niedziela, 11 września 2016

Please be human + coopeartion with Prezenciaki & Spolka

Często bywa tak, że nie potrafimy dogadać się z rówieśnikiem czy chociażby jednym z rodziców i w sumie jest to całkiem normalne, bo wiadomo każdy z nas ma inny tok myślenia przez co nie jesteśmy w stanie się porozumieć. Jest to też spowodowaną różnicą  gustów. Tak na przykład gdy by mnie spytać o piercing na twarzy (w nie przesadnej ilości) to moja opinia byłaby jak najbardziej pozytywna, a gdyby już spytać moich rodziców to było by słyszeć tylko "Dziecko skąd taki nie dorzeczny pomysł?" albo "Sara, dziecko na głowę upadłaś?!". Jednak wracając do tematu....


W swoim jakże pięknym życiu spotykamy osoby, które nie są zbyt pozytywnie dla nas nastawione (czyt, są wredne, złośliwe i fałszywe). Wiadomo nie mają do nas szacunku, obgadują nas za naszymi plecami, a my nie mamy za bardzo nie mamy jak zareagować, jednak z własnego doświadczenia zdradzę Wam, że od takich ludzi się po prostu odsuwamy jak najdalej możemy. Pewnie słyszeliście o istnieniu czegoś takiego jak karma, a jeżeli to jakże popularne słowo nie obiło się o Wasze uszy to z chęcią własnymi słowami ( nie mam zamiaru korzystać z jakże mądrych artykułów, bo po co?) opowiem Wam na jakiej magicznej zasadzie to działa. Jeżeli osoba A jest bardzo nie miła dla osoby B to za jakiś czas jakaś bardzo przypadkowa osoba C, D lub E będzie równie a nawet bardziej nie miła dla osoby B. Jednak jeżeli ziomek F będzie jakże miły dla pani G to jego równie czeka coś miłego.


W sumie łatwiej to wytłumaczyłabym to na zasadzie "To co dajesz to zostajesz", ale przez to post będzie wydawał się dłuższy, więc już tak to zostawmy... Po raz kolejny odbiegłam od tematu.

Ale droga Saro do czego dążysz? Ludzi na świecie spotykają przeróżne nieszczęścia i nawet jeżeli wy takiego również doświadczyliście to wiecie jak to jest odczuwać smutek, więc jeżeli widzicie swojego wroga (bardzo mocne słowa, nie używajmy ich) lub po prostu nielubianą osobę płaczącą podejdźcie do niej zapytajcie "Co tam?" "Czemu płaczesz?". Nie poniżajcie jej. Okay może zrobiła Wam jakieś paskudne świństwo. Ale proszę miejcie trochę serca, uśmiechnijcie się i powiedzcie, że wszystko będzie dobrze. Miejcie odrobinę serca i bądźcie przyjaźnie nastawieni! Pamiętajcie karma wraca i jeżeli zrobicie coś tak naprawdę wspaniałego to Was spotka jeszcze coś lepszego! 


Przyznam szczerze, że dawno nie było już recenzji żadnych produktów, więc chyba miło byłoby coś takiego dodać. Na samym wstępie wspomnę tylko, że post nie jest sponsorowany a moja opinia jest jak najbardziej prawdziwa ( nie wciskam ludziom kitu). Ale już Wam mówię co takiego pięknego dostałam od firmy Prezenciaki & Spoółka. W tym pięknym opakowaniu znajdował się równie śliczny 40-sto centymetrowy łańcuszek z księżycem. Naszyjnik jest naprawdę delikatny przez co naprawdę niesamowicie się prezentuje.  Cena jest też przystępna, bo koszt to 70 złotych, a jest doskonały na prezent. Dostępny również w kolorze złotym. Powiem Wam szczerze, że pociągałam i wytarmosiłam łańcuszek i naprawdę się idealnie trzyma, także sklep otrzymuje jak najbardziej ocenę pozytywną.
Jeżeli właśnie w tym momencie stwierdziliście, że chcecie zostać posiadaczami takiej samej perełki to musicie już tylko kliknąć tu.


(Proszę wybaczcie mi jakość tego zdjęcia, ale jak już wspominałam rozbiłam telefon, przez co poleciał mi aparat i na razie zbieram pieniążki na naprawę).

23 komentarze:

  1. ładnie wygląda ;-) Delikatnie, ale intrygująco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się pogubilam na literkach, ale zrozumialam :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że już wszytsko jasne 💕

      Usuń
  3. Ładny łańcuszek, klasyczny coś co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik z tym księżycem jest prześliczny!
    Jesteśmy ludźmi i powinniśmy być dla siebie wyrozumiali a nie dobijać do końca.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto być miłym dla innych, bo to prawda- karma wraca. Naprawdę świetny post a biżuteria fantastyczna bardzo mi się podoba i już zaglądam do tego sklepu :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny lancuszek! :) Bardzo mi się podoba, a zdjęcia nad jeziorem są sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie poniżać - okej. Nigdy jednak nie lubiłam tekstu "czemu płaczesz?" - jeszcze bardziej mnie dobijał. Przynajmniej w moim przypadku lepiej jest mi dać się uspokoić w samotności.
    Wyznaję to, że jeśli dam komuś jakieś działanie, to w końcu uczynek do mnie wróci. Prawie jak na fizyce. Akcja - reakcja. Niektórzy mogą sobie mówić, że to brzmi jak jakiś tekst z bajeczki, ale jaki jest sens dobijania kogoś, jeśli samemu nie chciałoby się być na jego miejscu?
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jeżeli ktoś jest samotnikiem to trudno mu pomoc, ale już chyba lepiej zapytać się "jak tam?" Czy coś takiego, niż obrażać go jeszcze bardziej albo mówić, że zasłużył

      Usuń
    2. Czasem wystarczy po prostu być przy tej osobie i ją przytulić nic nie mówiąc. ((:

      Usuń
  9. Piękny ten łańcuszek :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I'm following your blog. Then tell me if you have seen .
    Follow me back, please.
    Love, Ana <3

    makeupanadias.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny łańcuszek.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Łańcuszek jest śliczny, chyba skuszę się go kupić ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :3
    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Warto jest być miłym dla innych, ale nie jest to łatwe kiedy ktoś cię krzywdzi :/
    Śliczny księżyc... albo niedoskonały rogalik XDD

    Pozdrawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak czytam twoje posty to mam w głowie kochaną Panią M. :)))
    Pozdrawiam
    nikolaprzybysz.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem fajny wisiorek :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina
    [BLOG | INSTAGRAM]

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny łańcuszek, zdecydowanie w moim stylu :) Też wierzę, że karma do każdego wróci. Staram się tym kierować. Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czyli nie tylko mi poszła szybka i aparat w telefonie :) Naszyjnik faktycznie cudowny !




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o tym sklepie, ale ten maleńki łańcuszek z Księżycem jest urzekający *_* Naprawdę wspaniały prezent.
    A co do treści posta, to faktycznie zauważyłam takie działanie jakie opisałaś na przykładzie osoby A,B,C... Czasami brakuje nam własnego zdania i korzystamy z góry narzuconej opinii na temat innych.
    Niby karma wraca, ale nie zawsze złych ludzi spotyka coś złego. Często mają jakiegoś większego farta w życiu niż te dobre duszyczki ;)

    ADA ZET

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka!
    Super blog i fotki!
    Tak... warto czasem zastopować z negatywnymi emocjami i spojrzeć na świat nieco dojrzalej :)

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz lub/i obserwację(odwzajemniam!)! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.