sobota, 30 września 2017

10 gifts ideas for Teacher's Day

14 października obchodzimy Dzień Edukacji Narodowej zwany również Dniem Nauczyciela. W tym dniu możemy podziękować pedagogom za to jaką ciężką pracę wykonują na co dzień - ucząc nas. Możemy narzekać na ilość klasówek, sprawdzianów czy kartkówek, ale w przyszłości będziemy za to wdzięczni, bo gdyby nie to bylibyśmy nikim. Jeżeli tak jak moja klasa chcielibyście sprawić prezent swojemu wychowawcy, a nie macie żadnego pomysłu to przychodzę Wam z pomocą.


Do prezentów, które można zakupić online, oczywiście podam linki i ceny. Post nie jest sponsorowany, wszystko jest propozycją, a nie recenzją. Pamiętaj, że najlepiej złożyć się klasowo na prezent, wyjdzie taniej dla Ciebie, a bardziej efektownie!


1. Jeżeli nie chcecie wydawać za dużo pieniędzy To dzień wcześniej udajcie się do pobliskiej kwieciarni. Umówcie z kwieciarką w jakich kolorach ma być bukiet i granicę cenową. Odbierzcie go następnego dnia, a zadowolona nauczycielka gwarantowana.

2. Ramka - Tablica Dzień Nauczyciela /Belfra Prezent. Wydaje mi się, że jest to idealny prezent kiedy kończy się już współpracę z nauczycielem, ale sprawdzi się również po kilkuletniej pracy. Uważam, że to fajny upominek, gdyż jest taki ciepły i od serca. Koszt takiej tablicy to 69,99zł + koszty wysyłki.

3. Spersonalizowany notatnik. Jeżeli Wasi nauczyciele cały czas notują na małych karteczkach. a wszystko wkładają do kalendarza. To zaopatrzcie nauczyciela w taki notatnik, który ułatwi mu jego organizację. (Ta opcja została sprawdzona, więc uśmiech pedagoga Wam gwarantuję).  Ceny takich zeszytów zaczynają się od 44,90 zł  + koszty wysyłki, więc jest to stosunkowo nie drogi upominek.


4. Jeżeli nie chcecie kupować swojemu nauczycielowi zwykłej czekolady, a macie troszkę więcej pieniędzy postawcie na Czekoladowy telegram, który jest w stanie w ciągu 24h dostarczyć czekoladę do nauczyciela. Telegram ze zdjęcia kosztuje 52 złote = koszty wysyłki. Jeżeli jesteście zainteresowani klikając tutaj, możecie go dostać.

5. Koszulki dla nauczyciela, myślę, że koszulka z jakimś ciekawym napisem to będzie super pomysł na upominek dla Waszego nauczyciela. Koszulkę Keep Calm...możecie dostać już za 32 złote + koszty wysyłki klikając tu.

6. Jeżeli Wasi nauczyciele mają chociaż odrobinę dystansu do siebie i szczyptę poczucia humoru to zdecydowanie może ich zaskoczyć oryginalny pomysł na karykaturę.  Te ze zdjęcia znajdziecie na stronie http://www.karykatura-ze-zdjecia.pl/.

7. Spersonalizowana poduszka to tez całkiem niezły pomysł na prezent, ponieważ gdy tylko Wasz nauczyciel ujrzy ten cudowny napis to padnie z zachwytu. Cena poduszki to 59 złotych + koszty wysyłki, a dostaniecie ją o tutaj.


8. Spersonalizowany słoik? Sara na litość boską czemu wciskasz ludziom kicz? Może sam słoik nie byłby najlepszym prezentem, ale jeżeli wrzucicie tam karteczki dla Waszego nauczyciela, w których napiszecie, że jesteście wdzięczni, że nie zrobił kartkówki z definicji itd. - stanie się on naprawdę fajny. Tutaj klikaj po słoik. 

9. Jeżeli całkiem dobrze znacie swojego nauczyciela to możecie kupić mu biżuterię, ale jeżeli nie możecie znaleźć niczego co odpowiada Waszym oczekiwaniom to teraz z całego serduszka chciałabym polecić Wam firmę Jubiarte, gdyż jest to naprawdę fajna strona, gdzie zawsze można się z Panią Marzeną dogadać co do koloru i fasonu. Najtańsze produkty znajdziecie już od 25zł+koszty wysyłki.

