piątek, 7 października 2016

I was young but I had big dreams

Pamiętam jak miałam 12 lat. Niby byłam nikim, ale jednak miałam wielkie marzenia. W sumie w tamtych czasach ogromny wpływ na mnie miał Internet. Uwielbiałam oglądać wszelkiego rodzaju filmiki na tym serwisie.I moim takim marzeniem było mieć własny kanał i tworzyć filmy. Z jednej strony był to kretyński pomysł, ale z drugiej strony całkiem ciekawy. Nie wiadomo jak by się to skończyło. Wiadome, że nie osiągnęłabym takiego sukcesu jak Zuzanna Borucka czy RedLipsticMonster. W sumie cały czas myślałam, że jest to banalne, a montując film dla kolegów z klasy przekonałam się jakie jest karkołomne i trudne zadanie.

W sumie wszystko zaczęło się od pomysłu na własny sklep z koszulami, to było takie marzenie, które chciałam rozwinąć. I w każdej wolnej chwili rysowałam jakieś wzory, które można było by zamieścić na ubraniach. Bądźmy szczerzy - były dziadowe. Jednak moja mama mówiła, że są fajne. Droga rodzicielko pójdziesz za te kłamstwa do piekła. Ale wiadomo, żeby otworzyć sklep i, żeby ktoś chciał kupować cokolwiek potrzebny jest tak zwany "fame". I co tu robić? Przeciętna dziewczynka z podstawówki nie ma pomysłu. Jednak któregoś bodajże październikowego popołudnia wpada na pomysł założenia kanału na You Tube, który miał może z 4 dni. Pamiętam, że zabrałam ogrom subskrypcji - 7 z czego 2 były z moich kont. W sumie tam pojawiły się 2 moje filmy pierwszy był jak mówiłam coś o Halloween, a drugi jak mówiłam o 50 faktach o mnie. I w tym momencie chciałabym się cofnąć i zabrać sobie Internet z pod nosa.  To była istna porażka!


Ze starej klasy nikt nie wiedział o tym jakże inteligentnym (wyczujcie proszę ten sarkazm) pomyśle. Prócz najbliższych koleżanek - to właśnie od nich były pierwsze subskrypcje. To co robiłam było z jednej strony żenujące, bo chciałam być kimś a mogłam wylądowałabym u kogoś na odcinku o temacie "Dzieci na YouTube", ale z drugiej strony miało to swoje plusy. ]nie wiem jakie mieliście pomysły na siebie, ale ja chciałam zostać kimś, nagrywać filmy, mówić otwarcie o tym co myślę. Nie ważne było to ile miałam lat, oraz to ,że nie miałam ani sprzętu ani doświadczenia. I mimo tego ,że ani to nie wyszło to i tak jestem z siebie dumna.


W sumie gdyby nie ta kolejka tych głupich, dziecinnych i wręcz idiotycznych pomysłów. Nie było by mnie tutaj, nie pisałabym tego bloga, a wy byście w tym momencie nie czytali tego czegoś. Fajnie w sumie jest mieć bloga, a no i marzenia. A no i co chciałabym, żebyście zapamiętali po tym wpisie? To, że każdy z nas może do woli marzyć i nie ważne ile ma lat jego celem może być wszystko. Za te wspaniałe zdjęcia dziękuję mojej kochanej Weronice, która specjalnie czekała ze mną, aż przestanie padać.


SPODNIE - SINSAY
BUTY - CROPP
KURTA - CROPP
blog zaful'a i coś z pokemon go (nie mam pojęcia o co chodzi z tym 2)

27 komentarzy:

  1. Jeju, ile ja takich "głupich" marzeń miałam w swoim życiu!
    Teraz tak z perspektywy czasu fajnie na to spojrzeć, bo mimo, że głupie marzenie liczy się, że zostało spełnione. Nie ma się czego wstydzić! :)
    Super zdjęcia! :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja choć jestem już starym 19-letnim prykiem nadal mam wiele marzeń ;) I choć pewnie znajdują się w nich te tzw. 'głupie' to nadal są i będą. Jest mi z nimi dobrze, a jak nie przeszkadzają to tym bardziej niech sobie będą :) Od przybytku śmieci ^^ głowa nie boli. Przyznam się jednak szczerze, że ja segreguje marzenia i pragnienia na dwa różne stogi, choć dużo to nie daje. :P
    Zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do siebie :) xkingapawlak.blogspot.com

      Usuń
  3. Ja nadal mam "głupie" marzenia haha :D Pięknie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pamiętam jak byłam młodsza to miałam takie kretyńskie i głupie marzenia że teraz na pewno bym nie chciała ich realizować, ale teraz jak mam jakieś marzenia to sraram się je realizować:) agniesia123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że masz marzenia i fajnie, że już w takim młodym wieku starałaś się je spełniać. To jest właśnie najważniejsze - żeby mimo wszystko dążyć do spełniania marzeń.

