sobota, 23 września 2017

Opinion

Ostatnio pogoda zachęca mnie do rozmyślań. Siadam na krześle w kuchni i patrzę w krople spływające po szybie i zastanawiam się nad sobą i swoim życiem. Nad tym jak źle patrzyłam na świat i na swoje zachowania. Z biegiem czasu myślę, że gdybym miała tyle lat co wtedy a ten rozum  to sprawy potoczyłyby się zupełnie inaczej. Ale o co mi chodzi? Moim problemem.... Czy to już nie jest śmieszne, że ostatnio wszystkie moje posty się tak zaczynają. Ludzie uczą się na błędach, więc nie traćcie już czasu i zerknijcie na moje.



Nie mogę powiedzieć, że bałam się czyjejś opinii, bo tak nie było, lubiłam słuchać co kto sądzi na dany temat. I jeszcze jakoś w przedszkolu potrafiłam nie brać do serca tego, potem jakoś w podstawówce zrobił się problem, bo do jakoś do niedawna chodziło mi z tyłu głowy pytanie "Co inni pomyślą?", przeplatało się ono w każdej sytuacji.  Bywały takie momenty, kiedy chciałam usunąć bloga, bo innym się to nie podobało. Chciałam zmienić siebie, bo nie przypadałam do gustu innym. Chciałam udowodnić coś innym, anie sobie.



Jak jest teraz? Nadal nie jestem w 100% pewna siebie i swojego wewnętrznego ja, ale jest zdecydowanie lepiej. Nie przeszkadza o mi fakt - Co o mnie pomyślą?!. Nie ma sensu, o nich też już ktoś myśli. Nie da się robić tego co się lubi i nie być pod jakimkolwiek względem krytykowanym czy hejt'owanym - czas się przyzwyczaić. Rozwijajcie, się, róbcie co tylko chcecie, bądźcie sobą i żyjcie!


12 komentarzy:

  1. Bardzo ważne myśli przekazałaś. Nie ma co przejmować się innymi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo motywujący post. I nie należy przejmować się innymi, nie przeżyją za nas życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie warto się przejmować innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To kwestia dorastania i związanego z nim dojrzewania. Im starsi jesteśmy tym lepiej rozumiemy, że to, co ludzie o nas myślą nie powinno mieć żadnego wpływu na nas. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądre słowa, choć nie łatwo w dzisiejszych czasach to warto być sobą,bez względu na wszystko,iść własną drogą i mieć gdzieś co myślą inni.. A fotki super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze wysłucham każdego, ale nie biorę do siebie każdej opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny, refleksyjny post. Łatwo powiedzieć 'nie przejmuj się', ale wiadomo, że każdy jest inny i inaczej reaguje - dlatego więc nie będę wygłaszać morałów, ale życzę ci powodzenia i wytrwałości w drodze do niezależności.
    Trzymaj się♥
    dysnomiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto brać pod uwagę zdanie innych, warto mieć też inny punkt widzenia pod uwagę. Jednak powinniśmy pamiętać, że my najlepiej wiemy co chcemy osiągnąć w życiu, czego chcemy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zazwyczaj liczę się z osobami, których zdanie jest dla mnie ważne.

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja potrafię wysłuchać każdego, jednak robię to co myślę, i sądzę :D BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja liczę się z czyimś zdaniem i z krytyką o ile jest ona konstruktywna :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń

Czytam wszystkie komentarze i odpisuję na te, które nie są spamem.Naprawdę się ciesze, że zdecydowałeś się mnie zaobserwować, ale nie licz, że ja zrobię to samo, obserwuję blogi, które mnie interesują. Dzięki, że poświęciłeś mi chwilę.