poniedziałek, 17 października 2016

IMO: 5 THE BEST FILMS + WISHLIST FROM DRESSLILLY

Ostatnio przez ponurą atmosferę otaczającą nasze środowisko, co raz częściej oglądam jakieś filmy, seriale, czytam książki czy rysuję. Jesień to niby czas zmian, ale i też czas lenistwa. W zeszłym roku pisałam za co tak bardzo kocham tą porę roku. Ale teraz zastanawiam się co we mnie wstąpiło, że napisałam tegoo posta. Na dworze jest co raz zimniej i na dodatek cały czas pada. Wieczory są długie i tak naprawdę nudne, a często jest tak, że siadając przed telewizorem zastanawiamy się jaki film możemy obejrzeć, bo jak na złość nic nie przychodzi nam do głowy. Dlatego taka lista najlepszych filmów może przydać się wielu osobom. Oczywiście jest to tylko moje zdanie co do najlepszych filmów, a kolejność jest przypadkowa.



Film, który zdecydowanie należy do moich ulubionych, jest to
 piękny romans/dramat, który

opowiada naprawdę niesamowitą historie. Napewno również daje do myślenia.

Główni bohaterowie filmu – Hazel (Shailene Woodley) i Gus (Ansel Elgort) to nastolatkowie, którzy mimo młodego wieku musieli stawić czoła przeciwnościom losu. Ona – szesnastolatka ze zdiagnozowanym rakiem i nadopiekuńczymi rodzicami, on – były koszykarz, któremu świat się zawalił, gdy amputowano mu nogę. Poznali się na spotkaniu grupy wsparcia dla chorych na raka. Oprócz ciężkich doświadczeń połączyła ich miłość do książek. Dziewczyna pragnie poznać autora ulubionej powieści, Petera van Houtena (Willem Dafoe), jednak mimo prób kontaktu, spotkanie nie doszło do skutku. Jednak Gus nie poddaje się łatwo. Udaje mu się skontaktować i zdobyć zaproszenie na spotkanie z pisarzem w Amsterdamie. Postanawia jako towarzyszkę podróży zabrać dziewczynę. 
"Tak cie pochłania bycie sobą, że nawet nie masz pojęcia jaka jesteś nadzwyczajna. 


Nastoletni Thomas (Dylan O'Brien) budzi się w ciemnej windzie, nie pamiętając niczego. Trafia do tajemniczej Strefy: obszaru zamieszkanego przez kilkudziesięciu innych chłopców, którzy dostali się tam w identyczny sposób. Ogromny mur otaczający teren rozchyla się każdego ranka, otwierając przejście do labiryntu. Najstarsi mieszkańcy usiłują znaleźć wyjście od dwóch lat. Nowa nadzieja pojawia się wraz z dziewczyną, Teresą ), która trafia do Strefy w śpiączce, ściskając w dłoni tajemniczą notatkę. Film trzyma w napięciu aż do samego końca. A co najlepsze łączy niesamowicie jego fanów, którzy tworzą niesamowity fandom "Streferów".










Cierpiąca na chorobę Alzheimera Allie mieszka w domu opieki społecznej. Nie pamięta wydarzeń z przeszłości, nie rozpoznaje nawet członków rodziny. Jej mąż Noah nie rezygnuje jednak z walki o żonę i stara się pomóc jej odzyskać utracone wspomnienia, niestety na próżno.

W końcu decyduje się on każdego dnia czytać jej na głos historię miłości dwóch młodych serc, która porusza Allie do głębi. Nie zdaje sobie ona jednak sprawy z tego, że jest to ich własna historia. Młodziutka Allie, bogata dziewczyna z miasta, poznaje podczas wakacji spędzanych w Seabrook (Karolina Północna) niezamożnego i nieokrzesanego chłopca z prowincji Noaha. Nastolatkowie zakochują się w sobie i pomimo dzielących ich różnic szybko dostrzegają, że łącząca ich miłość jest wyjątkowa i rozkoszują się beztroskim i ekscytującym latem na wsi. Jednak rodzice Allie z niepokojem przypatrują się ich związkowi. Kiedy zauważają, że dla Allie to uczucie jest czymś więcej niż tylko letnim romansem, niezwłocznie zabierają ją z powrotem do miasta. Każdego dnia przez cały rok Noah pisze do ukochanej romantyczne listy.