    http://mvrcelia.blogspot.com/2016/10/wspopraca-dressily-halloween-duzy.html ZAPRASZAM DO MNIE NA DUŻY KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaki śliczny nagłówek ♥ Bardzo podoba mi się ta torba :)
    http://alis-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje marzenia są celami, które chce chce osiągnąć. Jest ich mnóstwo więc wątpię, że wszystkie się spełnią, ale takie są właśnie marzenia. :P
    Co do wyglądu bloga, widziałam sporo blogów z tym szablonem, ale jest ładnie. :D
    Prześliczne zdjęcia, a modelka to już w ogóle. :D Obrabiasz fotki? Przydało by się jeszcze troszkę pogłębić kolory i poprawić kontrast. Specjalistą nie jestem, nie umiem zmienić słabego zdjęcia w cudo, ale trochę się orientuje i sądzę, że to by pomogło. Wystarczy pobrać jakiś darmowy program, w moim przypadku Photoscape i Gimp wystarczą. :D
    Pozdrawiam!
    W wolnym czasie zapraszam do siebie: KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam je obrobić, ale niestety wczoraj i komputer i Photoscape odmówiły jakiejkolwiek współpracy ze mną.
      Również pozdrawiam Natalio!

      http:/sharpeee.blogspot.com

      Usuń
  8. Nie znam osoby, która jak była dzieckiem nie miałaby jakiegoś głupiego pomysłu. Ale zazwyczaj nawet z tych najbardziej dziecinnych, idiotycznych pomysłów później może się zrodzić ,,coś''

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieciństwo ma to do siebie, że się robi głupoty, przynajmniej jest się później z czego śmiać :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh ja nadal mam takie "głupie" marzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja *.*


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. każdy chyba miał i dalej ma takie marzenia:D ale to dobrze! nawet jeśli są głupie, to nic. ważne abyśmy próbowali jak najwięcej w naszym życiu, doświadczali wrażeń. tyle tego jest na świecie, kto nam zabroni spróbować?
    ja dalej myślę nad założeniem kanału na yt. już od jakiś dobrych 4 lat, tylko pytanie jest czy ktokolwiek by to oglądał haha moje denne wypociny.
    pozdrowionka Sara, super zdjęcia i stylizacja ♥

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie przeczytałam całego posta, a ten tak bardzo mnie wciągnął, pomimo, że był pisany prostym językiem, tak po prostu. Podoba mi się Twoje podejście. Być może to, co robiliśmy w przeszłości, było żenującą porażką, ale bez tych wszystkich przypałów nie bylibyśmy tym, kim jesteśmy.
    Pozdrawiam!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytając komentarze, myślę, że jestem jakaś inna. W dzieciństwie marzyłam o tym, o czym marzę nadal haha, no cóż... Ładnie wyglądasz!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna torebka! podoba mi się stylizacja. :D karolinaaag

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piękna skórzana kurteczka! :) Zostanę na dłużej, a i piękny wygląd bloga :))
    Zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętam, jak ja w wieku 12 lat zaczęłam nagrywać filmiki na yt. Masakra!
    W sumie, to od niedawna coś tam zaczęłam nagrywać, ale bez żadnej gadaniny. Na moim blogu jest filmik z moim pierwszym lookbookiem na który bardzo serdecznie Cię zapraszam :*
    http://emilkiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie montowanie filmów jest czasochłonne i nie należy do prostych jeżeli chcemy aby wypadł on dobrze ;) Ładne zdj!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia poziomu na jakim to robimy i specyfikacji. Znam gościa co w 30 min robi 10 min film z 14 min surówki. Kwestia sprzętu z kosmosu i doświadczenia, nie jest to poziom montażu Krzysztofa Gonciarza ale z całą pewnością nie jest to amatorszczyzna. Robi oczywiście w Adobe Premier

      Usuń
  19. Fantastycznie wyglądasz w tym zestawieniu, pomagam- 15,99$, 2,93$, 28,49$ :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście TU ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. ojj marzenia to cos, co zdecydowanie czyni ten swiat piekniejszym :)

    zapraszam na nowy post! http://justemsi.blogspot.com/
    odwdzięczam się za każdą obserwację!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy znajduje swoje stare filmy mam czesto takie przeczucie ze dobrze ze nie wrzucalam tego do internetu bo pewnie bylabym na wielu kanalach na yt gdzie ludzie tylko szydza i zartuja sobie.. ale mimo tego to tez uczy! Robienie czegos swojego szczegolnie tego co nas uszczesliwia buduje nas i nasze poczucie wlasnej wartosci!
    Ale masz piekne wlosy *-* Co do youtube dzisiaj zamierzam dac na bloga moj pierwszy filmik, haha! Wiec jesli jestes ciekawa to serdecznie kochana zapraszam <3
    Obserwuje :*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  22. Każdy miał kiedyś jakieś głupsze marzenia, ale to coś normalnego :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdyby nie początki to niczego byśmy nie osiągnęli ani się nie nauczyli :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing outfit and you are looking very beautiful. Great job for publishing such a beneficial article. Your blog information isn’t only useful but it is additionally creative with high content too. Now a days everyone looks for deal of the day products in online shopping .

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.