb życia, obowiązki, codzienność zmusza mnie do korzystania z telefonu, nie wiem czy mogłabym sobie pozwolić na takie oderwanie się od komórki... chętnie bym spróbowała ;)
    madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica w używaniu telefonu, a nadużywaniu go jest ogromna. Osobiście nie zrezygnował bym z komórki nawet na jeden dzień, głównie przez to, że znam umiar i nie chodzę cały czas z telefonem w dłoni ;)
    Pozdrawiam,
    http://kackiller.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja telefonu przez moment używałam non stop. A wiesz czym było to spowodowane? Brakiem dobrych kontaktów z kimkolwiek z grupy. Nie miałam co robić więc grałam. Teraz się to zmieniło i jedyne do czego służy mi telefon to muzyka.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bez telefonu nie wytrzymam xD :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi telefon wcale nie jest aż tak potrzebny, w zasadzie
    korzystam z niego tylko po to, by dzwonić, no i czasem słucham
    muzyki np. gdy nie mam internetu :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello from Spain: I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja bardzo intensywnie używam tel:D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  9. Wątpie by mi sie udało. Jestem osobą która jest mocno przywiązana do telefonu, pomimo że wiem, że nie powinnam. Przyzwyczaiłam się, a nawet uzależniłam, bo wiadomo, ale nie ukrywam tego.
    Chociaż przyznam że kiedyś telefon częściej używałam, bo wiadomo blog itp. Ale teraz już się o to nie martwię, i nawet dobrze mi z tym, ale okropnie tęsknie za pisaniem!
    Ale wracając do tematu... Sama chciałabym sobie radzić tak dobrze jak Ty bez telefonu, ja nie wytrzymam bez niego dłużej niż dwie godziny :)
    Jak zauważyłam w każdym poście nawiązujesz do bardzo ciekawych rzeczy! :) Dlatego tak Cię lubię :3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszamy ;**

    ♥ sugarspiritshop.cupsell.pl ♥

    I przepraszamy za spam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się ! Życie bez telefonu jest dużo ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten piórnik jest cudowny. Ja jednak nie sądzę, że wytrzymałabym 3 dni bez telefonu, a wszystko przez muzykę ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawda ! Lepiej żyć bez telefonu, ale kto w dzisiejszych czasach tak potrafi ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawda ! Lepiej żyć bez telefonu, ale kto w dzisiejszych czasach tak potrafi ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do telefonu to ja lubie czytac książki i on mi nie przeszkadza :) Ze znajomymi jak spędzam czas to na telefonie sprawdzam tylko godzinę. Gdy się uczę to odkładam go na bok i mi nie przeszkadza :) Używam go tylko wtedy, aby tylko rozerwać się na chwilę :)
    Świetny sklep :)

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.