niedziela, 29 maja 2016

PASSION - WINDSURFING

Czy pasję można mieć tylko jedną? Według mnie nie! 2 lata temu, dzięki mojemu tacie poznałam pewien sport,a był nim windsurfing, który po mimo rocznej przerwy nadal przyciąga mnie do siebie.  Pamiętam, że od małego ciągnęło mnie do wody, więc nie poddałam się.

Pływam na windsurfingu już 2 lata (nie licząc oczywiście 1 roku przerwy), zaczęło się dość ciekawie, bo tata zaczął, a potem wciągnął mnie w to. I tak o to po raz pierwszy stanęłam na desce w Kretowinach w maju 2014 roku. Czy windsurfing jest trudny? Stosunkowo nie,więc wydaje mi się, że każdy mógłby spróbować, jeżeli chociaż trochę umie pływać. 


Początki zdecydowanie są trudne, jednak to jak z jazdą na rowerze. Na początku też spadałeś rozdarłeś sobie kolano, a teraz ewentualnie wpadniesz do wody.  To naprawdę nie jest strasznie trudne, wystarczy tylko mieć trochę siły, aby podnieść żagiel z wody za pomocą specjalnej liny.


Budowa deski wraz z żaglem wydaje się być skomplikowana, jednak podczas pływania nie zwraca się za bardzo uwagi na to co jest co. Ale najważniejsze pytanie to jak zacząć, gdzie najlepiej?
Dobre jest do tego polskie jezioro Śniardwy, gdyż jest płytkie. Pamiętajcie, że przez pierwsze lekcje powinny odbywać się z (rozgarniętym) instruktorem, który nauczy was podstaw. A może kiedyś próbowaliście już windsurfingu, a może zachęciłam was do uprawiania
 tego sportu? Dajcie znać w komentarzach!

Zdjęcia użyte w poście nie są moje, można je odnaleźć za pomocą google grafiki wpisjąc podane frazy "windsurfing, "windsurfing chorwacja"," windsurfing budowa schemat".

16 komentarzy:

  1. Moim zdaniem też pasji można mieć kilka :)
    Większość ma takie zwyczajne pasje, a Ty masz naprawdę super! ;)
    Fajnie tak aktywnie spędzić czas, ja co prawda troszkę się boję wody
    więc to nie dla mnie, ale może kiedyś się odważe :D
    Post świetny :*

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jakie cie kręce taka pasje masz?
    no nieźle
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zgadzam się z tym, że człowiek może mieć kilka pasji :))
    Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ogrom pasji, wiec jak najbardziej Cię rozumiem. Zastanawiałam się kiedyś nad windsurfingiem, jednak wiem że to sport sezonowy ale bardzo lubię patrzeć na windsurfingowców, będąc nad jeziorem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym kiedyś spróbować :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego sportu jeszcze nie próbowałem. ale w tym miesiącu ruszam z wakeboardem. jak dla mnie genialny sport, w sumie jak wszystkie wodne zajawki. jak coś to zapraszam na krótki opis wake'a na mojego bloga:
    http://wp.me/p7in8V-jz

    OdpowiedzUsuń
  7. niegdy nie mialam okazji aby moc wyprobowac ten sport, a bardzo bym chciala. Wydaje sie on bardzo ciekawy i ekscytuacy :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał, bardzo oryginalna pasja. Sama jeszcze nigdy nie miałam styczności z windsurfingiem, ale zainteresowałaś mnie tym. Kiedyś w końcu muszę wypróbować! :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :D Ja nigdy nie próbowałam, ale myślę, że to raczej nie dla mnie ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, człowiek może mieć więcej niż 1 pasję. Sam mam ich kilka :D Widać że bardzo lubisz ten sport i aż miło się czyta :3 zapomniałaś jednak o ważnej i istotnej kwestii. Dobrze jest stawiać swoją pasję w jak najlepszym świetle i dobrze o niej pisać. Niema w tym nic złego :D Ale należy także wspomnieć o zagrożeniach jakie niesie za sobą ta piękna pasja. Woda jest żywiołem dającym życie, ale może je nam także odebrać. Nie zapominiajmy o tym. Pozdrawiam :D
    http://doragontiazu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tutaj się zgodzę na wodę trzeba faktycznir mocno uważać

      Usuń
  11. Masz rację, człowiek może mieć więcej niż 1 pasję. Sam mam ich kilka :D Widać że bardzo lubisz ten sport i aż miło się czyta :3 zapomniałaś jednak o ważnej i istotnej kwestii. Dobrze jest stawiać swoją pasję w jak najlepszym świetle i dobrze o niej pisać. Niema w tym nic złego :D Ale należy także wspomnieć o zagrożeniach jakie niesie za sobą ta piękna pasja. Woda jest żywiołem dającym życie, ale może je nam także odebrać. Nie zapominiajmy o tym. Pozdrawiam :D
    http://doragontiazu.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będę miała okazje to na pewno spróbuję! :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post
    Na pewno pasji można mieć wiele
    Super zdjęcia
    Fajna zachęta do tego
    Obserwuje
    Zapraszam oliwiafelkel.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ach przypomniałaś mi stare dobre czasy, uwielbiałam windsurfing, fajnie byłoby kiedyś spróbować jeszcze raz

    http://specialelephant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie jest mieć pasję. Zawsze marzyłam o czymś takim i może kiedyś spróbuję :D
    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.