piątek, 17 lutego 2017

Chinese Openbox

Ostatnio pytałam Was na moim instagramie oraz snapchacie (@sharpeeeofc), jakie posty chwielibyście zobaczyć na moim blogu, powiedzieliście, że coś luźniejszego, więc o to na Wasze życzenie pojawia się luźniejszy post. Stwierdziłam, że skoro przyszła mi część paczki to pokażę wam i napiszę co warto kupić, a czego nie warto nawet oglądać. No dobra... oglądać zawsze warto.


Pierwszą rzeczą, która Wam przestawię jest sweter z chokerem, który ostatnio podbija serca blogerek i vlogerek. Zamówiłam go tylko dlatego, że nie widziałam go nigdzie wcześniej w Polsce, a nie powiem przykuł moją uwagę. Zamki, które wszyte są do sweterka naprawdę się rozsuwają, a nie są tylko "atrapą".



Drugą rzeczą ze sklepu Zaful jest strój kąpielowy, który również jest bardzo ładny. Od razu jak zobaczyłam go na stronie pomyślałam, że muszę go mieć i tak o tuż się stało.


A ostatnią rzeczą (jak na razie) jest torba, która naprawdę mi się sprawdziła podczas ferii jak i roku szkolnego, gdzie nosiłam w niej książki. Obawiałam się ,że nie wytrzyma za długo, bo ma szef przeprowadzony przez środek, ale po miesiącu jest jak nowa.




Kolejną rzeczą, którą zamówiłam był gumowy przyrząd do mycia pędzli (nie mam bladego pojęcia jak się to nazywa w praktyce). Jednak jest naprawdę godne polecenia, bo w końcu jakoś łatwo i skutecznie można umyć pędzelki.


A teraz chciałabym wam pokazać mojego ulubieńca, którego polecam każdemu. Niby zwykły T-shirt, a jednak jest tak mięciutki, wygodny, że nawet można w nim spać. Uwielbiam go, naprawdę.



Wiecie jak trudno, czasami na tych stronach znaleźć jakieś perełki, które naprawdę będą godne polecenia? Czasami to jest naprawdę trudna sprawa. Ale przy tym zamówieniu miałam tylko jedną rzecz, która jest po prostu okropna (ale o tym później). A tu natrafiłam na taką piękna bomber'ke. Ma ona naprawdę ciekawe naszywki i jest wykonana ze świetnego materiału.

Zamówiłam również ozdobne ramiączka do biustonosza, ale okazały się jakąś porażką i nikomu ich nie polecam, były one związane na jakieś czerwone tasiemki, zdecydowanie różnią się od tego co było przedstawione na zdjęciach, także nie kupujcie ich, chyba, że chcecie się tylko z nimi męczyć to już wasza własna ręka.


Następną rzeczą jest bluzka z dziurami na ramionach, która jest naprawdę wygodna, jednak szkoda, że jest niestety za krótka. Sięga on przed pępek, co niestety jest trochę za mało, ale myślę, że i tak będę ją nosić.



Zamówiłam jeszcze pierścionki, które mogliście widzieć w wcześniejszych postach, oraz bransoletki, jeżeli więc jesteście zainteresowani, żeby dowiedzieć się jak wyglądają to kliknijcie w linki a wszystko okaże się jaśniejsze niż kiedykolwiek :D.

30 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten swwterek :)
    Masz swietny gust !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega fajne ciuchy szczególnie ta bluzka i bomber'ka...cudowny post
    http://thecloudybrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz mi napisać czym myjesz pędzelki? :) Masz jakiś sposób, aby nie zniszczyć włosia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc używam właśnie wyżej przedstawionego produktu i używam szamponu z olejkiem araganowym, a pędzeki są jak nowe !

      Usuń
    2. Pędzelki koleżanki z hakuro po umyciu lekkim szamponem trochę straciły, dlatego pytam zanim swoje umyje :D

      Usuń
  4. To coś do mycia pędzli też mam, fajne, bo szybciej mi idzie całe "pranie" ich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest idealny,a bomberka cudowna. Ślicznie w tym wszystkim wyglądasz.
    zapraszam: www.potatohead.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się sweterek z chokerem, mimo że nie jestem fanką chokerów! Widać, że zakupy byly udane. Tylko te ramiączka... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torba :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też czekam na taki sweterek z chokerem, tylko że w innym kolorze :D Ozdobne ramiączka też zamówiłam... no i już zaczynam żałować :/
    Mam taką bluzkę z wycięciami na ramionach, tylko że w kolorze białym i bardzo ją lubię :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie świetne rzeczy!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę nie na temat, ale skad masz te super pędzle?<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna pędzle są z gamissy a drugie z zafula były w poprzednim poście :)

      Usuń
  11. Bluzka z dziurami na ramionach i bomberka skradły moje serce! No po prostu się w nich zakochałam. Świetny post kochana, będę zaglądała do ciebie częściej.
    Zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam t-shirt tylko w odcieniu różu ;) Sweter z rozcięciami wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweterek wyglądał na ładniejszy niż w rzeczywistości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy. Super jest ten pędzelek. Zakochałam sie w tym bluzce ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy, sama mam ten sweterek z chokerem, ale w wersji khaki :)
    Torebka jest super, chyba sobie zamówię, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam podobną torebkę i również miałam lekki "problem" ze szwami. Udało mi się nakłonić mamę żeby je wzmocniła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybrałaś naprawdę ciekawe rzeczy. Ten sweterek wygląda świetnie ale jest troechę nie w moim typie.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie urzekła torebka i kostium, jeżeli szukasz dobrych ramiączek to polecam serdecznie Promees :)
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweter z chokerem i kurtka z naszywkami są naprawdę świetne :) Wygląda to bardzo na czasie i sama bym chętnie coś takiego założyła
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweter z chokerem wydaje mi się dziwny taki nie typowy ;D
    Pozdrawiam, Weronika
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tym swetrze z chokerem. Totalnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten sam sweterek z chokerem i biały t-shirt. Oba bardzo lubię. Ogólnie rzeczy ze sklepu zaful praktycznie zawsze mi się sprawdzają. Super haul. Poklikałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.