Kiedy Rebecca opuściła rodzinny dom, myślała, że wraz z nim pozostawiła za sobą lęki z dzieciństwa. Dorastając, nigdy nie miała całkowitej pewności, co było prawdziwe, a co nie, zwłaszcza kiedy gasły światła. Teraz jej młodszy brat, Martin, jest świadkiem tych samych niewyjaśnionych i przerażających sytuacji, które kiedyś wystawiały na próbę jej zdrowie psychiczne i zagrażały bezpieczeństwu. Przerażająca istota w tajemniczy sposób związana z matką rodzeństwa, Sophie, ponownie pojawiła się w ich życiu. Tym razem jednak, w miarę jak Rebecca zbliża się do odkrycia prawdy, nie ma wątpliwości, że ich życiu zagraża niebezpieczeństwo... zwłaszcza kiedy gasną światła












Nowy Jork, koniec XIX wieku. Peter Lake (Colin Farrell) jest irlandzkim rzezimieszkiem. Pewnego dnia, plądrując kolejny dom, spotyka jego piękną mieszkankę, Beverly Penn (Jessica Brown Findlay). Między dwójką bohaterów rodzi się wielkie uczucie. Miłość, zbrodnia, śmierć i odwieczne
pragnienie, by zatrzymać czas. Przyznam,że na sam koniec filmu płakałam jak bóbr. Ale przyznam, że jest faktycznie niesamowity i opowiada cudowną histoirię


















A na sam koniec mam prośbę o poklikanie w linki, które są poniżej, bo szykuje dla was mały konkurs, także kochani liczę na Was! 








27 komentarzy:

  1. Film "Gwiazd naszych wina" widziałam i jest jednym z moich ulubionych. Po prostu piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory nie obejrzałam więźnia labiryntu a niby cały czas o tym pamiętam :D Resztę oglądałam i w 100% się zgadzam z wyborem :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam prawie wszystkie z wymienionych przez Ciebie filmów. Jesień jest fajna dopóki caly dzień możesz przesiedzieć w domu pod kocem, pijąc kakao i ogladajac serial lub czytając książkę. Opadajace liście daja piekny obraz świata, ale niestety deszcz i zimno pozbywa jesieni calego uroku. Niestety... :C poklikalam w linki! Fajny post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Też bardzo lubię Więźnia Labiryntu, Gwiazdy już obejrzałem i niedługo zobaczę pozostałe filmy. Nie umiem liczyć czy napisałaś tylko 4 filmy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie oglądam Więzień Labiryntu, wydaje się całkiem okej :D Co do reszty filmów nie widziałam żadnego, choć od jakiegoś czasu mam zamiar obejrzeć "Kiedy gasną światła" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana są cztery filmy ;)
    Gwiazd Naszych Wina
    Więzień Labirynt
    Kiedy Gasną Światła i Pamiętnik ❤
    A sam post jak zawsze super ❤
    Pozdrawiaam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana są cztery filmy ;)
    Gwiazd Naszych Wina
    Więzień Labirynt
    Kiedy Gasną Światła i Pamiętnik ❤
    A sam post jak zawsze super ❤
    Pozdrawiaam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam film Gwiazd naszych wina, ale przeczytałam też książkę :) Cudowne! Poklikałam :)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście kliknięte, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Więzień Labiryntu!*.* polecam film jak i książkę (wszystkie części) <3
    poklikane

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam tylko pierwszy film :D Ciekawe propozycje. Oczywiście, pomagam-klikając. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądałam wszystkie :D niektóre baaardzo mi się spodobały! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post !
    Follow me <3
    http://amylifestyleadress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post !
    Follow me <3
    http://amylifestyleadress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. już wiem co będe dzisiaj oglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie filmy oglądałam i muszę stwierdzić, że masz dobry gust! Uwielbiam te filmy ;)
    best-frieend.blogspot.com ~zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam żadnego z tych filmów, ale najbardziej podoba mi się Pamiętnik i Zimowa Opowieść, na pewno obejrzę tej jesieni lub zimy ;)Również dodaję do obserwujących :D

    OdpowiedzUsuń
  18. GWIAZD NASZYCH WINA to piękny, poruszający film :)
    Ja polecam Ci NAJDŁUŻSZĄ PODRÓŻ I HOLIDAY :)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do wspólnej obserwacji- zaobseruj, a odwdzięczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealnie trafiony post! Planuje jutro zabrać się właśnie do obejrzenia jakiegoś filmu i nie widziałam "Kiedy gasną światła" i muszę przyznać, że zainspirowałaś mnie do obejrzenia tego filmu! Masz rację "Pamiętnik" to cudowny film, chyba jeden z lepszych jakie widziałam w życiu.
    Chętnie zaobserwuję!
    W wolnej chwili zapraszam: http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. dwóch ostatnich filmów nie widziałam, ale pozostałe uwielbiam! <3 jesień to idealna pora na kinomaniactwo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ,,Pamiętnik" - piękny film <3

    OdpowiedzUsuń
  22. "Kiedy zgasną światła" dobry horror ,podskoczyłam na nim kilka razy ze strachu ;P

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.