czwartek, 31 sierpnia 2017

ONE VERSION

Wiecie co mnie denerwuje? Wiecie - hipokryzja, przemoc... i  jest tego o wiele więcej - jestem dość nerwową osobą. Ale teraz pojawia się kolejna rzecz, która mnie wkurza. (Swoją drogą to straszne, że najczęściej piszę o tym co mnie drażni.) Ludzie się kłócą i okay jest to normalne i naprawdę rozumiem to, że mają inne charaktery, odmienne zdania albo boją się przyznać do popełnionego błędu. Ale po pierwsze - dlaczego wtrącamy się w tą kłótnie, a po drugie dlaczego dajemy poparcie jednej ze stron znając jedną wersje?


Powiem Wam, że kiedyś mój tata powiedział, iż w każdej kłótni nie ma tak, że tylko jedna osoba jest winna. I tak jak na początku się z tym nie zgadzałam - tak teraz z czasem myślę, że faktycznie ma rację. Oczywiście to nie jest tak, że oboje zawinili 50%. Nah, ale jednej może być bardziej winny a drugi mniej. Whatever. Nie wiem dlaczego społeczeństwo ma tendencje do wtrącania się w jakiekolwiek sprzeczki i rozstania i co ciekawe - właśnie o to potrafią zadać najwięcej pytań.

Wiecie co nie jest okej? Kiedy podczas kłótni między przyjaciółmi popieramy jedną stronę, a druga zostaje odepchnięta, bo posłuchamy wersji tylko jednej z osób. Osobiście byłoby mi strasznie przykro, gdyby nikt nie wysłuchał mnie. Wiadomo jak to jest, gdy jesteśmy źli mówimy coś co może nie do końca chcielibyśmy powiedzieć. Niektóre fragmenty mogę też zostać pominięte. Hej, przyjaciele powinni być na dobre i na złe, a tutaj niestety wychodzi tak jak wychodzi.

No i to chyba wszystko co mam dzisiaj do "powiedzenia". Także pamiętajcie najpierw poznajcie obydwie wersje, a potem pomóżcie rozwiązywać problem swoim przyjaciołom.

P.S. Zdjęcia są z zeszłego roku, i robiła je Daria z bloga http://myangelaslife.blogspot.com/, także jeżeli to czytasz kochana to cieplutko pozdrawiam!

24 komentarze:

  1. Brawo. Mam nadzieję że powoli zaczynasz dorastać. I nie cytuj mnie..... nie jestem omnibusem.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi również wydaje się, że Twój tata ma rację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uważam, że problem kłótni stoi po obydwu stronach. Jednak wszystko da się rozwiązać słowami - przemoc jest tutaj zupełnie nie potrzebna. Nauczmy się rozmawiać. Właśnie tak trzeba podejść do ludzi XXI wieku :(
    Ładne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie są niestety już tacy. W trącą się a potem każą ustąpić nie wiadomo na jakiej podstawie prawnej lub nawet nie wiadomo dlaczego. Znam ten bul. To w skrócie używanie swojego niby autorytetu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najgorsze jest w kłótni jak jedna strona która jest w większości prowodyrem robi z siebie ofiarę są takie osoby i dlatego wolę unikać kłótni

    OdpowiedzUsuń
  6. Wina w kłótni zawsze leży po obu stronach - i tu nie ma co mówić, że nie, bo tak niestety jest. Dobrze napisany post: oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po części racja, choć nie zawsze wina musi leżeć po obu stronach, są wyjątki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludzie zawsze wtrącają nos w nie swoje sprawy. Już chyba taka nasza natura.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. A co do tematu, to tak to juz w zyciu bywa, ze kazdy zgrywa najmadrzejszego i wtraca sie tam,gdzie nie trzeba.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja powiem, że super zdjęcia masz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z tym co piszesz. W kłótni wina leży po obu stronach. Może nie w takiej samej mierze, ale jednak. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z tobą! Pamiętajmy że zawsze kij ma dwa końce.

    Pozdrawiam cieplutko!
    Faustyska.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również się z tobą zgadzam i tak jak osoba wyżej napisała- kij ma dwa końce i ZAWSZE wina jest po obu stronach. Bardziej lub mniej, ale po obu, lecz ludzie musza do tego dojrzeć czasami. :)
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również jestem osobą nerwową, ale trzymam moje nerwy na wodzy i potrafię ustąpić. Niestety potem mimo, że unikam sporów często jestem obsypywana błotem. Może w końcu powinnam postawić na swoim, ale gdy tak robię mam wyrzuty sumienia...
    Świetny post. Oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga <3
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia i świetna stylizacja :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O DWA DŁUŻSZE KLIKI? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dlatego ja staram się unikać kłotni i trzymania którejkolwiek ze stron. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie jesteśmy w pełni winni i w pełni czyści. Osobiście nie lubię zbytnio wtrącać się w czyjeś potyczki jednakże jak jest to ważna dla mnie osoba staram się wysłuchać obu wersji by im pomóc. Świetne zdjęcia.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Również mnie to denerwuje i to bardzo. Tak naprawdę w każdej kłótni są obie osoby winne ! A my nie powinniśmy się wtrącać w nie swoje sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze napisane :) Też uważam, że wina leży po obu stronach!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze gdy dwójka moich przyjaciół się kłóci i wiem, że któreś z nich ma większą rację staram się mimo wszystko być bezstronna i się nie wtrącać.

    M A R C E L I A (KLIK) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tacy niestety są ludzie i nie wdaje mi się, by chcieli się zmienić. Masz naprawdę wiele racy, myślę że podobną sytuację sama przeżyłam. Dlatego sama zawsze jestem bezstronna, nie wtrącam się, kłótnie to indywidualna sprawa i myślę że każdy sam chciałby rozwiązać swój problem.
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely blog! Have a nice day doll!

    I'm following you! Follow back? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się, nie powinniśmy wtrącać się w sprawy innych, zwłaszcza jeśli nawet nie próbowaliśmy wysłuchać obu stron. Wiadomo, że każdy przedstawi sytuację na swoją korzyść.
    A zdjęcia świetne. :D
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Your Post So Nice And Giveing Nice Information. You Want Personal Care and Beauty Products like that fairness creams, sun cover creams, cold creams, night creams in Cheap Price click this website
    AlpineCart Face Cream Products

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.