niedziela, 14 sierpnia 2016

Tenerifa 2016

Po dość długiej przerwie powracam do Was z postem, którego moje Jednorożce [LINK DO GRUPY] nie mogły się doczekać, czyli wpis o wycieczce na Teneryfę. Szczerze mówiąc nie mam pojęcia od czego zacząć. Ale chyba na pierwszy ogień pójdą podziękowania dla taty oraz jego narzeczonej, dzięki którym miałam okazję zobaczyć tą małą część Hiszpanii. Także najszczersze podziękowania dla Was ♥.



Zacznijmy od tego, że ja nadal nie mogę uwierzyć, że pojechałam tam i widziałam to co wy zaraz będziecie mogli podziwiać na zdjęciach, Jestem za to ogromnie wdzięczna i naprawdę jestem w stanie polecić wyjazd na południe Teneryfy i hotel "Iberostar" (nie nie zapłacili mi za reklamę).  Jednak pamiętajcie, że wszystko w rzeczywistości wygląda zupełnie lepiej niż na moich amatorskich zdjęciach. Także najpierw przyjrzyjmy się hotelowi. Wiecie jak napiszę coś o tej siecówce to później mogę oddać w etykietach "Iberostar recenzja". Także moje zdanie  o hotelu  jest takie, że wszystko naprawdę piękne i stylowe, jedzenie smaczne, łóżko w pokoju wygodne (dowód na dole), z windami większego problemu nie ma, obsługa i animatorzy też wspaniali <333.


Ogólnie jeżeli boicie się latać samolotami to i tak wszyscy umrzemy, ale tak na serio to naprawdę nie ma się czego bać, tymi dzikimi maszynami latają naprawdę doświadczone osoby. A swoją drogą skok ze spadochronem może być wspaniałą wakacyjną przygodą.  Oczywiście żartuję, linię EnterAir to naprawdę zaufana firma (oni również nie zapłacili mi za reklamę :C). W samolocie spędziłam w sumie ponad 10 godzin i tak jak lecieliśmy na Teneryfę  to spałam praktycznie przez cały lot. Budziłam się tylko na jedzenie. Przypadek? Nie sądzę...  A  wracając do Polski w sumie spałam może z godzinę i po 2 godzinach lotu zaczęłam się nudzić, jednak serdeczne podziękowania dla twórcy Wattpad'a, bo podczas podróży przeczytałam chyba z sześć opowiadań.

Od razu po przylocie i załatwieniu ty wszystkich dorosłych spraw poszliśmy do pokoju i zrobiliśmy coś co naprawdę lubię mianowicie zostawiliśmy wszystko na środku nawet nie ruszone i poszliśmy nad basen. (Tak zawsze zostawiam wszystko na środku, możecie spytać moją mamę). Także poszliśmy na basen! Powiem Wam ,że spędziłam tam większość swojego czasu ale i tak było zajefajnie! Chciałam tam w sumie zostać ,ale kiepsko było z Internetem także słabo było by z blogiem. Także siedzę sobie właśnie w piżamie na kanapie w salonie.

Jedną z rzeczy, która mi się bardzo podobała to wycieczka katamaranem i kąpiel w Oceanie Atlantydzkim. Wycieczka była naprawdę świetna! W sumie na wodzie spędziliśmy około 6 godzin, mimo wszystko i tak było wspaniale. Pierwszy raz w życiu miałam okazję wykąpać się w oceanie gdzie nie miałam gruntu! To wspomnienia na zawsze pozostanie w mojej głowie.

Ciekawą sprawą była również wycieczka objazdowa zorganizowana przez polskie biuro podróży "If active" (oni również mi nie zapłacili....), dzięki której poznałam naprawdę wiele ciekawych faktów takich jak np. :

1. Przez pagórkowate tereny drogi ułożone są w serpentyny przez co na wyspie nie występują sygnalizacja świetlna, gdyż kierowcy nie rozpędzają się do nie wiadomo jakich prędkości.

2. Najstarsze drzewo na wyspie to tak zwane "smocze drzewo" (z hiszp. El Drago).

3. Banany z Teneryfy są o wile smaczniejsze i zdrowsze niż banany sprowadzane z innych krajów do Polski, jednak nie mogą one trafić na półki polskich sklepów, bo nie spełniają wymagań unijnych - banan ma zły stopień zakrzywienia....

4. Pierwsze hotele na Teneryfie powstały zaledwie 20 lat temu.

5. Na Teneryfie były kręcone sceny do filmów takich jak "Szybcy i Wściekli", "Gwiezdne Wojny" oraz "Gniew Tytanów".

A teraz czas na rzecz zdecydowanie na najlepsze czyli Loro Park! Jest to prywatny ogród zoologiczno-botaniczny leżący w Puerta de La Cruz na Teneryfie. A zobaczyć w nim można naprawdę niesamowite rzeczy takie jak pokazy delfinów, orek czy lwów morskich, oraz cieszące się dużą popularnością "Loro Show". W tym miejscu można zobaczyć naprawdę niesamowite rzeczy z resztą zawsze możecie przekonać się na własne oczy.


