piątek, 2 grudnia 2016

Blogmas #1 - What we can buy for our family and friends for Christmas?


Cześć!
Pewnie już wiecie, że zbliżają się święta, oraz Mikołajki i wiem, że w tym roku chciałbyś kupić coś niesamowitego swoim najbliższym, dlatego właśnie stworzyłam ten post. To nie jest taki trudne jak myślisz spokojnie. Z tym zbiorem na pewno trafisz w idealne upominki dla najważniejszych dla Ciebie osób.


1. Paletki cieni - dla każdej kobiety czy nastolatki to zdecydowanie świetny pomysł. Ceny są całkiem przystępne, a mogą sprawić naprawdę wiele radości. Paleta kolorystyczna jest teraz naprawdę szeroka, więc zawsze można znaleźć coś odpowiedniego dla wszystkich. Jednak ten prezent nie będzie odpowiedni dla osób, które nie wykonują makijażu oczu. Chociaż kto wie, może właśnie po otrzymaniu takiego podarunku obudzi się ukryty Picasso makijażu.

2.,3. Pomadki - szczególnie te Kylie Jenner stały się ostatnio popularne, a chyba każdy słyszał już nawet o kilku kolorach. Pomadki są trwałe i niektóre odcienie są naprawdę ładne. Jednak cena też jestem ciekawa, dlatego niektórzy kupują zamienniki, ale są jeszcze produkty do ust firmy Golden Rose, które również są warte polecenia.

4. Tangle Teezer - jeżeli ktoś nie posiada tej "magicznej" szczotki to naprawdę super pomysł na prezent. Każdy ma dość wyrywających włosów wraz za każdym pociągnięciem szczotki. Możemy kupić ją w miejscowej drogerii - np. w Rossmanie.

5. Perfumy - to naprawdę miły prezent, o ile znamy osobę, której kupujemy podarunek. Jeżeli nie trafimy z zapachem może być naprawdę kiepsko. Także, jeżeli nie jesteśmy do końca pewni lepiej zdecydować się na zakup czegoś innego.


6. Kula do kąpieli - mydło to nie najlepszy pomysł na prezent. Jednak kula do kąpieli, przy której można się zrelaksować to już lepsza idea. Cena takiej kuli jest naprawdę mała, a może komuś poprawić humor po ciężkim dniu.

7. Lakier do paznokci - Każda kobieta maluje paznokcie, więc teraz nawet w tych miejscowych drogeriach możemy dostać wiele świetnych kolorów jak i firm produkujących te produkty. Jednak odżywka to również świetny pomysł!

8. Torebka - jeden z lepszych prezentów. Oczywiście wiadomo nie musi być to nie wiadomo jaka torba, wystarczy, żeby spodobała się osobie, której dajemy prezent.

9. Case - ostatnio zauważyłam, że co raz więcej osób nosi case'y na telefonach. A pojawia się co raz więcej ciekawych wzorów. Może warto zainwestować właśnie w taki podarunek, który będzie ładnie wyglądał, a jednocześnie chronił nasz smartfon.

10. Pędzle to również świetny pomysł. Fakt, może nie każdy maluje się na co dzień, ale po już tydzień po Bożym Narodzeniu nadchodzi Sylwester a w tę noc każdy chce cuć się niesamowicie

11. Szalik - zima w Polsce nie jest jakaś potwornie mroźna, jednak wytaczająca zimna, żeby zmarznąć czekając na autobus na przystanku. Taki stylowy szalik/ komin chociaż trochę nas ogrzeje i może trochę uchroni od przeziębienia. Dostępny jest w wielu sklepach odzieżowych.


Większość naszych bliskich czy przyjaciół może należeć do fandomów, a prezenty z wizerunkiem osób, które są dla nas autorytetami może sprawić ogromną radość. Wiele takich gadżetów jest dostępnych w polskich sklepach internetowych. Ja większość zdjęć i produktów podebrałam od strony http://fan.kukiczo.com/.

12. Case - Ta obudowa na telefon z wizerunkiem Ashtona Irwina perkusisty zespołu 5 Second of Summer na pewno sprawi wielką radość członkowi fandomu 5SoS.

