piątek, 20 maja 2016

How to become the best blogger?

Proszę potraktuj ten post z dystansem, wtedy kiedy jest taka potrzeba...
Pisząc go miałam zły humor, także mam nadzieję, że mnie zrozumiesz.


1. Pamiętaj to obserwację mówią ci jakim jesteś blogerem!
Przecież obs za obs to nic złego! Co z tego, że to zwykłe liczby nie odzwierciedlą tego co napisałeś  czy stworzyłeś. Weź się w garść i zapamiętaj, że to właśnie początki są najtrudniejsze, a ty chyba nie zamierzasz iść na skróty już na samym początku twojej przygody?



2. Zapamiętaj, że współpraca z firmami to również pomysł na post, przecież możesz dodać whistlę ,albo zrobić recenzję.  Nie dość ,że dostaniesz jakieś pierdoły za darmo to masz post, lepiej żyć nie można? Nie prawda?


3. Przecież nie musisz pisać regularnie, prawda? Wystarczy napisać, że nie miało się chęci czy komputer się zepsuł. A zresztą jaka różnica i tak nie musisz tłumaczyć się swoim czytelnikom, no bo kto to sprawdzi? Z resztą ile ich odejdzie 10, 20 czy 30 to i tak zawsze ten jeden zostanie...

4. Zignoruj konstruktywną krytykę to na pewno jest hejt i nie bierz tego do siebie. Co z tego, że ta osoba chcę ci pomóc okazując swoje dobre serduszko! A wiesz co najlepiej usuwaj takie komentarze, bo po co one?


5. Promuj swojego bloga. Wystarczy trochę chęci i "kom za kom" w końcu to darmowe komentarze! A co za problem wejść na piętnaście różnych blogów i napisać "Super post! Zapraszam do mnie <3". Czekaj skoro nawet nie przeczytałeś posta to zostaw tylko "Zapraszam do mnie". Nie będzie różnicy.


6.  Zdjęcia to przecież totalna prościzna. Weź byle jaki smartfon i napstrykaj zdjęć kwiatów, ubrań czy kosmetyków. Olej też tło i oświetlenie powinien wystarczyć ci dywan i biurowa lampka.  A równie dobrze możesz zrobić fotkę ściany i pochwalić się jej pięknym kolorem.


11 komentarzy:

  1. Obs. za obs. to sposób na zdobywanie pustych obserwatorów, nie stałych czytelników.
    Jak dla mnie współpraca z firmami to nic złego. Każdy z nas chciałby mieć coś za darmo, co nie? Zresztą jeśli ktoś nawiązuję współpracę, to jak - dla mnie - powinien robić to z powodu, że produkty lub usługi firmy w stu procentach mu odpowiadają i interesują go.
    Żyjemy w czasach, kiedy wszystko jest brane za hejt :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Współpraca z firmami to nic złego. O ile są tego warte, a nie promowanie byle gówna. Co do kom/kom. Jeśli chodzi o szczerą wymianę i opinię to czemu nie ;D Obs/obs to jest już totalne dno. Jeśli blog jest ciekawy to jasne, że zaobserwuję.
    Bekowy post ;D I śliczny wyglad :)
    https://flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha taki z humorkiem, fajnie fajnie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widzę sensu wymieniania się obserwacjami albo komentarzami na blogu, jeśli tak naprawdę 90% tych obserwacji to tylko liczba i nikt nigdy z tych czytelników nie zajrzy na bloga ponownie. Jaka z tego satysfakcja? Pozdrawiam! :)
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega :D Ale według mnie obs za obs, to takie żałosne ;) Liczby są najważniejsze, sorry zapomniałam. Ogólnie wpis jest spoko i z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jaki śliczny nagłówek *u*
    Dla mnie obs za obs jest ok jeśli obie strony na prawdę czytają i komentują :) Bo nabijanie dla samej liczby jest głupie ale szczera obietnica obserwacji i czytania, komentowania jak dla mnie jest okey :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloga powinno się prowadzić z pasją, a nie dla liczby obserwatorów i wyświetleń. Ładne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No świetne!
    Czytając niektóre blogi sama osobiście widzę że kilka osób robi to aby stać się popularniejszym a obs za obs, aby nawiązać współpracę i mieć coś za darmo.
    To jest naprawdę okropne, ponieważ myślę że blog ma być czymś niesamowitym, a teraz jak się okazuję każdy może go prowadzić. Po co się wysilać na te puste obserwacje skoro nic nie znaczą?
    Ja wolałabym aby ktoś czytał mojego bloga dlatego że chcę, chociaż sama często pozostawiałam linki do swojego bloga.

    Ale miło przeczytać taki post! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisane z humorkiem i na konkretny temat rzeczowo i co najważniejsze szczerze :-)
    Pozdrawiam
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.