sobota, 17 grudnia 2016

BLOGMAS #2 - Where's the true magic of Christmas?


Święta Bożego Narodzenia to magiczne dni, ale dlaczego zapominamy o tym, że te święta nie powstały tylko do kupowania prezentów. Adwent to czas przygotowania na spotkanie z Jezusem, a nie wyścigi na co raz to lepsze podarunki. Co raz częściej idąc olsztyńskimi ulicami przypadkiem słyszę jak ludzie dyskutują między sobą o świętach, a raczej o rzeczach jakie dostaną pod choinkę. Szczerze mówiąc jest to przykre. Czas leci, a adwent jest kojarzony tylko z kalendarzem, który otwieramy dzień w dzień. Nie tak to miało wyglądać! Czasy się zmieniają, ale dlaczego zapominamy o Bogu?


 To nie jest odpowiedni czas na szerzenie nienawiści tylko czas na to, żeby spełniać jak najwięcej dobrych uczynków. A te wszystkie piosenki czy filmy są tylko klimatem świąt, a nie jego prawdziwą magią. Zamiast latać za prezentami spędźmy trochę czasu z naszą rodziną, która jest dla nas najważniejsza. Proszę nie zapominajmy o naszych bliskich, bo nie wiadomo jak to wszystko potoczy się w przyszłym roku...

Także kochani mimo, że ten post jest króciutki to chciałabym Was prosić,żebyście  znaleźli chwilę dla Boga i rodziny, poszli do spowiedzi czy komunii i jeżeli kogoś ostatnio zranili - abyście za dość uczynili oraz przeprosili.  A ja chciałabym Was przeprosić za to, że ostatnio nie było blogmasów, ale niestety nauka jest dla mnie ważniejsza niż blog.

20 komentarzy:

  1. przepiekne zdjęcia <3! Uwielbiam ten klimat świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie w święta najważniejsi są bliscy, niestety z roku na rok widzę, że święta już nie ciszą mnie tak samo jak wtedy, gdy miałam 5 czy 6 lat... szkoda, ale może kiedyś będzie inaczej!
    W mojej rodzinie też nie stawiamy na prezenty pod choinką, a jeśli już to tylko na wykonane własnoręcznie, takie coś cieszy najbardziej, pozdrawiam! http://c0deinecutie.blogspot.com=

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nigdy nie przepadałam za świętami, ale to tylko dlatego, że nie miałam możliwości spędzić ich ze swoją rodziną... Skomplikowana sytuacja. W tym roku jednak przeprowadziłam się z powrotem do rodzinnego miasta i nie mogę się doczekać! Postanowiłam nawet wysłać kartki świąteczne - niby nic, ale mam nadzieję, że będzie to miła niespodzianka dla adresatów <3
    I to jest właśnie moja własna mała magia świąt :)
    Pozdrawiam :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/pomys-na-prosty-make-up-dla-brazowych.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie zapominam o tym, że święta to nie czas prezentów, a czas śpiewania kolęd i oczekiwania na przyjście pana Jezusa. Dla mnie zawsze prezenty wtedy schodzą na boczny tor. Strasznie inspirujące zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądrze napisane!
    Rodzina jest najwazniejsza!
    http://olgv-kos.blogspot.com/2016/12/dwulicowosc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt. Mądry post :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie raczej nie zapominają o rodzinie, tylko w większości ta miłość zanikła - to moje zdanie. Myślę, że dużo ludzi się spotyka z przyzwyczajenia, bo tak trzeba. Już nie ma tej prawdziwej magii świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta to dla mnie osobiście czas miłości i czas rodziny i tak w tym roku będzie, jak zresztą zawsze, tylko w nieco bardziej okrojonym składzie, bo kilka dni temu zmarł mój dziadek i będzie kolejne puste miejsce przy stole. ;/
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to napisałaś. Niestety zaliczam się do ludzi, którzy żyją w biegu. Masz rację czas się zatrzymać i pomyśleć nad całym życiem. Jeszcze nie jest za późno bym zrobiła kilka dobrych uczynków :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham twojego bloga i wiesz o tym <3

    OdpowiedzUsuń
  12. krótko i treściwie! nazwałaś rzeczy po imieniu :) piękne zdjęcia!!! <3

    pozdrawiamy www.studentkinapropsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Tobą w stu procentach. W Boże Narodzenie liczy się spotkanie z Bogiem naszymi bliskimi, a nie rzeczy materialne.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham święta :)
    inspiracje są cudowne

    http://wa-kowalska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze napisane! Ja najbardziej cieszę się na spędzanie czasu z najbliższym a nie na prezenty ☺️ Zapraszam do mnie www.tworzacnaszswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, to cudowne, że ktoś jeszcze pamięta po co są tak naprawdę święta. Spędźmy te święta w gronie rodzinnym i doceńmy tych, których mamy poprzez ofiarowanie im swojego czasu :)
    Pozdrawiam :)
    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/12/jak-zarzadzac-czasem.html
    najnowszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała refleksja! Tak trzymaj! Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post <3
    Tak jak inni kocham święta :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.