sobota, 29 października 2016

DIY: Ideas of Halloween Make up + GIVEAWAY

Witajcie w dzisiejszym halloween'owym poście, dzisiaj przygotowałam dla Was 2 pomysły na Make Up na haloween. Jedna przy której wykonaniu będziecie potrzebować sztucznej krwi, oraz drugą przeznaczoną głównie dla pań. Każdy kto mnie dobrze zna, wie, że Halloween to jedno ze "świąt", które bardzo lubię. Mimo, że mam już prawie 15 lat, to chyba nigdy nie opuszczę możliwości charakteryzacji i przebierania. Jednak co  raz trudniej wymyślić jakieś oryginalne przebranie. Wampiry i makijaż Banshee zdecydowanie jest już oklepany, dlatego czas na coś mniej spotykanego.


Materiały, których będziecie potrzebować do wykonania pierwszej charakteryzacji to :
  • Chusteczki Higieniczne
  • Klej biurowy
  • Podkład w odcieniu waszej skóry
  • Sztuczna Krew
  • Biała Kredka, Czarny Eyliner lub zwykłe farbki do twarzy*

Pierwszym krokiem jest naklejenie chusteczki higienicznej na czoło, nos i okolice oczu. Ważne jest to, aby chusteczka nie była równiutko przycięta, tylko była poszarpana. Pamiętajcie również o tym, żeby naprawdę dobrze ją przykleić, bo jeżeli tego nie zrobicie będziecie mili później problem z resztą. Gdy już wszystko będzie się trzymało kupy, należy nałożyć podkład na chusteczki oraz pozostałą część twarzy.
(Chusteczki zawsze możecie zastąpić woskiem do charakteryzacji).


Kolejnym krokiem jest dokładne nałożenie sztucznej krwi na krawędzie styku chusteczek a skóry. Najlepiej jest to zrobić oddzielnym mniejszym pędzelkiem. Następnie wystarczy już tylko namazać smugi krwi na naszych policzkach i nosie. Najłatwiej jest to zrobić krwią, pakowaną w buteleczkach z tłokiem pod ciśnieniem,  Jednak jeżeli nie dostaniecie nigdzie takowej wystarczy Wam zwykła strzykawka albo słomka. Dla lepszego efektu na końcu możecie optycznie powiększyć sobie oko białą farbką (lub kredką).

(Jeżeli macie krew z tłokiem pod ciśnieniem będzie troszeczkę sprzątania)

Sztuczną krew możecie kupić w zwykłym sklepie papierniczym albo w "Tigerze".

Kolejny makijaż, jest bardziej w tak zwanym stylu Glamour. Jest przeznaczony głównie dla kobiet, aczkolwiek panom również nie bronie go wykorzystać. Do jego wykonania będziemy potrzebować: 

  • Brokatowego pomarańczowego cienia do oczu
  • Czarnego matowego cienia do oczu
  • Białej i czarnej farbki do twarzy


Pierwszym krokiem jest nałożenie brokatowego pomarańczowego cienia w kąciku oka aż do połowy powieki , a następnie nałożenie czarnego matowego cienia na drugą połowę. Następnie blendujemy oba cienie, aby nie było widocznej granicy  pomiędzy tymi dwoma kolorami. Jeżeli Wasz czarny będzie naprawdę słabo na-pigmentowany śmiało możecie użyć czarnej farbki do twarzy, a następnie przykryć to pudrem matującym.  Następnie czarną farbką rysujecie kontury spływającej mazi. Kolejno wypełniamy maź najpierw białą farbką (wtedy cień się lepiej trzyma) a potem pomarańczowym cieniem.

Kolejnym krokiem jest narysowanie na obydwu policzkach kształtu liścia, który następnie wypełniamy czarną farbą. ważne jest aby pociągnąć od samego kącika ust, aż do linii włosów. Następni malujemy cienką białą linię na tak zwanym "liściu". Ostatnim krokiem jest namalowanie prostopadłych czarnych kresek w mniej więcej równym odstępie. A miejsca pozostałe wypełnić białą farbką, którą później przykrywamy pomarańczowym cieniem.