13. Kubek - Jest i coś dla fanów książki "Harry Potter" autorstwa Kerry Smith. Dla miłośników tej o to powieści poranki, podczas których będziemy pić na przykład herbatę z tego naczynia staną się o wiele milsze.

14. Plecak - To naprawdę przydatna rzecz w końcu nie bez powodu większość uczniów nosi go na plecach. A skoro może mieć logo naszego ulubionego zespołu to umili pakowanie książek do szkoły.

15. Piórnik - One Direction to chyba najpopularniejszy boysband XXI wieku, który uwielbiają miliony nastolatek. A piórnik dla prawdziwej Directioner to strzał w gorącą 10!

16. Płyta - Justin Bieber to idol nastolatek na całym świecie. Jego płyty naprawdę szybko się sprzedają, co tylko podbija mój argument, że jego płyta dla Belieber to również udany podarunek.

17. Poduszka - Years&Years to już mnie znany zespół, jednak poduszka z ich logiem to super prezent dla prawdziwego fana. Może w końcu przyśnią nam się jakieś sny z idolem, które się spełnią.


18. Zegarek - to świetny prezent to coś świetnego dla każdego mężczyzny. W obecnych czasach możemy znaleźć model, który będzie pasował do każdego gustu.

19. Pasek - to całkiem dobry pomysł na przydatny podarunek.

20. Skarpety - Niby oklepany prezent, ale kolorowe skarpety w tym sezonie robią furorę, szczególnie do garnituru.

21. Koszula lub krawat - To w sumie fajny upominek, bo na pewno się przyda na jakieś specjalne wyjścia albo nawet na co dzień do pracy.


22. Puzzle - jeżeli lubicie wraz z mężami, ojcami czy braćmi to puzzle to świetne rozwiązanie na długie zimowe wieczory.

23. Jeżeli osoba, której dajecie ten prezencik lubi gotować i akurat potrzebuje patelni to właśnie to będzie idealnym rozwiązaniem .

24. Gry planszowe - Kolejna rzecz na długie zimowe wieczory, dzięki której możemy zintegrować się z kochaną rodziną.

25. Szkło - Kubek czy nawet kieliszki to użyteczny ciekawy prezent, a na dodatek łatwo dostępny.

Mam nadzieję, że mój pierwszy blogmas się podobał oraz, że ułatwiłam wam wyszukiwanie prezentu dla kogoś bliskiego. Jednak pamiętajcie proszę, że podczas świąt prezenty nie są najważniejsze, liczy się tylko to, aby miło spędzić czas z rodzinką. Upominki to tylko dodatek.

27 komentarzy:

  1. Mój facet wie co ma mi kupić - książki haha :D kosmetyków mam w brud (dużo testuje z neta i wygrywam), a książki kocham. wygrałam ostatnio bon do empiku na 200 zł i miałam kupić książki, ale dla dziecka chce kupić 2 zestawy lego duplo i dla siebie skromnie 2 książki (a nie 8 tak jak było w planie) :D.

    bardzo dobrym pomysłem są puzzle ! no kocham układać, ale niestety nie mam jak, nie mam miejsca :( . Jak kogos dobrze znamy to faktycznie fajnym pomysłem jest coś dać z ulubionym zespołem , książką itp. mam koleżankę - fanka Pottera, a teraz dużo sie slyszy o jakiś notatnikach z domami Hogwartu :D .

    Im więcej oglądam takich zdjęc - swoja droga przepiękne zdjęcia - to stwierdzam, że wszystko mi potrzebne i chce to miec :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wsrod tego zbioru jest mnostwo rzeczy, ktore ja sama chcialabym dostac na swieta hahaha
    np paletka cieni, pomadki Kylie, perfumy, kubek HP, ksiazke, prosty, czarny a zarazem stylowy zegarek.
    Dla mnie kupowanie prezentow jest ogromnym problemem, nigdy nie wiem czy to co kupie, badz juz kupilam spodoba sie komus. boje sie ich reakcji. Na szczescie jeszcze nikt nie powiedzial mi, ze jest niezadowolony z moich upominkow.
    Tym wpisem podsunelas mi kilka pomyslow, dzieki :)