10. Jeżeli nie przypadł Wam do gustu pomysł poduszki, a spodobał  się nadruk to znalazłam jeszcze płócienną torbę, którą znajdziecie tutaj

Mam nadzieję, że jeżeli nie mieliście pomysłu co kupić nauczycielom to Was natchnęłam. A jeżeli owy upominek macie wybrany to koniecznie dajcie znać co nim jest. 

30 komentarzy:

  1. Juz nie chodze do szkoly ale dajesz bardzo fajne propozycje :)
    https://meriska92.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe prezenty, mimo 3 lat ja swojego nauczyciela za dobrze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Świetne prezenty! Sama jestem belfrem i chciałabym coś dostac z tej listy! Niestety z rok na roku coraz mniej się pamięta o nauczycielach! Dlatego dziękuje za ten post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, szczerze mówiąc nie miałam pojęcia, bo my z naszą klasą zawsze mamy coś przygotowane dla naszej wychowawczyni.

      Usuń
  4. Bardzo przydatny post, chyba razem z klasą wypróbujemy pomysł z koszulką, mam nadzieję, że naszej wychowawczyni się on spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako przewodnicząca dzień nauczyciela wzięłam sobie bardzo do serca i szybko wszystko zorganizowałam, 14 października jest to sobota za to 13 października mamy ślubowanie dlatego w tym dniu podarujemy wszystkim nauczycielom róże ze słodkościami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje :) dobrze wcześniej przyjrzeć się nauczycielowi co lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie bardzo fajne pomysły na prezenty !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły! Moja klasa pewnie jak zwykle postawi na kwiaty ;)
    Natalia z bloga nati-jest-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne pomysły! My naszej wychowawczyni planujemy kupić coś, co zostanie z nią na dłużej, tym bardziej, że to nasz ostatni już rok z nią. Chcemy kupić jakieś drzewko jej do ogrodu ☺

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już skończyłam szkołę, więc nie mam z tym problemu. :3
    Karykatura jest fajna, ale nie każdy ma do siebie dystans. Notatnik chyba byłby najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe pomysły, mimo że my zwykle jako klasa wybieramy ładne bukiety, które bardzo podobają się naszej wychowawczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie wiedziałem jaki prezent sprawować nauczycielowi - no bo prócz czekoladek lub kwiatów co innego? Ciekawe propozycje

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tam niezbyt zaglebiam sie w prezenty dla nauczycieli ;p wazne jest dla mnie ze wtedy jest wolne hah

    https://justemsi.blogspot.com/2017/09/vintage-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  14. My już mamy zbiórkę dla naszych kochanych nauczycieli. Mega pomocny wpis!
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny pomysł na wpis, mega oryginalny;) i faktycznie można sie zainspirować i kreatywniej podejść do tego co dać nauczycielom

    https://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne propozycje! Szczerze mowiac, to sama na takie pomysłowe prezenty chyba bym nie wpadła 🙈😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy się jeszcze nie spotkałam z tak fajnymi pomysłami na prezent na dzień nauczyciela ;)

    Mój blog - VESTYLISH

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na post. Komuś może pomóc! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam gdy chodziłam do szkoły to był największy problem.. ogarnąć się na dzień nauczyciela. Fajne pomysły :)
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super pomysly! Moja klasa zrobiła każdemu nauczycielowi laurkę i jakieś charakterystyczne dla tej osoby rzeczy. Dla Pani od geografii narysowaliśmy mapkę Polski i powpisywaliśmy województwa w złej kolejności. Wedlug mnie fajny pomysl ;)

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ale super. Pewnie pani miała ubaw haha :D

      Usuń
  21. Bardzo fajne propozycje, u nas zawsze wygrywało pióro z grawerem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny post, wszystko bardzo dopracowane :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?
    Przy okazji, mogłabym prosić o kliknięcie w link w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/10/olive-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Te notatniki to świetny pomysł! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.