I tak się prezentuję efekt końcowy. Oczywiście kolorystykę możecie zmienić według swojego uznania i do pasowania do stroju. Warto też użyć pudru ryżowego dla utrwalenia efektu. Pamiętajcie też, żeby nie pocierać ręką twarzy, bo wtedy cała nasza praca pójdzie na marne. Jeżeli wykorzystacie moje propozycje śmiało możecie mnie oznaczyć na zdjęciu na instagramie (mój instagram sharpeeeofc).
Gotowi do najważniejszego wydarzenia tego miesiąca? Macie już swoje przebrania na Holloween? Dekoracje, rekwizyty? Wybieracie się może na jakaś imprezę czy tradycyjnie spróbujecie swoich sił w "cukierek czy psikus"? Możecie się podzielić w komentarzu, chętnie posłucham!
Kochani upiornego Halloween!




A teraz czas na przyjemniejszą część posta czyli GIVEAWAY. Do wygrania jest 100$ od firmy Dresslily na zakupy w ich sklepie. Zasady są naprawdę banalne, także mam nadzieję, że to właśnie ty będziesz tym szczęśliwym zwycięzcą. Aby mieć szansę na wygraną musisz spełniać poniższe zasady.

 1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga oraz instagrama (jeżeli udostępniasz zdjęcie konkursowe na tym portalu).

 2.Udostępnić informację konkursową w co najmniej 2 social mediach (im więcej udostępniacie tym większa szansa na wygraną!) czyli: ten post na facebooku/tweeterze/ itp. swoim blogu pisząc post (wstawiając grafikę konkursową + link do mojego bloga) grafikę konkursową na Instagramie/tumblrerze/itp .

 3. Wysłać adres z linkami udostępnionego posta konkursowej na maila blog@dresslily.com Jako temat dajemy "Competition SharpeeE".

4. Zwycięzca zostanie powiadomiony przez drogę mailową. E-mailem zwrotnym.

65 komentarzy:

  1. Fajne pomysły na makijaż, chyba najbardziej przypadł mi do gustu 1 pomysł.
    Pozdrawiam :)
    https://dziewczynawczarnymkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha istne szaleństwo :-0 ,mimo,że ja nie obchodzę tego święta,buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne pomysły! :D
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi sie oba pomysły, jednak pierwszy jest troche bardziej w moim typie.
    Nie bardzo rozumiem zasady konkursu, ale chetnie wzięłabym w nim udział! ;)
    Super pomysł, będziesz robiła jeszcze jakies DIY z Halloween?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem, bo jednak za późno się za to zabrałam.

      Usuń
  5. Super pomysł na makijaż hallowen'owy! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy makijaż jest świetny i bardzo efektowny, ale zastanawia mnie, czy jest wygodny do noszenia i czy chusteczki z zastygniętym klejem nie ograniczają mimiki twarzy. Chociaż osobiście dla takiego efektu mogłabym jeden dzień w roku znieść wszystkie niedogodności :3

    FLAMENTINE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam większych problemów z nim i czułam się komfortowo.

      Usuń
  7. Pierwsza wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba ;))

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to genialnie wygląda *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe pomysły na Halloweenowy make up, ja w tym roku będę Sugar Skull ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tylko ja nie jaram się tym Halloween? Dla mnie głupota.

    wrzucnarap.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, super to wyglada
    Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły na makijaże. Uwielbiam się malować, a tym bardziej na halloween, gdy można tak eksperymentować!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/10/zara-larsson-aint-my.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Woow świetnie to wygląda do gustu wpadł mi pierwszy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jak za pierwszym razem zobaczyłam ten makijaż przeraziłam się haha
    Świetnie! ;D

    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. woow! pomyslu bomba ;) idealnie z nimi trafilas :)
    obserwuje <3

    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/pastels-jacket-boyfriend-jeans-style.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne halloweenowe makijaże :) Mnie rok temu jeszcze kręciła ta "impreza" i możliwość przebrania się, ale teraz chyba już odpuszczam ;)

