niedziela, 11 czerwca 2017

Zmiany

Tak, znowu zmieniłam nazwę, znowu zmieniłam adres i tym razem nie będę obiecywała,że więcej się to nie powtórzy, bo to się mija z celem. Jak na razie to mi odpowiada, ale co przyjdzie mi do głowy za rok, czy za dwa, nie wiem. Jednak poinformuje Was, jak będę chciała coś zmieniać.


Męczyłam się ze stara nazwą, bo po pierwsze pisanie 3"e" znudziło mi się, a po drugie nie wiem dlaczego wydawała mi się być dziecinna. Myślałam nad tym dużo i w końcu zdecydowałam się więcej pozmieniać,żeby dobrze się czuć. Pousuwałam też posty, które były pisane na łapu capu i te, które uważałam za słabe. Mam nadzieję, że teraz będzie mi łatwiej pisać.


A i jeszcze jedno, stwierdziłam, że tytuły będą teraz po Polsku, a nie Angielsku, ze względu na to, że nie zawsze da się tak wszystko przetłumaczyć tak łatwo i tak jak bym tego chciała. Teraz to co ważniejsze powstała zakładka "Your Ideas", gdzie śmiało możecie pisać o czym powinnam napisać post. Plusem tego jest to, że możecie dodawać anonimowe komentarze, jeżeli wstydzicie się napisać. Obiecuje, że jeżeli będę miała co napisać na dany temat to to napiszę.


37 komentarzy:

  1. Sara, nie ważne jakie zmiany zajdą na Twoim blogu, wiem, że będzie on pisany z miłością i słowa kierowane będą ze szczerego serca. Jesteśmy z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę się przestraszyłam, gdy zobaczyłam, że blog pod nickiem "SharpeeE" jest niedostępny.
    Rozumiem Cię dobrze. Czasami mamy po prostu potrzebę zmienienia czegoś, byśmy się lepiej czuli, ale to nic złego, to jak najbardziej ludzka rzecz. Wciąż jesteś tą samą Sarą i za to Cię kochamy :). Najważniejsze, że wciąż jesteś sobą.
    Przeuroczy kotek, świetny z niego model. Te zdjęcia są obłędne ^^.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak większość ludzi z mojego otoczenia. Też kocham swoich obserwatorów, a co do kota to złodziejka z niej.

      Usuń
  3. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiasz wszystkie blogi, na które wejdziesz i rzekomo je obserwujesz.

      Usuń
  4. swietne zmiany i super kotek!

    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak się wystraszyłam, gdy zobaczyłam na snapie screena z ,,usunięciem bloga''. MIAŁAM NADZIEJĘ WŁAŚNIE, ŻE ZMIENIŁAS TYLKO ADRES BLOGA, GDYŻ CHYBA KAŻDY TWÓJ CZYTELNIK, ŻE KOCHASZ TU PISAĆ. a MY KOCHAMY CIEBIE.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że takie zmiany są potrzebne. W moim przypadku zmiana nazwy bloga dała mi kopa do działania :)
    Śliczny kotek!
    Obserwuję :) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczy kotka są ziemskie, świetne ujęcia. :)
    Co do nazwy to ważne abyś Ty czuła się z nią dobrze. Myślę, że taka zmiana to tylko na plus, a czytelnicy z pewnością do nowej się przyzwyczają. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, a tam najnowszy post. :)
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru - Amator-ka
    Www.amator-ka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama też mam ochotę co chwilę zmieniań nazwę czy design bloga, ale to chyba normalne. Im więcej mamy w tym doświadczenia tym bardziej chcemy ulepszać to co robimy. Nowa nazwa jest świetna!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję zmian :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zmiany są dobre dla każdego :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zakochałam się w kocie *.* Przeuroczy :) Świetny pomysł z tą zakładką 'Your Ideas' ;)

    In love witch dreams --> MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny kot :)
    Uwielbiam takie kocie spojrzenia ;)
    zapraszam do siebie, może zostaniesz na dłużej? https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiany są dobre, a te na lepsze są fajne:)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutki!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasami warto dokonać jakichś zmian. Jak to mówią " nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło" :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zmiany są czasami potrzebne nie tylko w życiu (ale w sumie jakby nie patrzeć blog to też element życia). Tez zastanawiam się nad zmianą nazwy i pisaniem tytułów postów po polsku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog! Bardzo ciekawy!
    http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zmiany są dobre ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki słodki kotek :) Zmiany w życiu są potrzebne :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. mówią, że zmiany wychodzą każdemu człowiekowi na lepsze :)
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmiany bez wątpienia są nam potrzebne, bez nich nie da się zaskakiwać treścią, jeśli co jakiś czas nasz blog albo my sami nie ulegniemy lekkiemu odświeżeniu.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. zmiany sa ważne, potrafią dodać nam trochę świeżego oddechu niż trwać wiecznie w rutynie :) jeżeli wyszło ci to na lepsze to jak najbardziej zmiana się przydała :)
    Sara świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Czyli podobnie jak u mnie - zmiany :D. Ale super teraz wygląda!
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmiany są potrzebne w naszym w życiu. Mnie zawsze jakoś motywują i pozwalają działać efektywniej niż dotychczas :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere
    PS: Na blogu właśnie trwa konkurs - do wygrania KYLIE JENNER LIP KIT x3
    

    OdpowiedzUsuń
  27. Po mimo tego że zmienisz nazwę adres itp. nie zmieni to Ciebie. Bo zawsze będziesz tą samą Sarą. Jesteśmy i będziemy z tobą

    Zapraszam: https://wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.