wtorek, 27 grudnia 2016

BLOGMAS#4 - After Christmas



Co prawda już po świętach ale seria blogmasa będzie na moim blogu do końca grudnia 2016 roku. I mimo, że zostało już mało czasu, naprawdę, miło będę wspominać te posty. Jestem zadowolona  z tego rocznych świąt, mimo, że spędziłam je w malutkim gronie to i tak było naprawdę fajnie. Pewnie zauważyliście, że zdjęcia zamieszczane na blogu są o wiele lepszej jakości, zawdzięczanej oczywiście prezentowi, który dostałam pod choinkę.


Marzenia się spełniają, 3 lata wyczekiwałam lustrzanki i w końcu znalazła się pod moją choinką i jest idealna. Nie jest może warta 20 tysięcy złotych, ale jest moja i tylko moja. Nawet nie wiecie jak się cieszyłam robiąc pierwsze zdjęcia w domu. A dzisiaj wraz z moją koleżanką poszłyśmy w plener. Jednak zdjęcia, które ja wykonałam ukażą się, dopiero za kilka dni.


Powiem Wam, że wybranie sobie takiego prezentu było świetnym pomysłem - w końcu wychodzę z domu i robię coś innego niż siedzenie w telefonie, a na dodatek świetnie się przy tym bawię. Pamiętam, żeby wcześniej wyjąć baterię i je naładować.  Potwornie się cieszę, że w końcu bardziej się rozwinę w tym kierunku.

Co prawda notka jest luźniejsza, ale jest szczera. Czasami fajnie tak usiąść i napisać "co tam?". Ale spokojnie w nowym roku startujemy z nowymi przemyśleniami, i relacjami z wyjazdów. Ale jak jeszcze tak rozmyślając to potwornie się cieszę, że odnalazłam coś co naprawdę lubię robić i sprawia mi to przyjemność. Pasja to jest jednak coś najwspanialszego co tylko może być, bo jeżeli czujesz, że to to w końcu jesteś szczęśliwy. A co u Was jesteście zadowoleni z tegorocznych świąt i prezentów?

11 komentarzy:

  1. OO to świetnie że dostałaś lustrzankę na święta :) Całkiem przydatna rzecz zwłaszcza jeśli ktoś lubi kreatywność i fotografie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia.
    Zazdroszczę lustrzanki, ja na moją zaczęłam odkładać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej gratuluję lustrzanki :D ja swoją planuję kupić w przyszłym roku, ponieważ w tym chcę kupić samochód :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, że masz lustrzankę :) Ten rok był wspaniały.
    Cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swoj blogmas zakończyłam jednak po 24 postach w Wigilię, na Święta zrobiłam sobie wolne. :) zdjęcia widać, że mają dobrą jakość, trochę Ci tej lustrzanki zazdroszczę, ale liczę, że kiedyś kupię sobie swoją. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że dostałaś lustrzankę.Sama też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja może zacznę sobie powoli zbierać na lustrzankę, chociaż ostatnio zastanawiałam się nad fotografią analogową ;3
    Bardzo fajne zdjęcia! Miłej zabawy z nowym aparatem ;D
    sleep0walker.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że Twoje marzenie się spełniło! Ja swoją pierwszą lustrzankę dostałam rok temu ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog! <3
    Zapraszam do mnie! :) http://mydailylifeinpill.blogspot.com/.../wprowadzenie.html

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.