środa, 16 sierpnia 2017

professionally

Nie było postów przez ponad dwa miesiące, próbowałam się zebrać, napisać coś prostego, ale wtedy stwierdzałam "nie Sara - to nie twój poziom" i może gdybym oszukiwała samą siebie statystyki by tak nie spadły. Może wtedy doszłoby obserwacji, ale życie nauczyło mnie, żeby nie okłamywać innych, więc jakbym mogła okłamać samą siebie?


Już pominę fakt, że gdy chciałam napisać post i wstawić do niego zdjęcia dysk google stwierdził, że nie będzie ze mną współpracował i nie ma na nim miejsca, pomimo usuwania danych z niego. Ale to nie był główny problem, głównym problemem byłam ja. A raczej moja wizja i spojrzenie na świat. Ostatnio (a raczej 2 miesiące temu) zainteresowałam się fotografią jeszcze bardziej niż dotychczas. I ambicje miałam wielkie.


Zaczęłam spędzać coraz więcej czasu na instagramie i obserwować coraz więcej fotografów z całego świata. Byłam pod wrażeniem tego jak cudowne zdjęcia są w stanie zrobić. Zakochałam się. Inspirowałam się nimi. I tutaj stał się problem. Byłam tak zachwycona ich fotkami, że stałam się strasznie krytyczna  w stosunku do swoich prac. Z natury jestem perfekcjonistą i leniem. Ale jeżeli coś uważam za moje hobby to nie ma opcji. żeby nie było idealne. I tu koło się zamyka pod s łowem "idealne" kryły się zdjęcia robione przez samych profesjonalistów. Przez co posty też nie były i nie idealne co równa się z tym,  że nie były publikowane,


Ale ten post nie miał tłumaczyć mojej nieobecności, bo nie o to tu chodziło. Ludzie uczą się na błędach, więc Wy - drodzy czytelnicy nauczcie się na moich. Nie bądźcie zbyt surowi w stosunku do siebie, nie tylko idealność jest wspaniała, te nieidealne też są całkiem spoko.

P.s. Skoczcie na mojego insta @sar.shy, żeby zobaczyć więcej amatorskich ujęć.
Dzięki, że przeczytaliście.

27 komentarzy:

  1. Już zatem zaglądam na Twojego instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Profesjonalisci byli kiedys amatorami ;) wiec musisz na to zwrócić moaja droga uwage. Nikt od urodzenia nie jest mistrzem... powodzenia! I nie krytykuj sie za mocno, twoje prace sa sliczne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz cudowne zdjęcia :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy kiedyś zaczynał, daj sobie szanse i popełniaj błedy, bo na nich będziesz się uczyć. Pierwsze zdjęcie super, 2 takie sobie, 3 w ogóle mnie nie urzekło, ze wzgłedu na to, że jest malo ostre. Fotografowie mowią, że najlepsze światlo jest o poranku i przy zachodzie słonca, więc wykorzystaj to bez lampy.
    Pozdrawiam,
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie były robione o zachodzie i zdaje sobie sprawę, że ostatnie jest najgorsze, ale dzięki temu, że ono było słabe to próbowałam dalej.


      http://sar-shy.blogspot.com

      Usuń
  5. Uważam że zdjęcia wyszły świetnie. Kiedyś fotografia była moją pasją, jednak z biegiem czasu interesowałam się nią coraz mniej. Mam nadzieję że w twoim wypadku fotografia okaże się tym co kochasz :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie Twoje zdjęcia są super, a Instagram tak mi się spodobał, że poleciała obserwacja :) Nie bądź taka krytyczna w stosunku do siebie. Może akurat ktoś sobie myśli, że chciałby robić akurat takie zdjęcia, jakie Ty robisz? :)

    Ankuuls - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za obserwację, bardzo mi miło. A z tym robieniem zdjęć naprawdę było by miło.


      http://sar-shy.blogspot.com

      Usuń
  7. Powodzenia w powrocie i odkrywaniu nowej pasji! Wakacje to idealna na to pora, aby się rozwijać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy fotograf od czegoś zaczynał. Jedni szybciej robili ładne zdjęcia, drudzy później, ale każdemu prędzej czy później się one udawały. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy profesjonalista był kiedyś amatorem i zaczynał od zera. Wytrwałość, chęć, motywacja oraz częste porażki - to klucz do sukcesu. Powodzenia :)

