niedziela, 10 lipca 2016

How changed the stars of Disney? - WOMEN

Disney Chanel to zdecydowanie program, który w dzieciństwie oglądałam najczęściej. Pamiętam, że zawsze byłam zafascynowana wyglądem aktorów oraz oczywiście fabułą serialów. Jednak nigdy nie przyszło mi na myśl, że gwiazdy zmienią się, aż tak zresztą zobaczcie metamorfozy ulubieńców mojego dzieciństwa.

Bridgit Mendler - amerykańska piosenkarka i aktorka. Zagrała rolę Teddy w "Powodzenia Charlie"oraz Olivie w "Lemoniada Gada. Pojawiła się również kilka razy w "Czarodziejach z Vaverly Place" jako postać Julii.

Miley Cyrus to amerykańska piosenkarka, aktorka i aktorka tekstów, która zdobyła sławę poprzez zagranie głównej roli w serialu, o którym chyba każdy słyszał chociaż raz - "Hannah Montana".

 Bella Thorne - amerykańska aktorka, piosenkarka, autorka oraz tancerka. W 2010 roku dziewczyna dostała jedną z głównych ról w serialu "Taniec Rządzi". Bella zagrała CeCe Jones. Przez zaśpiewanie kilku singli specjalnie na potrzeby serialu zdobyła dość dużą popularność.

Zendaya Maree Stoermer Colman - amerykańska aktorka, piosenkarka oraz tancerka. Dużą popularność zdobyła grając rolę Raquel "Rocky" Blue. Wystąpiła gościnnie w serialu "Nadzdolni". Główne role zgrała jeszcze w : "Zaplikowani", "Nastoletnia Agentka" oraz "Nie-przyjaciele".

Tiffany Toronton - amerykańska aktorka i piosenkarka. Zdobyła popularność grając rolę Tawni Hart w serialu "Słoneczna Sony". 12 listopada wyszła za mąż za Cristoper'a Carney'a. Rok później urodziła synka, a potem dwa lata później narodził się jej drugi syn. Niestety 4 grudnia2015 roku mąż Tiffany zginął w wypadku samochodowym.

Selena Gomez - amerykańska aktorka oraz piosenkarka, która zagrała rolę Alex Russo w "Czarodziejach z Waverly Place". Pojawiło się również gościnnie w takich serialach jak "Hannah Montana", "Nie ma to jak statek" czy "Wkręty z Górnej Półki".

Debby Ryan , a właściwie Deborath Ann Ryan - to amerykańska piosenkarka i aktorka. Dziewczyna zagrała rolę Jessie Preskot w serialu "Jessie". Epizodycznie pojawiała się również w serialach takich jak "Hannah Montana" czy "Liv i Madie.


13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najbardziej zmieniła się Miley, a na zmianie dobrze wypadła Selena, chociaż na początku też była niczego sobie. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem najbardziej zmieniła się Zendaya i Miley. Ja również najczęściej oglądałem bajki z Disneya :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że diametralną zmianę przeszła Miley. :)
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    Aguuuszka-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. W dzieciństwie nie miałam tego kanału ;c dlatego nie oglądałam tych seriali. Aktualnie od czasu do czasu lubię posłuchać Seleny Gomez. No i zgadzam się z przedmówczynią. Chyba nikt nie spodziewał się, jaką zmianę przejdzie Miley.
    pozdrawiam ;3
    psychoil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy z nas przechodzi jakiś zmiany... Niektórzy na zewnątrz, inni wewnątrz! Ciekawy pomysł!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że Miley Cyrus się tak zmieniła, kiedyś ją nawet lubiłam, zwłaszcza za rolę w "Hannah Montana". :/

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeglądam ten blog i widzę kolejny kur*a taki sam blog jakieś ch*j wie jakiej nastolatki. Zabij się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż nie chcę Cie martwić ale połowa nastolatek jakie znam powinny według ciebie wypić końską dawkę wybielacza. Trochę to smutne ale może zostaniesz drugim Adolfem! Szczęścia w drodze do eksterminacji młodzieży

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Wszystkie gwiazdeczki lubię ;p A Miley najbardziej. Może nie jest szczególnie dobrym przykładem dla dzieci ale świetnie śpiewa <3 Co jest dla mnie najważniejsze!
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł na post! jak dla mnie największa zmiana to miley ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam je! ♥ Faktycznie sporo się zmieniły. Ale nie oszukujmy się, wszyscy się zmieniamy :)
    Zdecydowanie najbardziej zmieniła się Miley, moja ukochana aktorka i piosenkarka ♥
    Świetny post :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie Miley najbardziej sie zmienila!

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.