sobota, 18 marca 2017

Thank You

11 miesięcy temu pisałam post o tym jakie to niesamowite jest to, że założyłam bloga i, że uzyskałam ponad 200 obserwacji, a teraz? A teraz jest ich o 100 więcej. Wow 300 ludzi obserwuje ten blog. NIe ja nadal nie mogę w to uwierzyć.


Szczerze mówiąc udowodniłam dużej ilości osób, że coś potrafię. Początki były trudne. Pamiętam jak moi rówieśnicy śmiali się z tego, że robię coś w Internecie. Co prawda, niektóre posty były głupie, ale czy to od razu był powód do śmiania się? Oni się pośmiali, mi było przykro, ale koniec końców jestem szczęśliwa z tego jak wszystko się potoczyło. I poniekąd dumna? To stało się czymś takim o czym myślę i sprawia mi przyjemność. Nie chciałam, żeby o blogu wiedzieli nauczyciele - chociaż tak niestety jest. Nadal zadziwia mnie to, że najwięcej o moim blogu opowiadałyby osoby, które wcale go nie czytają.


Ale nie o tym mowa, dzisiaj już po raz kolejny, chcę Wam podziękować. Za to, że jesteście, za to, że czytacie, za to, że komentujecie i za to, że wierzycie we mnie, gdy ja sama przestaje. W sumie gdyby nie blog nie poznałabym wielu wspaniałych ludzi. Na dodatek dziękuje, że wchodzicie, bo przyznam to daje niezłego kopa do działania. Po prostu dziękuje, że jesteście!


Mam nadzieję, że razem z moim blogiem będziemy dalej się rozwijać! I podbijać polskie rankingi blogowe, dobra zagalopowałam się. Przyznam, że chciałabym aby blog by sławniejszy. W sumie ciekawe czy kiedyś mi się to uda. Ale i tak cieszę się z tego co mam. I najbardziej dziękuję moim przyjaciołom, którzy są zawsze wtedy kiedy ich potrzebuje!


15 komentarzy:

  1. Wspaniały post. Dalszych sukcesów życzę! :)
    Nie przejmuj się ludźmi którzy mają coś przeciwko temu, że prowadzisz bloga. Rób co kochasz i tyle! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej sukcesów kochana, stać Cię. A ludźmi się nie przejmuj, wszyscy, którzy coś osiągnęli byli wyśmiewani w przeszłości.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze więcej sukcesów Ci życzę! Ładne zdjęcia :)
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ;D Te pełne cyferki zawsze cieszą :D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ah pamiętam swoje 300, takie cyferki a cieszą! :) ja pomalutku zbliżam sie do 500 i mam nadzieję, że sie uda :) a tobie gratuluje i życzę zebyś miała coraz więcej obserwatorów a ja się do tego przyczyniam i zaczynam obserwować :)

    Zapraszam i zachęcam do zostania na dłużej :)
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, ja staram się dążyć do tylu obserwacji. Jak na razie idzie pomalutku, ale coraz lepiej. Wielkie gratulację! Życzę dalszych sukcesów, spełnienia marzeń i coraz więcej obserwatorów.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia *.*
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zyczymy dalszych sukcesów! :) jesli ktoś ma coś złego do powiedzenia na temat bloga czy internetu, nie martw sie :) przyjdzie czas, ze bedzie Ci tego zazdrościł!
    udanego tygodnia
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oj u mnie też się śmiali, nawet nie wiem czy dalej to robią. Ale ja i tak będę zawsze robiła swoje. Przecież nie będę zupełnie inną osobą tylko dlatego, ze komuś to co teraz robie się nie podoba. To by było śmieszne.
    Gratuluje 300 obserwatorów. Prowadzmy swoje blogi tak, aby kiedyś gdy tamci na nie wejdą zaczeli się sami wstydzić.
    Pozdrawiam xxx

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Prowadzenie bloga to nie jest prosta sprawa. Łatwo się zniechęcić, gdy liczba czytelników nie jest od razu kosmiczna, a my nie mamy żadnych korzyści z prowadzenia bloga. Ale wydaje mi się, że systematyczność i ciekawe posty zatrzymają czytelników na stałe <3
    http://psychowacja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie trzeba zwracać uwagi na zdanie innych, ale wiem, że czasami jest to bardzo trudne. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! Obserwuje :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że Twój blog się rozwija a raczej Ty go rozwijasz. Gratuluję tylu obserwatorów :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Życzę dalszych sukcesów i wytrwałości w blogowaniu! Sama dopiero zaczynam przygodę z blogiem i mam nadzieję, że będę wytrwała w dążeniu do celu! :D
    Pozdrawiam,
    Marlena-Mój blog<--KLIK

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.