Skoro już zareklamowałam wszystko co mogłam to czas na pokazanie Wam pięknych zdjęć wspomnień i pamiątek. Pamiątką, której nigdy nie zapomnę to zdecydowanie zepsucie telefonu, także jak nie uzbieram 1000 złotych na jego naprawę może być naprawdę kiepsko. Ale cieszmy się z fajnych rzeczy, także proszę właśnie macie okazję oglądać części jakże wspaniałej Teneryfy.




A teraz czas na nowe wakacyjne znajomości. Będąc w hotelu poznałam naprawdę kilka ciekawych osób jak Maddie oraz Emilię. Dziewczyny były naprawdę super. I oczywiście będziemy utrzymywać kontakt. Ale nasi animatorzy z hotelu byli wspaniali. A klimat, który udzielił się podczas imprezy nad basenem był naprawdę świetny. Fajnie, że mogliśmy pływać w ubraniach w basenie po 22 ♥. A później siedzieć na leżakach nad basenem do 24. Tego na pewno nie zapomnę!


26 komentarzy:

  1. Zdjęcia mówią same za siebie, że tam jest pięknie !
    Zazdroszczę Ci tego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że Ci sie podobało mimo kilku nieprzyjemności :D ja uwielbiam Hiszpanie <3 śmieszna sytuacja z tymi bananami 😂😂

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/08/disneylandparyz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Sarcia takiego wyjazdu! *o* Widoki po prostu zabierają wdech w piersiach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę! ;) Świetne zdjęcia! Musiało być cudownie!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to miejsce jest niesamowite. razem z paskiem, dostałam jako nagrodę ksiązke o majorce, ibizie i właśnie teneryfie. Niesamowite miejsce, jak już napisałam wcześniej. chciałabym tam być ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tam pięknie :)! Bardzo fajne ciekawostki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh, poczułam ten klimat mimo, że mnie tam nie było. Bardzo piękne i zjawiskowe miejsce. Miałaś dużo atrakcji, poznałaś super osoby, a telefon...mam nadzieje, że uda się go naprawić taniej. Świetny wygląd bloga - estetyczny i przejrzysty. Buziaczki, MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę ale mega ! Zdjęcia są super ! Zazdroszczę ;)
    personalstyle23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nigdy tam nie byłam, ale za to leciałam już samolotem :)
    Fajne zdjęcia tylko dość małe :( I słabo widać co jest na nich :/
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, szkoda zę takie małe!
    Teneryfa to moj kolejny punkt na liście do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po zdjęciach od razu widać że miejsca jakie fotografowałaś były magicznie piękne :) Za jakiś czas sama muszę się rozglądać po różnych hotelach za granicą (razem z koleżankami na koniec szkoły planujemy większy wyjazd, a żeby jechać, trzeba znać koszty) Pozdrawiam :)
    http://ksiazkowalyssa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że wyjazd w miarę udany :) Dużo się dowiedziałyśmy ;) Bardzo ciekawie napisane! BRAWO! :) MEGA wpis :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wakacje marzenie. Prześliczne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe zdjęcia! :D
    Zazdroszczę wyjazdu.

    Pozdrawiam
    joolsandherbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widoki są przecudowne :) Taka wycieczka musi być pewnie genialnym przeżyciem, ja również chętnie wybrałabym się do Hiszpanii ;]
    Wspaniałe zdjęcia!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że czytałam wszystko na jednym wdechu. Ależ zazdrooooszcze! :) Piękne miejsce!

    Dziękuję za komentarz <3
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tylko zobaczyłam tytuł posta to od razu uśmiech zawitał na mojej twarzy - to właśnie na Teneryfie zrodziło się moje zamiłowanie do podróży. Wspaniałe miejsce, loropark rozkłada na łopatki! Podoba mi się sposób, w jaki piszesz - bardzo przystępny dla wszystkich, miło się czyta :)
    specialelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale tam pięknie, mam nadzieję że dane będzie mi się tam kiedyś wybrać :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Literówka "wile".Ja wciąż czekam na dodanie do jednorożców może kogoś wpuścicie? xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Już po samych zdjęciach widać że było super. Bardzo zazdroszczę. Zawsze marzyłam żeby jechać do Hiszpanii. Jest warto jak widać *-*
    kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Już po samych zdjęciach widać że było super. Bardzo zazdroszczę. Zawsze marzyłam żeby jechać do Hiszpanii. Jest warto jak widać *-*
    kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne miejsce!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyjazd Saro :)
    Dużo widziałam na snapiei jak widać, świetnie się bawiłaś :)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyjazd Saro :)
    Dużo widziałam na snapiei jak widać, świetnie się bawiłaś :)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.