    http://nastolatka-za-granica.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry post, akurat na zbliżające się mikołajki.
    Mi się bardzo podobają kreatywne pomysły, ale też praktycznie prezenty.
    Najlepiej się robi zakupy, gdy się dobrze zna daną osobę :)
    Fajne pomysły od ciebie :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że dodałaś ten post tak późno, ja już dawno zaopatrzyłam się w prezenty na mikołajki, ale może na Boże narodzenie skorzystam :)
    Idealne pomysły, sama lubię dostawać perfumy, zegarki, czy też biżuterię, chociaż ostatnio mam też bzika na punkcie pluszaków :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pomysły!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  6. Tę paletkę(czekoladkę) kupiłam swojej siostrze rok temu i bardzo sie jej podobała :)



    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie widziałem takiej serii w blogach, super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny post, na pewno skorzystam z tych pomyslow przed swietami, bo na mikolajki juz mam :)

    http://sloncezachmura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pomysły, ja jakoś nigdy nie wiem co kupić na święta :D Twój post jest pomocny ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zrobiłam post co kupić na świeta jednak twój jest bardzo fajny tak trzymaj :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz naprawde świetnego bloga! Obserwuję i liczę na to samo, zapraszam: http://katrislook.blogspot.com/?zx=1eb1c7717febb07

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne, uniwersalne zestawy prezentowe ;P
    jak coś zapraszam do siebie, do udziału w świątecznym konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przedstawiłaś wiele ciekawych propozycji ;)
    No, nie każda kobieta maluje paznokcie, chociaż ja np. nie wyobrażam sobie ich nie malować :D
    "Picasso makijażu" nie wydaje mi się być wzorem do naśladowania. Jego rysunki były dosyć koślawe ;)
    Hmm nie znalazłam tutaj prezentu dla chłopaka, ale rozważę gry planszowe.
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo nie jestes w stanie wynaleźć prezentu dla każdego, a z Picassem chodziło mi o to, że jest wielkim artystą, a nie o jego prace :D

      Usuń
  14. Zdecydowanie kupiłaś mnie fandomowym zestawem prezentów, szczególnie tym case'm! *o*
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dla moich najbliższych lubię robić coś własnoręcznie - od serca :>
    Pozdrawiam, Nataliusz

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe pomysły! Osobiście wolę prezenty bardziej spersonalizowane:)

    OdpowiedzUsuń
  17. szczotkę TT polecam, ale jedynie w tej kompaktowej wersji z zamknięciem. Nie niszczy się przy codziennym noszeniu jej w torebce ;)
    http://myplacetoreturnto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. O pędzle i szalik poprosiłam mamę na Mikołajki, haha :D Ale pomadki Kylie też mi się bardzo marzą. *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły <3 jeśli chodzi o zamienniki kylie to chyba najbardziej podobne są lip kity z Lovely ;*

    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pomysły na prezent :D
    http://treamicii.blogspot.com/2016/12/systematycznosc.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne pomysły. Chyba nie skorzystam bo kupiłam już generalnie wszystko ;)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pomysły, niektóre niby niewielkie, ale jak mogą komuś sprawić radość!
    xoxo,
    Proszę o pomoc w klikaniu linków:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2016/12/beautiful-lady-autumn-gamiss.html

    OdpowiedzUsuń
  24. o jejku ile cudownych pomysłów na prezent! <3 muszę Ci kochana powiedzieć, że spośród wszystkich blogowych pomysłów na prezent, a w tym roku przeczytałam takich postów z conajmniej 50, to Twój jest najlepszy!:) bo u każdego sie powtarzało to samo i zaledwie kilka pomysłów, a Ty dobrałaś takie rzeczy, które faktycznie sie przydadzą i spodobają, a do tego jest tych pomysłów dużo wiec jest z czego wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo miło mi to czytać! <3

      Usuń
  25. Ja też uwielbiam kule do kąpieli. Fantastyczne kształty i od razu chce się używać <3

    Dziękuję za komentarz! Zapraszam częściej ♥
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.