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przejmuj sie iloscia obserwacji czy tez statystykami bo statystyki raz sa wysokie a raz niskie! Warto robic to tak abysmy sami byli z tego dumni i za pare lat nie mieli zalu ze moglismy to zrobic lepiej!
    Malymi kroczkami twoje zdjecia tez beda takie jak profesjonalistow czasami wystarczy tylko troszke przymrozyc oczy na nasze ambicje <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisany post <3 miło się czyta :) super blog, obserwuję i będę wpadać częściej :) zapraszam na mojego bloga ;) http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super interesting post, dear friend. You are so professional, in fact :o

    In love with your blog. I'm new GFC follower. Hope you can follow me back <3

    NEW OUTFIT POST | The Italian Vibes!!!
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia całkiem dobrze Ci wychodzą ;) Super, że się zainspirowałaś i wróciłaś!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♡ MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE ♡
    ♡ MÓJ BLOG ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze zdjęcie jest genialne, ma w sobie ten klimat i magię lata! <3
    Pozostałe nie są wcale gorsze! Wiadomo, że fotogarfując nie zawsze wyjdzie nam to co chcielibyśmy zobaczyć, ale trzeba próbować próbować i próbować aż dojdzie się do perfekcji! To swego rodzaju sztuka, warto doskonalić i odkrywać jej coraz to nowsze tajemnice. Dlatego nie przejmuj się tym, początki są zawsze trudne, ale później przychodzi długo oczekiwany sukces! <3 Dalej fotografuj, nie zniechęcaj się i rozwijaj!
    Z chęcią zajrzę na Twojego instagrama!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia, ten klimat! *.*

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje zdjęcia bardzo mi się podobają ^^ Dokładnie. Ludzie zazwyczaj uczą się na swoich błędach, chociaż przyznaję, że czasami ciężko z nich wyciągnąć jakieś lekcje, ale życie zawsze powtarza to do skutku, aż się nauczymy. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. wiadomo, ze poczatki sa trudne jednakze z czasem bedzie coraz lepiej, wazne jest sie nie poddawac;p
    najlepsze z tych zdjec to zdecydowanie to pierwsze ;p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią, buziaczki https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również uważam, że lepiej pisać coś co NAM się podoba, nie na siłę lub dla statystyk! Piękne zdjęcia :)
    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przejmuj się kochana! :)
    Przeglądałam Twoje Instagrama zdjęcia są całkiem niezłe, jesteś młoda, masz sporo czasu by osiągnąć na prawdę wysoki poziom!!!
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze jest pisać wtedy, kiedy ma się na to ochotę i czuję, że wpis będzie taki jaki chcesz żeby był oraz będziesz z niego zadowolona. Statystyki nie są najważniejsze, bo jeśli dla nich będziesz pisać to wpisy będą robione na siłę, a to wyczują czytelnicy. Fantastyczne fotografie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kazdy potrzebuje czasu na siebie, a apisanie na siłę nie ma najmniejszego sensu. Zdjęcia coś w sobie mają, taki spokojny klimat. Ćwicz dalej, a kto wie... może Ty tez kiedyś zostaniesz sławnym fotografem, takim jakich podziwiasz?

    screatlieve.blogspot.com/
    www.youtube.com/watch?v=ToK6WVPDgdQ

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez staram się byc perfekcjonistka w tym co robię. Pamiętam jak w tamtym roku robilam paznokcie do slubu i na serdecznych byly dwie rozne naklejki, bo jedna z pary sie zepsuła to ryczalam jak glupia, bo nie sa idealne... Pozniej się okazało, ze wygladaly całkiem spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Staram sie odrzucać perfekcjonizm, ponieważ my ludzie mamy też inne gusta. Mnie może coś się podobać, a druga osoba uzna to za beznadziejne. Od teraz nie przejmuję się innymi i staram sie robić tak, żeby mi pasowało :)

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.