czwartek, 7 lipca 2016

I am not normal teenager?

"Do zrobienie czegoś najbardziej mogą 
nas zainspirować ludzie, których nie znamy"

Ostatnio napisałam posta gościnnego na bloga Moniki o czytaniu innym ludziom w myślach i spotkałam się z naprawdę ciekawym komentarzem, na który bardzo chciałam odpowiedzieć, jednak stwierdziłam, że jeżeli zrobię to w komentarzu to już nie będzie to samo. Dlatego ten cały wpis poświecę temu jednemu komentarzowi, który brzmiał następująco:
"Bardzo fajny teks SharpeeE. Ładnie wyglądasz i nie jesteś "szarą nastolatką" ale na razie o tym jeszcze nie wiesz. Buziaczki......"



Nigdy ale to nigdy nie czułam się ważniejsza czy bardziej potrzebna niż przeciętna osoba. Bądźmy szczerzy ja nie jestem sławna czy rozpoznawalna na ulicy i nie czuję się lepsza. Jestem przeciętna i dobrze się z tym czuje. Wystarczy mi to, że Akinator mnie zna. Nie chcę rozdawać miliona autografów przecież to nie po to założyłam bloga, nie po to, żeby się na nim wybić. Chce pisać i dzielić się swoją opinią. Chociaż jestem ciekawa jak by to wyglądało gdybym była znana. Zmieniłabym coś w sobie?



Nie wydaje mi się, żebym jakoś szczególnie wyróżniała się z tłumu - jestem sobą, bo to chyba właśnie o to chodzi w życiu? To, że prowadzę bloga nie zmienia ani mnie,a nie mojego otoczenia, ani tym bardziej Was. Jestem taka jak każda moa rówieśniczka - chodzę do szkoły, wychodzę gdzieś na miasto. Uczę się, wyjeżdżam, czasami mam gorszy dzień, bo jestem ZWYKŁĄ nastolatką,


Chociaż w sumie skoro jeszcze o tym nie wiem to kiedy się dowiem? Kiedy? Chcę jak najdłużej cieszyć się tą wolnością. Ale bądźmy szczerzy czy ktokolwiek z Was wierzy w to, że imię i nazwisko Sara Gołaś będzie znaczyło coś więcej niż zwykły Kowalski? Nie mam szans, żeby się wybić. Miliony innych blogów i to akurat ja miałabym stać się tym kimś? Chyba niestety jednak nie....

8 komentarzy:

  1. To prawda. Każdy bloger wnika w cień innych blogerów, ale też nie wiadomo, czy moze to kiedyś ty będziesz na równi z Maffashion? Życie nam sprawia wiele niepsodzianek. :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiesz co przyniesie przyszłość może jednak będziesz rozpoznawalna :D ale masz racje wolność jest lepsza !
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba ciezko pracowac na nasza przyszlosc!
    świetny post!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zmieniłabym w sobie kilka rzeczy :/ Piękne włoski <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym w sobie nic nie zmieniła♥:)
    Piękne zdjecia Saro!:)
    haania-hania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie poddawaj się ;) dla kogoś może to twój blog będzie tym najlepszym ;)
    http://annatajemnicza21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie krótkie posty, krótko i na temat. Co do tego, że trudno jest się dziś wybić, zgadza się. Nawet, gdybyś była człowiekiem na miarę Nikola Tesli, lub van Gogha i tak ludzie będą się uczyć o Tobie w szkole dopiero po Twojej śmierci.

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótko i na temat. Twoje słowa tafiły do mnie i coś zrozumiałam. Śliczne masz włoski <3
    Zapraszam na mojego ofc bloga ---> http://ailenrok18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.