piątek, 11 listopada 2016

Time for kawai style + GIVEAWAY

Kawaii - to z japońskiego "miły, słodki, ładny". Zwrot często używany przez blogerki, które piszą o mandze i anime. Takie jest dokładne tłumaczenie. Przyznam szczerze, że nie mam praktycznie nic wspólnego z tym stylem, jednak momentami się waham, czy nie założyć czegoś różowego. Jednak dzisiaj zamiast postu o tym, czy lubię anime i tym podobne?   Chciałabym przedstawić Wam parę gadżetów ze strony Japan Candy Box. Wielu z Was może zastanawiać się co to dokładnie jest, więc z przyjemnością Wam wytłumaczę. Jest to comiesięczna subskrypcja japońskiego "pudełka niespodzianki". Nigdy nie wiemy co kryje się w środku i w sumie jest to całkiem ciekawe.  A na samym dole, jest kolejny GIVEAWAY dla Was, także mam nadzieję, że spełniając wymagane zasady. Wygracie swoje własną kawaii nagrodę.  A niżej zaprezntuje Wam co sama dostałam.

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Należy wykonać wszystie zadania podane niżej.

a Rafflecopter giveaway

39 komentarzy:

  1. WOW! Zawieszka jest przesłodka! Również mamy z nimi współpracę i polecamy! ^^ Chciałybyśmy spróbować tych słodkich puchatków ^^ Bierzemy udział w rozdaniu ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa!
    Nigdy wczesniej nie słyszałam o tej firmie, a dają naprawde ciekawe rzeczy. Urocze i słodziutkie! ;)
    Powodzenia każdemu w rozdaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko! To jest tak słodkie, że aż dostałam cukrzycy *^*
    A nie zaraz.... już ją mam XDD
    Dobra to cukier mi skoczył!

    Chcesz mnie zabić? XD

    Kocham naklejki,
    chcę tych naklejek
    potrzebuję tych naklejek! *O*

    Pozdrawiam! XD
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale widzę ciekawe rzeczy ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne, kolorowe rzeczy mają :D uwielbiam takie
    Zapraszam na mojego bloga thediize.blogspot.com (jeśli dodasz komentarz to będę wpadać częściej do Ciebie, bo tak mi łatwiej) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post i rzeczy pierwszy raz spotkałam się z czymś takim więc za bardzo nie wiem co napisać
    Pozdrawiam
    http://cottonon.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Nice giveaway and they look so kawaii, I really love them ^^. If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this! Everything's so cute :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Woww! Ten lód na patyku(?) mega mi się podoba! Twoje gadżety są super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejciu, jakie to wszystko urocze! *o*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te słodycze są super! :)
    Zawsze jest coś ciekawego w środku!

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/11/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, cudowne! Uwielbiam takie cukierkowe i kolorowe przedmioty w stylu Kawai :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, you have a great style! Have a nice weekend love!!

    PS: Follow each other? Let me know! ♥
    http://marymariastyle.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. sweet *.*
    nigdy nie słyszałam o takim czymś, naprawdę super :)

    pozdrawiam
    http://inspirujace.eu/witaj

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie rzeczy są super. Kiesyś słyszałam o tej firmie jest bardzo fajna.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. przesłodkie są te rzeczy takie sweetaśne:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten lodzik jest przeuroczy:)
    https://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile słodkości na jednym zdjęciu! *-* Obserwuję Twojego bloga i mam nadzieję, że również zaobserwujesz mojego bloga : iobiektywwsercu.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale urocze zdjęcia! :D
    Obserwuję :)
    http://allicestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te rzeczy, a zegarek super!! :)
    mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pytałaś o obserwację. ja już i czekam na rewanż :) Pozdrawiam!
    mój blog: http://polanddiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie urocze :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cute things! Awesome giveaway ***
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś zajmowałam się tworzeniem biżu z modeliny i kawaii było u mnie non stop :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Słowo "kawai" chyba już do polskiego przeniknęło na stałe ;P Powodzenia biorącym udział w konkursie!
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć, pamiętasz o AKCJI POCZTÓWKA? <3
    SPRAWDŹ E-MAILA :*
    Xnevaeh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta zawieszka do kluczy bardzo mi się podoba. Jest urocza *.*
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawieszka do kluczy mega słodka, bardzo podobają mi się też naklejki - idealne na mój zeszyt! :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. So cute idea!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC and Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.