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy pomysł najbardziej mnie się spodobał :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy pomysł bardziej mi się podoba! Ciekawy post. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. super pomysł a szczególnie podoba mi się ten 2 :D
    Pozdrawiam ♥ ♥

    http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsza charakteryzacja podoba mi się najbardziej! :)

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy pomysł jest genialny! Ja już raczej nie bawię się w takie coś, chociaż kto wie..:)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam klimat Halloween! ♥ Świetne pomysły! :)

    Pozdrawiam,
    NOWY POST na zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe pomysły :) Ja a halloween bardziej stawiam na przebranie, a charakteryzację twarzy traktuję jako dodatek :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super charakteryzacja ^^ Powodzenia wszystkim, którzy biorą udział w rozdaniu!
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem, genialnie ci to wyszło !
    Zapraszam do mnie. Odpowiadam na każdą obserwację :)
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysły, 1 charakteryzacja jak dla mnie najlepsza! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie stylizacje świetne i chyba łatwe do zrobienia. Obok mnie jest kino, a w nim zapowiadają maraton filmowych horrorów do rana. Nie wybieram się, niestety, lubię być wyspana .
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwsza propozycja ciekawie wygląda ;)
    Druga nie specjalnie przypadla mi do gustu.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten patent z chusteczkami czy taśmą w innych wypadkach, chętnie sprawdzę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  30. Zajefajnie wyszło :D
    Ja tam nigdy haloween nie obchodzę, pamiętam jak raz dzieciaki stwierdziły,że raz se pochodzą... mało osób wychodziło. Nasz dom dostał w prezencie jajko..yghym,no... Nasza miasteczko-wieś to dziura w której rzadko coś się dzieję...Nie wyobrażam sobie chodzenia po domach...
    Dziękuję za komentarz u mnie ♥Odpisałam
    Ps:ślicznie ci w tym kolczyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAA jeszcze coś- uwielbiam twój nagłówek-robi wrażenie!
      Dlaczego akurat lis?

      Usuń
    2. A dziękuję za ten komplement co do kolczyka ❤️. A co do nagłówka to jest to wilk symbolizujący niezależność i wolność.

      Usuń
  31. Fajnie to wygląda!

    nonstopyou.blogspot.com

    Oddaje obserwacje x

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow świetne makijaże :O Wyglądają bardzo realistycznie, szczególnie ten pierwszy :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow bardzo fajne makijaże! Masz talent :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :) olamyfashion.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny pomysł na make up na halloween :). Bardzo podoba mi się twój kolczyk ♥. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy pomysł na makijaż najbardziej mi się spodobał.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialny make up ja bym takiego pewne nie zrobiła :D
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ODPOWIADAM NA OBSERWACJE :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne pomysły! Akurat szukam czegoś dla siebie ;3
    Obserwuję ;*

    Julciik-blogg
    Julciik-youtube

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysły!
    Ten pierwszy mega <3
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Przerażające ale też fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow świetne pomysł :D Pierwsza wersja świetna i serio może przestraszyć ^^
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne pomysły, ale ja nie obchodzę Halloween i nigdy nie robię sobie takiego makijażu (w sumie ciężko to nazwać makijażem, haha) :D
    Pozdrawiam!
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. super makijaż :D też mam tę paletkę do cieni :)
    mvgdalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz nic nie szkodzi na przeszkodzie, żeby wykonać drugą propozycję!

      Usuń
  43. Oba makijaże są świetne ... i straszne :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Szybki i łatwy sposob na fajny makijaz :) Pozdrawiam i Zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny makijaż na Halloween! Ja jednak nie obchodzę tego święta.

    typoweblog.blogspot.com - zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe pomysły :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy makijaż prezentuje się naprawdę świetnie! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super makijaże, ja uwielbiam robić ludziom makijaż na Halloween :D
    Życzę powodzenia wszystkim którzy biorą udział w konkursie

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  50. Halloween już za nami, ale pomysły świetne ;)

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  51. Paletka ma świetne kolory:)
    evildivination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.